Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ilja000 schreef:Niet bestraft, maar ook niet beloond. En wat is een hogere proef? In de F12 en hoger hoort je paard toch echt nageeflijk te lopen, anders kun je de oefeningen niet correct uitvoeren. Bovendien rijd je dan op een dusdanig niveau waarbij nageeflijkheid onderdeel van je rijvaardigheid is.
Er zijn bijna geen paarden die na de galop totaal niet meer nageeflijk te rijden zijn. Dan is je voorbereiding (losrijden) niet in orde geweest, of is het paard niet werkelijk nageeflijk geweest, maar heeft het met zijn hoofd in een houdinkje gelopen.
Ilja000 schreef:Heej Georgette, ik zie in je profiel dat je de Manege Instructie Cursus doet. Doe je die op dinsdag of op woensdag?
Ilja000 schreef:Niet bestraft, maar ook niet beloond. En wat is een hogere proef? In de F12 en hoger hoort je paard toch echt nageeflijk te lopen, anders kun je de oefeningen niet correct uitvoeren. Bovendien rijd je dan op een dusdanig niveau waarbij nageeflijkheid onderdeel van je rijvaardigheid is.
Er zijn bijna geen paarden die na de galop totaal niet meer nageeflijk te rijden zijn. Dan is je voorbereiding (losrijden) niet in orde geweest, of is het paard niet werkelijk nageeflijk geweest, maar heeft het met zijn hoofd in een houdinkje gelopen.
Shalimar schreef:Ok, dan was je niet bepaald in mijn buurt.
Mag ik vragen wat jij gemiddeld voor een F8 jureerd of weet je dat niet? En ligt De Glind (bij Achterveld) een beetje in jou route?
Shalimar schreef:Wat vinden jullie nou het leukste om te jureren? De lage of juist de hoge proeven?
C_hristel schreef:zondag (om wel 9:37) moet ik F5 rijden. Ik geloof proef a.. Heeft er nog iemand tips voor me? Ik moet ook een stukje de draf verruimen. Dat vindt ik best moeilijk.. tips?
C_hristel schreef:KimH: okej dus niet bij de C maar dus bij de m of de h?
Flurk schreef:Shalimar schreef:Ok, dan was je niet bepaald in mijn buurt.
Mag ik vragen wat jij gemiddeld voor een F8 jureerd of weet je dat niet? En ligt De Glind (bij Achterveld) een beetje in jou route?
ik begrijp je vraag stelling over de F8 niet zo goed.
Bedoel je hoe hoog je bij mij kunt scoren?
Dat hang er natuurlijk af van hoe je rijdt.
En NEE Achterveld heb ik nog nooit van gehoord ik zit in Zuid-Holland