Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

superfries

Re: Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 15:34

Er zijn wel twee kleine ponytjes bijgekomen. Weet er verder niet zo heel veel van.

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 16:30

dan weet jij al meer als ik , superfries Haha!
zwart witje, ik ben pas 1 x op het lamoen geweest en dat was de groep uit den haag, leuke meiden , waren er vorig jaar ook. leiding was ook oke, weet alleen niet meer hoe ze heten Bloos zat 1 meije bij met eigen pony. afgelopen woensdag hadden ze de les verzet naar donderdagavond, toen kon ik niet en heeft kirsten les gegeven, ik weet dus niet of het een leuke groep was.

Ktje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 17:53

He Tessel......weer terug in het land, heb je een leuke verjaardag gehad daar. Veel plezier volgende week op het Lamoen...

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 08:59

Ik dacht dat er twee van die palomino ponytjes bij waren gekomen. Dach dat ik daar op het lamoenforum iets over had gelezen ofzo. Kan mij ook vergissen hoor Haha!

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 09:24

o ,mira en nog zo 1 Haha! , die lopen er al een poos hoor, mira loopt mee in de ponykampen en die ander is geloof ik nog niet zadelmak. zijn 2 kleine D pony's , erg leuk om te zien, lijken ook heel veel op elkaar. volgens mij zijn ze er via erik.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 12:33

Hee Ktje! Jep, verjaardag was leuk (vaag, ik ben alweer 23), maar ik moest op die dag afscheid nemen van mijn stage "collega's", de vogels en het park, dus dat was wat minder, kheb de hele dag mijn tranen moeten inhouden zo ongeveer Nagelbijten / Gniffelen
Ik heb die dag het park laten zien aan mijn vriendje, zijn broertje en zijn moeder, die vonden het mooi. Wel gek om ineens daar rond te lopen als bezoeker in plaats van stagiair Knipoog
Jij bent toch ook bijna jarig trouwens?? Volgende week zaterdag?

Redden ze het nu dan met dit aantal pony's? Lijkt me wat weinig, of is er weinig huifkarverhuur op het moment?

Ktje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 19:09

Ja klopt, ik wordt ook al weer bijna ouder...wrijf het er maar in Haha! .....
Ik ben benieuwd hoe het in week 8 met de paardjes gaat, tegen die tijd zullen ze wel lekker moe zijn. Hebben we allemaal van die brave paarden Haha!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 07:10

Hihi, waarom denk je dat ik nooit meer in de eerste weken zit... minder kans op botbreukschade Haha!

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 09:21

ik denk zowiezo dat de pony's met deze hitte niet veel spats hebben Haha! , het is te hopen dat jullie met de trektocht iets minder warm weer hebben.

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 09:26

Met deze hitte de hele dag op een paard zitten is inderdaad niet wat. Maar ze voorspellen dat het minder warm gaat worden.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 12:16

Nee, dat is voor de paarden echt niet relaxed, om over ons nog maar te zwijgen.. Het zou (hier iig) morgen en vrijdag misschien gaan regenen, daarna in het weekend warm maar niet zo warm als nu. Het knmi zegt over volgende week dit:
Citaat:
dinsdag 01 augustus tot en met vrijdag 04 augustus 2006
Kans op buien of regen is iedere dag 30-60%. Temperaturen meest rond tot enkele graden boven normaal.
Tsja, wat moet ik daar nu uit begrijpen..? Verward

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 12:21

Mja, dat wordt dus een hoop waterflesjes meenemen in de zadeltassen en ijsjes halen enzo..
Kan me nog herinneren trouwens, vorig jaar op de mini-oefen-trektocht met Elles, dat we ontzettende dorst hadden en Elles wat water vroeg aan een oud mannetje die in zijn voortuin zat. Mannetje verdween na enkele boze blikken (in de trant van: "Scheert ge weg, snotneuzen!") zijn huis in, en wij reden alweer bijna door toen ie ineens weer naar buiten kwam met twee glazen water. Toch aardig van hem Haha!

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 18:16

volgens mij gaat het nog wel meevallen. Temperaturen rond de 25 graden. Das toch wel lekker

Ktje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 18:51

Ik moet nog weken werken tot kamp...van mij mag het nog wel koeler worden, alleen in de weekenden mooi weer, dat was afgelope weekend ook niet zo...

papiertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 10:08

het enigste wat ik weet van he ponykamp 2 weken geleden dat myra en senna mee liepen... en dat myra ontzetttend druk was. Senna was geloof ik wel te rijden. En er is een vogel begraafplaats aangelegd. want iedere dag viel er wel een jong vogeltje naar beneden. en de leiding was linda en nog iemand. En ze hadden het heel leuk gehad.

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 10:22

laatste nieuws Haha! , ben gister op het lamoen geweest, pony's liepen er nog tip top bij Haha!

senna is net zadelmak en loopt mee in de bak, heel misschien ging ze vandaag mee op dagtocht, mira doet overal aan mee en is erg braaf.

mirthe heeft ook een persoonsverandering ondergaan Clown niks geen bokje Haha!

flesje water is aan te raden voor onderweg Haha!

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 19:35

teletekst ziet er voor volgende week wel wat gunstiger uit. Alleen zul je zien dat het dan minder warm is en de regen met bakken uit de lucht komt....

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 22:27

laat maar komen die regen Haha! , is hard nodig Clown

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 10:11

Ik kom net terug van een zeer korte en zeer natte rit. Was het eindelijk niet te warm...

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 10:18

en ? je bent niet gesmolten? Knipoog

het is al weer droog en lekker een beetje opgefrist Haha!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 12:46

Het knmi voorspelt nu elke dag kans op regen volgende week Boos! maar de temperaturen zien er wel prettig uit, idd zo rond de 23/25 graden.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 13:03

Wohoo, ik ben blij! Gister was mijn vriendje zo lief om taxichauffeur te spelen en mij naar de Divoza in Zoetermeer te rijden, waar ik rijschoenen, een cap en handschoentjes heb gekocht:
Afbeelding
en
Afbeelding
en
Afbeelding endurance schoenen, zijn lichtgewicht en lopen lekker, nu maar hopen dat ze met rijden ook lekker zitten.
Daarna doorgesjeesd naar de mediamarkt, waar ik een nieuwe mp3 speler op de kop heb getikt.. jaaa, ik ben helemaal klaar voor de trektocht Haha!

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 13:13

hihi , het mag wat kosten Knipoog ziet er mooi uit hoor, leuk Haha!

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 13:25

Aaaaah, ik wou dat ik ook op trektocht kon. Lijkt me zoooo gaaf. Maarja Lachen

Idd, de natuur en ook de paarden hadden deze regen wel nodig hoor. Nou marianne, ga je nu toch nog lekker rijden. tis droog Tong uitsteken

Bacardi groeit lekker door. Voor foto's zie zijn topic : viewtopic.php?f=59&t=624246&hilit=

Verder alles goed op het lamoen ? Nog nieuwtjes ? Haha!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 13:38

Haha bruine, dat komt omdat ik me maar eens in de 5 jaar naar de Divoza begeef, dus dan mag het wel wat kosten ja Haha!
(maar ik kan het niet weerstaan om caps/schoenen van 500 euro te passen hoor Nagelbijten / Gniffelen dus het valt nog mee met hoeveel ik uiteindelijk heb uitgegeven, in totaal 172 euro)