Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Tinky12

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 15:38

Ooo...spreek je haar nog??Leuk...doe haar maar de groeten als je wilt,ik heb haar ook in geen eeuwen gesproken natuurlijk.Vanaf dat ik met Vaan weg ben.

Ja...met Dais is sneu,ze zijn zo'n goed team en onze pony's zijn zulke dikke maatjes (Is trouwens de palomino,je kunt hem zien in mijn profiel)
Ze studeerd iets met media...media/film managment geloof ik...slecht geheugen de laatste tijd

Groetjes,Tinky

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 15:42

Ik spreek haar soms nog, we sms'en wat en bellen soms. Wil zeker nog een keertje langs gaan, maar dat zal wel in de vakantie worden ofzo. Maar stuur haar meteen even een sms (werd toch wel weer eens tijd)

edit: heb alweer een reactie, ze vraagt of alles goed met je gaat

Tinky12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 15:58

Pluutje schreef:
edit: heb alweer een reactie, ze vraagt of alles goed met je gaat

Hahah...leuk...behalve dat ik nog steeds ziek thuis zit gaat het prima .Ik hoop dat ze het ook naar haar zin heeft zo

Groetjes,Tinky

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 16:08

Hum, das minder... Ellen heeft het geloof ik wel naar haar zin. In ieder geval vindt ze de stal waar ze nu met Gidi staat erg leuk. Hij staat lekker elke dag buiten nu en buiten rijden kan daar natuurlijk ook. De eigenaresse is heel aardig (ben ook mee geweest met Gidi brengen).

Jouw poonie ziet er trouwens echt super uit, geloof best dat hij vol streken zit . Waar sta je?

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 16:36

Waar staat ze nu dan met hem??
Wij staan vlakbij station Sloterdijk (En ja....hij is errug ondeugend )

Groetjes,Tinky

batje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 17:10

Ik heb met mijn pony Fleur aan huis gestaan bij de eigenaresse van Annico (die volgens mij altijd al Annico heeft geheten ) voor die naar Equito ging. Ik ben de eigenaresse, Nathalie, uit het oog verloren. Haar zus was de eigenaresse van Simba (vandaar dat de paarden elkaar kennen ) Marriela dus.

Heeft iemand nog contact met Nathalie of evt Marriela? Wil haar graag weer zien

biep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 17:19

@ schimmelig: wat heb je me aangedaan, de kinderen mogen van Maxim vandaag geen playstation/computer/tv kijken omdat ze stout geweest zijn, wat een hell, haha!

Myrtje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 18:52

@ Muiszje; Jah, klinkt als May, die heeft er ongeveer een jaar geleden ook gestaan.

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 18:54

weet jij of dat paard nogsteeds eigendom is van een ene edith? (echt zo'n jordanese?)

ik vind annico in vergeleden met de foto niet heel erg veranderd, ze heeft andere bespiering gekregen. Silvera daarintegen: WOW hoe kan je van lelijk eentje zo mooi worden!

Myrtje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 19:08

Nee, heb echt geen idee. May stond eerst bij ons op de manege als handelspaard. Ze is toen gekocht door het amstelpark, na iets van een half jaar weer teruggekeerd nar de manege. Hier heeft ze 3 maanden gestaan voordat ze 'definitief' wegging.

mustang123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 20:49

@Tinky
Citaat:
Ik zal eens aan Dais vragen hoe dat met Villa Betty zit,Daisy heeft trouwens ook eigen pony...ik heb haar lekker bij Filip weggesnaaid.

Ben jij ook van de Hollandsche geweest?? En mocht jij lessen indelen? Of begrijp ik iets helemaal verkeerd?

PFFF veel leeswerk trouwens, gezellig.

Ik was zondag nog even op de Hollandsche voor de Equipade, leuke vrijheidsdressuur!! Heb Jappaloup nog even gezien uit de verte, wat een lievie is dat toch.

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-06 21:13

@ biep: dan heb ik precies de goede dag uitgekozen
Zei Mil nog wat ze hadden gedaan?

Ik heb ook wel eens meegemaakt dat ze de dag ervoor geen avond eten hadden gehad en gelijk naar bed waren gestuurd... Zit ik de volgende dag met twee vervelende hongerige kinderen opgescheept

(ik heb ze toen wel gelijk gevoerd hoor )

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 21:28

Goh Tinky, wat een leuke foto's, zo in vol ornaat in de jordaan! Valk bij mijn uni komen er regelmatig van die koetsjes voorbij, ook zo'n leuk gezicht!

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 21:35

mustang123 schreef:
Ben jij ook van de Hollandsche geweest?? En mocht jij lessen indelen? Of begrijp ik iets helemaal verkeerd?

Dat begrijp je goed hoor...ik ben daar een jaartje of 8 geweest denk ik.Ik deed op zaterdag de administratie en de indeling van de paarden van zaterdag en zondag.
Op zondag zwierf ik op stal en hielp Bea met de minst gevorderde les en deed Vaan.
Citaat:
@Rytir Goh Tinky, wat een leuke foto's, zo in vol ornaat in de jordaan!

Dank je wel.Ja...was ook altijd leuk,je krijgt een heel ander beeld van de stad zo en je komt op plekken waar je normaal gesproken nooit zou komen
Groetjes,Tinky

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 07:36

Goh, het wordt nu eigenlijk wel een beetje een "Bokkers uit Amsterdam/Amstelveen" Huiskamer topic... toch?

Gezellig hoor

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 08:22

ja wel een beetje., (vind het wel gezellig maar ken al die mensen waar ze het over hebben niet, dus kan niet zoveel meepraten.)

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 09:06

Nee, ik ook niet, maar ach Ik vind het wel grappig om toch steeds weer namen terug te zien en er achter te komen dat het wereldje toch echt best wel klein is...

Had gister les, of beter gezegd, mijn lesgeefmens reed weer een keer op Sootje... Hij gaat echt lekker sjouwen bij haar maar ik wil er ZELLUF weer op! *stampvoet*. Ze vertelde wel leuke verhaaltjes van haar eerste keer jureren afgelopen weekeind... Echt grappig

Overigens, iemand nog bekend met de Doordravers en/of Bruine de Bruin?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 09:10

Ja! He he, eindelijk een stal waar ik ook een tijdje heb rondgehobbelt! Bruine de Bruin ken ik wel, althands uit mijn penny jaren toen ik nog op de Jong reed, liep ik daar altijd heen met een paar meiden om te kijken, de ene week Approach (Bruine de Bruin dus) en de andere week was Wenneckers het slachtoffer hihi
Maar verder heb ik er niet gestaan ofzo, wel eens gereden toen ik kwam kijken voor een verzorgpaardje, maar dat was uiteindelijk toch niets geworden...haha

reina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 09:26

Is er niemand die een leuke foto van Claudette van Ome Joop heeft? Daar heb ik namelijk ook vele uren op doorgebracht

Trouwens, ik dacht dat Silvera vos/bruin was, maar blijkbaar laat mijn geheugen mij in de steek...

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 09:31

Ik heb les van Crista

Bij de Doordravers heb ik gereden toen ze nog op de Aalsmeerderweg zaten, op het hoekje, en later bij de familie Jongkind.

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 10:18

@ Reina: helaas geen foto's van Claudette, maar die staat er denk ik nog wel (95% zeker)... dus ga gewoon eens langs om te kijken

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 10:20

Tinky12 schreef:
Waar staat ze nu dan met hem??
Wij staan vlakbij station Sloterdijk (En ja....hij is errug ondeugend )

Groetjes,Tinky

Ellen woont nu dus in Drente, ze staat daar op een kleine pensionstal (ong. 10 paarden geloof ik), gewoon bij mensen thuis, heel leuk.

Bij welke stal sta je dan?

Bonte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 10:25

reina schreef:
Is er niemand die een leuke foto van Claudette van Ome Joop heeft? Daar heb ik namelijk ook vele uren op doorgebracht

Aan uw verzoek wordt voldaan
Afbeelding

Afbeelding

reina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 11:37

Bedankt Bonte!

Leuk om haar weer te zien. HOewel het inmiddels in een ver verleden ligt, heb ik een hoop herinneringen aan haar (En aan Yorka natuurlijk!). Mooie pony is het hoor en volgens mij ook Ome Joop's trots..

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 12:05

Citaat:
Ellen woont nu dus in Drente, ze staat daar op een kleine pensionstal (ong. 10 paarden geloof ik), gewoon bij mensen thuis, heel leuk.

Dat vind ik leuk voor haar...lekker op het platte land en haar paardje lekker op een kleine stal...geen gezeur...heerlijk

Citaat:
Bij welke stal sta je dan?

Ik sta ook prive bij iemand....staan nu 5 paardjes waarvan er 3 van de eigenaar zijn

Groetjes,Tinky