duin manege van poelenburgh

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_Naomii_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-06 13:31

nou brie wou ook wat meer tijd voor zichzelf en ze heeftm ij nu gevraagt of ik oj wil bijrijden..dus dat wil ik naatuurlijk wel dus ik ga nu al bijna voor 90% van de manege af:D..dus simoontje kom bij jou op stal:D..ik ga ook die kleine shetje van brie inrijden echt gruwelijk gewoon heb er echt zo veel zin in:D.maar alleen naja nu dus van de manege af aan de enen kant vind ik het wel beetje jammer maar aan de andere kant ben ik ook blij dat ik gewoon met oj mee kan gaan en helemaal toppie dat brietje het aan me heeft gevraagt:D..maja ik heb in ieder geval erg leuke tijd op de manege gehad tog.....

Oliefjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 15:23

fionaa schreef:
manon ik dacht altijd wel dat olief groter was !

Ze is inderdaad wel heel fors. Everest is maar 2 centimeter kleiner.. Otje lijkt wel wat groter.

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 15:55

woo maar 2 centimeter!! haha dacht dat ze groter was.. en effie kleiner.. haha

hee naomi ben je niet te groot voor een shet?? en inrijden.. wel eerst longeren... aan halster.. zedelmak en hoofstelletje.. dan een keer erop hange.. etc..etc.. dus dat gaat ook wel ff dure ofnii?? wel leuk voor je hoor

Rytm

Re: duin manege van poelenburgh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 16:14

Bonny belde gister om 5 uur dat Rebec op knappen stond. Dus ik naar Poel, en wij (San, Bonny en ik) naar de boerderij om 6 uur. Lag Rebec in dr stal te kreunen en te persen, dus wij dacht en dat het binnen een uur er was. Toen ineens stond ze weer op, niks aan de hand. Nouja, om 8 uur moest Sandra lesgeven en ik zou Salvador rijden dus we gingen weer naar de manege. Het was daar zo raar, de meeste mensen wisten het wel maar ze waren er niet zo opsessed mee bezig als wij. Heel raar is dat. Naja om kwart voor 9 ik van Salvador af, met Bonny snel eten gemaakt en thee gezet en snoep ingeslagen. Om half 10 hadden we ons in de zadelkamer op de boerderij geinstaleerd. VET melig waren we, toen kwam Angeline binnenvallen en omdat het nog wel even zou duren (Rebec was weer rustig) gingen we maar bij Angeline en John binnen zitten en zo'n rtl4 drama film kijken. Vet melig, echt de slappe lach hadden San en ik. Rond 12 uur gingen we nog even kijken, niks aan de hand. Dus afgesproken dat wij zouden kijken om 2 uur en Angeline om 4 uur en John om 6 uur.
Naja Bonny, Wendy en ik nog een film gekeken bij Bon op dr kamer. Toen was het kwart voor 2, Sandra wakker gemaakt en gaan kijken. Helemaal niks. Toen maar weer gaan slapen. Rond 4en belde Angeline. HET VEULEN WAS ER!
Dus wij snel erheen. HET WAS ZO SCHATTIG! Het is een hengstje, bruin. En echt heel erg mooi. Lange benen enzo. Na een uurtje kon hij zelfstandig staan. Alleen het drinken lukte niet echt. Maar we wouden Rebec rust geven dus San en ik (wij waren daar nog als enige om 6 uur) gingen nog een uurtje slapen. Om 7 uur ging ik Douchen, Sandra wakker maken. En weer naar Rebec. Inmiddels ging het wel beter met lopen enzo, echt heel leuk. Hij hinnikte ook al. Maar drinken lukte nog niet echt, maar hij zag er wel goed uit dus misschien zagen we het gewoon niet.
Sandra en ik naar de AH, beschuit met muisjes kopen en ff ontbijt halen. En toen langzamerhand kwam iedereen op stal.. gezellig enzo.. En rond half 10 nog een keer heen geweest en toen zagen we hem voor t eerst drinken.

Maar Rebec is nu heel zenuwachtig dus het liefst hebben ze dat er geen mensen komen die er niks te zoeken hebben. Dat pas over een paar dagen want ze is echt heel beschermend.
Vanavond of vanmiddag gaan we nog een keer kijken of we dr te pakken krijgen zodat ze even naar buiten kunnen.
En anders morgen.

Pff.. t was echt super gezellig! Ben alleen echt onwijs moe!
Heb vanmorgen nog Salvador gereden en Kubayli. En Koh I Noor gedaan en op stal geholpen enz enz.
Ik ga slapen!!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 16:24

En de kwestie Brigitte.. ja ze wou meer tijd voor zichzelf.
Naja.. ik snap t wel. Leuk Naoom dat je OJ blijft rijden.

Haha.. ik ga tot en met maandag Salvador rijden. Hij is zo cool!!!

sammy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 16:45

hoezo kwestie brigitte? maar zei gaat ook lara bij rijden een paard van haar vriedin

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 17:49

Kwestie Brigitte als in kwestie Brigitte. Kwestie is niet negatief hoor, is een normaal nederlands woord.

sammy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 17:50

ook wist niet wat het betekende ":P haha

Dionnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 17:58

maaitjuh schreef:
Bonny belde gister om 5 uur dat Rebec op knappen stond. Dus ik naar Poel, en wij (San, Bonny en ik) naar de boerderij om 6 uur. Lag Rebec in dr stal te kreunen en te persen, dus wij dacht en dat het binnen een uur er was. Toen ineens stond ze weer op, niks aan de hand. Nouja, om 8 uur moest Sandra lesgeven en ik zou Salvador rijden dus we gingen weer naar de manege. Het was daar zo raar, de meeste mensen wisten het wel maar ze waren er niet zo opsessed mee bezig als wij. Heel raar is dat. Naja om kwart voor 9 ik van Salvador af, met Bonny snel eten gemaakt en thee gezet en snoep ingeslagen. Om half 10 hadden we ons in de zadelkamer op de boerderij geinstaleerd. VET melig waren we, toen kwam Angeline binnenvallen en omdat het nog wel even zou duren (Rebec was weer rustig) gingen we maar bij Angeline en John binnen zitten en zo'n rtl4 drama film kijken. Vet melig, echt de slappe lach hadden San en ik. Rond 12 uur gingen we nog even kijken, niks aan de hand. Dus afgesproken dat wij zouden kijken om 2 uur en Angeline om 4 uur en John om 6 uur.
Naja Bonny, Wendy en ik nog een film gekeken bij Bon op dr kamer. Toen was het kwart voor 2, Sandra wakker gemaakt en gaan kijken. Helemaal niks. Toen maar weer gaan slapen. Rond 4en belde Angeline. HET VEULEN WAS ER!
Dus wij snel erheen. HET WAS ZO SCHATTIG! Het is een hengstje, bruin. En echt heel erg mooi. Lange benen enzo. Na een uurtje kon hij zelfstandig staan. Alleen het drinken lukte niet echt. Maar we wouden Rebec rust geven dus San en ik (wij waren daar nog als enige om 6 uur) gingen nog een uurtje slapen. Om 7 uur ging ik Douchen, Sandra wakker maken. En weer naar Rebec. Inmiddels ging het wel beter met lopen enzo, echt heel leuk. Hij hinnikte ook al. Maar drinken lukte nog niet echt, maar hij zag er wel goed uit dus misschien zagen we het gewoon niet.
Sandra en ik naar de AH, beschuit met muisjes kopen en ff ontbijt halen. En toen langzamerhand kwam iedereen op stal.. gezellig enzo.. En rond half 10 nog een keer heen geweest en toen zagen we hem voor t eerst drinken.

Maar Rebec is nu heel zenuwachtig dus het liefst hebben ze dat er geen mensen komen die er niks te zoeken hebben. Dat pas over een paar dagen want ze is echt heel beschermend.
Vanavond of vanmiddag gaan we nog een keer kijken of we dr te pakken krijgen zodat ze even naar buiten kunnen.
En anders morgen.

Pff.. t was echt super gezellig! Ben alleen echt onwijs moe!
Heb vanmorgen nog Salvador gereden en Kubayli. En Koh I Noor gedaan en op stal geholpen enz enz.
Ik ga slapen!!

Super leuk! Echt cool dat het een hengstje is!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 17:59

Ja hea! San en ik hadden gewed en ik zei hengstje en zij merrie haha..

Dionnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 18:00

Hahaha, heb San ff gesmst.

Dionnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 18:05

Hoe heettie trouwens?

sammy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 18:06

ja hoet heet hij

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 18:07

Hij heeft nog geen naam. Sandra en ik hadden Branco of Brightness verzonnen. Maar nu bemoeit iedereen zich ermee dus we zullen zien wat het wordt... Angeline moet nog denken.

Dionnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 18:08

O, oke. Ik vind het alle twee heel leuk!

Rytm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 18:10

Ik ook!

sammy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 18:31

ik ook

Dionnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 18:34

Wel foto's maken he.

fionaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 19:11

maaike die slaapt (A) haha .. nja is wel logische.. miss. dat ik er zo nog even zie op de manege

_Naomii_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-06 19:18

aaah wat leuk maaik!!:D..jawel ik ben gestopt bij poel zaterdag me laatste les:D..en ja stef nina heeft er al wel es op gezeten en naja ben wel groot voro hem maarn iet te zwaar en het gaat er alleen maar om dat ie stap draf en galop kan en dat je erop kan sturen en dat ie niet bokt of steigerd ofzo gaat erom dat dario erop kan rijden..hij hoeft neit helemaal in de krul te lopen ofzo..of weet ik veel wat gewoon dat ie braaf loopt en voltes met hem kan maken en van hand veranderen enzo..

tujuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 19:24

Ik heb vanmiddag even stiekem om het hoekje gekeken bij het veulen van Rebecca. Wat een knuffeltje! Rebecca stond er relaxed bij, maar ik ben snel weer weggegaan.

_bloempje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 19:27

Wat leuk .. ik ben daardit jaar geweest. Had gert-jan , Nelemans, anjo als leiding.

Maar ik had ff vraagje hoe gaat het met Picachu

kayleighhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 19:29

hoe hjeet dta shetje dan??
leuk dta je veulentje heb:D

memerel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 19:31

ooh wat leuk dat het veulen er is!!!
ben heel erg benieuwd naar hem en zijn naam!!!
wel meteen vertellen he maaike!

kayleighhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 19:33

ja ben ook wel benieuwt naar de naam:P