.. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.. 
fionaa schreef:manon ik dacht altijd wel dat olief groter was !
haha
en inrijden.. wel eerst longeren... aan halster.. zedelmak en hoofstelletje.. dan een keer erop hange.. etc..etc.. dus dat gaat ook wel ff dure ofnii?? wel leuk voor je hoor

maaitjuh schreef:Bonny belde gister om 5 uur dat Rebec op knappen stond. Dus ik naar Poel, en wij (San, Bonny en ik) naar de boerderij om 6 uur. Lag Rebec in dr stal te kreunen en te persen, dus wij dacht en dat het binnen een uur er was. Toen ineens stond ze weer op, niks aan de hand. Nouja, om 8 uur moest Sandra lesgeven en ik zou Salvador rijden dus we gingen weer naar de manege. Het was daar zo raar, de meeste mensen wisten het wel maar ze waren er niet zo opsessed mee bezig als wij. Heel raar is dat. Naja om kwart voor 9 ik van Salvador af, met Bonny snel eten gemaakt en thee gezet en snoep ingeslagen. Om half 10 hadden we ons in de zadelkamer op de boerderij geinstaleerd. VET melig waren we, toen kwam Angeline binnenvallen en omdat het nog wel even zou duren (Rebec was weer rustig) gingen we maar bij Angeline en John binnen zitten en zo'n rtl4 drama film kijken. Vet melig, echt de slappe lach hadden San en ik. Rond 12 uur gingen we nog even kijken, niks aan de hand. Dus afgesproken dat wij zouden kijken om 2 uur en Angeline om 4 uur en John om 6 uur.
Naja Bonny, Wendy en ik nog een film gekeken bij Bon op dr kamer. Toen was het kwart voor 2, Sandra wakker gemaakt en gaan kijken. Helemaal niks. Toen maar weer gaan slapen. Rond 4en belde Angeline. HET VEULEN WAS ER!
Dus wij snel erheen. HET WAS ZO SCHATTIG! Het is een hengstje, bruin. En echt heel erg mooi. Lange benen enzo. Na een uurtje kon hij zelfstandig staan. Alleen het drinken lukte niet echt. Maar we wouden Rebec rust geven dus San en ik (wij waren daar nog als enige om 6 uur) gingen nog een uurtje slapen. Om 7 uur ging ik Douchen, Sandra wakker maken. En weer naar Rebec. Inmiddels ging het wel beter met lopen enzo, echt heel leuk. Hij hinnikte ook al. Maar drinken lukte nog niet echt, maar hij zag er wel goed uit dus misschien zagen we het gewoon niet.
Sandra en ik naar de AH, beschuit met muisjes kopen en ff ontbijt halen. En toen langzamerhand kwam iedereen op stal.. gezellig enzo.. En rond half 10 nog een keer heen geweest en toen zagen we hem voor t eerst drinken.
Maar Rebec is nu heel zenuwachtig dus het liefst hebben ze dat er geen mensen komen die er niks te zoeken hebben. Dat pas over een paar dagen want ze is echt heel beschermend.
Vanavond of vanmiddag gaan we nog een keer kijken of we dr te pakken krijgen zodat ze even naar buiten kunnen.
En anders morgen.
Pff.. t was echt super gezellig! Ben alleen echt onwijs moe!
Heb vanmorgen nog Salvador gereden en Kubayli. En Koh I Noor gedaan en op stal geholpen enz enz.
Ik ga slapen!!

San en ik hadden gewed en ik zei hengstje en zij merrie haha..

nja is wel logische.. miss. dat ik er zo nog even zie op de manege