Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

muisz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 09:59

ik ga dalijk naar stal .. eerst ef omkleden en tom de deur uitwerken ;p

xOrlando_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 10:00

whaah zit ie nu al bij jouw thuis???

xOrlando_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 10:01

zal ik ook komen dan maar >?

Serada

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 12:31

De dag begint al goed. Eerst heb ik vanaf half 9 tot 10 uur in de file gestaan om naar mijn werk te komen. Pffff Nootdorp - Den Haag is maar 11 kilometer, toch niet normaal zeg.

Ik wou dat ik een Afbeelding had, kon ik ook overal lekker tussendoor crossen.

Mijn eerste afspraak was al om 10 uur, gelukkig was ik net op tijd zeg. Het duurde (zoals gewoonlijk) weer erg lang dus twee uur later was ik alleen helemaal gaar gelu.ld. Morgen ben ik lekker al vrij maar dinsdag moet ik toch even terug naar werk om wat af te maken.

Gisteravond hadden we Connie voor het eerst op de chat. Wat was dat gezellig met z'n vieren zeg, ik heb zo ontzettend gelachen dat de tranen over mijn wangen biggelden. Wat zijn jullie ook een lekker stel he Afbeelding

Rox, ik heb je niet meer gezien of gehoord na je laatste berichtje. Is er alweer vooruitgang met je broer? Wil, hoe is je nacht dit keer verlopen en hoe is het Tommie?

Ooooh, Ghitta stoute meid Afbeelding

vesratje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 12:37

lin dat is niet echt een leuk begin zeg in de file
en jullie kunnen echt veel kletsen ik ben altijd zo uitgepraat hihi
nou ik heb gister avond ook lekker gereden in het donker ging heel goed alleen nelly was heel druk

maar ik stop weer anders kom ik te laat op me werk 1 uur beginne en tot half 6 weer
ik kom gauw weer eens langs vind ikwel gezellig

doei doei

Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 13:22

vesratje schreef:
ik kom gauw weer eens langs vind ikwel gezellig
doei doei

Gezellig Maaike, je bent van harte welkom natuurlijk Afbeelding

muisz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 13:34

hi .. k ben net terug van stal dus ef snel een berichtje tussendoor voordat ik naar me werk ga ..

maar t was ook eigenlijk niet de bedoeling dat tom zou blijven slapen .. maar ja t was wel weer lekker om naast iemand wakker te worden

k heb wis en friet lekker in de grote bak gezet en whis was friet lekker aant opjagen dus die hebben hun beweging wel weer gehad
frouk heb int kleine bakje gestaan .. die moest ik eerst ef in de gaten houden want die was gek aant doen :S die wou ook meerennen maar later stond ze weer gewoon rustig om zich heen te kijken
in de tussentijd dat de kinders aant spelen waren heb ik de stalletjes gedaan en kuil gevoerd

ik heb alleen een vraagje of iemand friet zn dekentje op kan doen vanavond of einde van de middag ofzo .. die heb ik namelijk afgelaten vanwege het lekkere weertje nu op stal heerlijk dat zonnetje ..
ik hoor t wel ef snel omkleden en dan weer werken

xx

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-06 14:23

(heel snel ff)
wahhaha ben aan het werk
morgen kom ik niet voor van rijs sorry ireen
wel kom morgen de Da ook inenten.(ook rhino)
voor froukje whis en thom.
dus als iemand nog instresse heeft voor rhino.
bel dan ff naar vollars en leg je papieren op stal.

orlan??? kusje he doei doei

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 17:34

Hey Ghit, ik ben straks op stal dus ik doe het wel. Moet Freed die groene deken weer om? Afbeelding

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 21:46

Zo heb mijn dagje weer gehad, begin er nu aardig doorheen te raken.

Zag dat Owentje lekker was verzorgd. bedankt diegene die hem zijn stalletje heeft verschoond.

Hij vanavond eventjes met Juba gespeeld, gelijk kennis gemaakt met Karin.
Aardig meisje

In vogelvlucht met Tonke gepraat die ging net weg toen ik kwam.
Nou ja ik was er wel en ook weer niet.

Nu nog even wat eten.

En ik ben met Tommie op controle geweest bij de DA.
Die man stond versteld van de genezing. (ik ook)
Aan Tommie is het niet te merken dat hij een zware operatie heeft gehad.
Hij moet alleen nog wel opgesloten blijven, want hij mag nog niet veel lopen en springen is helemaal taboe.

Engeltjes even bedankt voor voor alle hulp van boven.

Nu kreeg ik pas te horen van de DA dat hij het somber had ingezien met wat hij heeft moeten repareren. Hij had niet verwacht dat hij het zou redden, dan schrik je wel even.
Nu blijf ik dus nog goed de boel in de gaten houden. Hij wil zo graag met zijn balletjes spelen, maar dat mag hij zeker nog niet.

Af en toe lijkt het net of hij raketjes heeft gegeten, en dan moet ik hem rustig zien te houden.
Heb mijn handen vol aan dat mannetje.

Gelukkig doet Dayna de komende 2 dagen Owentje, dan heb ik even 1 zorg minder. Ik heb wel besloten dat zondag Herman moet gaan oppassen en dan kan ik even lekker het zadel in, en met Owentje aan het werk. (zoals het er nu uit ziet tenminste)
Nu weer vooruit kijken naar een zware nacht.
Morgen ga ik kijken of ik een rompertje kan kopen in zijn maat, misschien dat ik dan wel kan gaan slapen met 1 oog open.

Het is niet zo erg dat je zo moe bent, maar wordt er nog melig van ook

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-06 22:08

Nou wil dat is goed nieuws dat hij wat opknapt en de DA tevreden was.

Lekker met lin op stal geweest.
Thom heeft lekker buiten gelopen en ik heb lekker geknuft met whis.
Wat gedronken met z'n alle en toen thuis eten gemaakt.
Nu ga ik zo stoppen moet nog de hond en de afwas doen en dan me mandje in.
Nou tot morgen doei doei

Tonke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 22:27

He wil, ik heb nog zat oude rompertjes liggen van Sanne die kan ik zo voor je meenemen. Jammer dat ik het niet wist anders had ik ze vanavond al mee kunnen nemen voor je. Laat maar weten of je ze nog wil hebben.

Je zag er inderdaad erg moe uit. Ik hoop dat je vlug weer wat meer rust kan gaan krijgen. We gaan duimen dat het goed blijft gaan met Tommie.

Verder ben ik erg benieuwd wat de veearts morgen van Froukje gaat zeggen. Hopelijk valt het mee. Ik vind het best wel spannend. Ben wel blij dat ik gebeld heb want we werden gek van die onzekerheid. Wat is goed en wat is fout???? Hopelijk kan hij ons van die onzekerheid afhelpen. Gaan jullie voor ons duimen.

Nou ik ga lekker mijn pyama aantrekken en ijs in mijn rug leggen en daarna lekker mijn bedje opzoeken want om 6.00 uur loopt mijn wekkertje weer af.

Tot morgen maar weer.

Rox hoe gaat het met je broertje???

Liefs Tonke.

Ktje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 23:05

Hallo,
Ik heb het stal Langelaan topic ook gevonden en ik heb in een uur een heel aantal bladzijdes doorgeworsteld om er achter te komen wie nou wie is. Ik ben er nog steeds niet helemaal achter.

Voor degene die zich afvragen wie is dat nou weer. Ik ben Karin de nieuwe verzorgster van Juba.

Vandaag heeft hij lekker met Owen gespeeld, was erg leuk om te zien. Daarna weer erg lang gepoetst, want hij is enorm aan het verharen. Dit weekend ben ik niet op stal, want ik ben een weekendje weg, maar maandag ben ik weer van de partij.
Nu ga ik eens kijken naar mijn bedje

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-06 23:18

Hoi karin.
Leuk dat je er ook bent.
Ik ben petra van whisper.
Als je de naam whisper ziet staan dan is het orlando.
De rest stelt zich zelf maar voor hihi.
Een heel fijn weekend en tot maandag
doei doei ik ga ook maar eens me mandje in

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 23:28

Heey Karin, wat leuk dat je ook bij ons op het topic bent. Ik hoop dat het goed zal klikken tussen jou en Jubavi en dat je het naar je zin zult hebben bij ons op stal.

Veel plezier dit weekend Afbeelding

P.S. Ik ben Linda, de eigenaresse van Thomas (de Fries)

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 23:45

Welkom in ons gezellige topic Karin.
Hoop dat je het naar je zin zal hebben bij ons.
Helaas was ik vanavond een beetje erg moe, maar zal je zeker wel weer tegen komen als ik ben uitgerust.
Ik ben Wilma van Owen

muisz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 01:21

zal ik me ook maar ef voorstellen op dit late uurtje k ben ghitta van freedom die koe met n dikke reet hehe

pff ik heb weer s zo'n bui dat k nie ken slapen .. word er gek van

maar goed ik ga wel nutteloos tv kijken .. ook al is dr nix op..

morgenochtend ( deze ochtend ) om half 10 ireen ophalen dan gaat ze met mij mee naar stal
achterop me pimppinkyscootie
ik zie jullie over n paar uur wel weer

truste

Roxxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 07:00

hoi mensen,
ik kon vanaf 05.30 niet meer slapen
gisteravond maakte ik me nogal zorgen om mijn broer... hij had 38.6 maar ik weet niet mijn gevoel was zo raar....
ik haat die voorgevoelens misschien moet ik het gevoel maar negeren want als er iets zou zijn zou het ziekenhuis gelijk bellen naar ons.

hij wilde gisteravond niet meer drinken, ook was hij ineens flink aan het zweten dus ik naar de verpleegkundige, maar de koorts was niet hoger geworden.
de dag ervoor had hij weer 40 graden en was helemaal zichzelf niet. zijn oogjes zijn helemaal dik en paars bah bah wat haat ik dit!
er is gelukkig een bloedkweek gemaakt, niet veel bloed maar misschien net genoeg. het is zo moeilijk om bloed te krijgen van hem. ik hoop dat ze iets kunnen vinden want ik heb het idee dat er ergens anders iets niet goed zit. de koorts blijft ook steeds weer opkomen.

rond 8 uur belt mijn moeder weer naar me, ben benieuwd misschien is de situatie wel stabiel?

ik hou jullie nog wel op de hoogte.

ps; gister voor het eerst weer gereden, was fijn. daarna hands met thom losgegooid ging goed.

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 08:32

Goedemorgen allemaal

Jeetje Roxx wat akelig allemaal zeg.
Laten we maar hopen dat het niets ernstigs is.
Wel vervelend dat hij niet wil drinken, want dat is toch wel heel belangrijk.
Maar dat houden ze echt wel in de gaten hoor.

Met Tommie gaat het gelukkig heel erg goed. Ik kan dat mannetje bijna niet meer in toom houden.
Gisteravond tijdens de chat zat hij elke keer te blaffen en wil hij uit zijn huis.
Helaas mag dat nog niet zo veel want hij gaat op de stoelen en banken springen. Dat is nou net iets wat hij niet mag

En dat terwijl hij vandaag nog jarig is ook.
Tom is vandaag 1 jaar geworden (gelukkig)
Vannacht heb ik 3 uurtjes kunnen slapen, al is het wel op de ligstoel hier.
Ik was het zo zat en heb hem toch die koker op zijn kop gezet, en neergelegd. Ik was net een politieagent met waarschuwen.

Toen dacht ik ik doe ook mijn ogen dicht en zie het wel.
3 uurtjes later begon hij te piepen en ik reageer daar heel erg op.
Ik liep vanmorgen om half 4 dus lekker ff met hem buiten te stappen.
En koud dat het was brrrrrrrr.

Ik kom vanmiddag naar stal toe, ff er uit hier hoor.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 12:12

Hoy allemaal,

Eindelijk vakantie, mijn eerste dag is al begonnen. Vandaag wat klusjes gedaan zoals papieren regelen voor de nieuwe school van Ramon, de auto gewassen en heerlijke broodjes gehaald voor de lunch van de jongens. Straks lekker naar stal, als het goed is heeft Thom zijn entingen gehad dus dat betekend een dagje rustig aan doen.

Rox, het klinkt niet bepaald goed zeg die ontwikkelingen van je broer. Zou hij iets van een virus in zijn lichaam hebben, die koortsstuipen zijn zo grillig.

Wil gelukkig gaat het met kleine Tom weer een stuk beter. Straks weer lekker spelen en veel wandelen met het ventje.

Nou meiden ik kom eraan...Afbeelding

Tonke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 15:03

Jeetje Rox het wil maar niet echt beter gaan he met je Broertje. Kan me voorstellen dat je je zo machteloos voelt. Hopelijk kunnen ze wat uit zijn bloed halen. We blijven duimen dat het vlug weer de goede kant op gaat. Sterkte.

Wil fijn dat Tommie weer de goede kant op gaat. En nog gefeliciteerd met zijn 1-jarig jubileum.

Verder is vanmorgen de Veearts geweest. Wat is dat een lieve rustige man zeg die Vollaers. Alles heel rustig bekeken. We moesten eerst draven op de harde ondergrond daarna aan de longe in de bak. Ja je snapt het al, Froukje ging helemaal uit haar dak aan de longe. Ze dacht jippie lang leve de lol. Hij heeft even staan kijken. Maar hij zei ook gelijk: ze blaast zich zo op dat ze gewoon door haar pijn heen loopt. Dus dat had hij vlug gezien. Froukje weer naar stal. Daar heeft hij haar onderzocht.

Conclusie: spierblessure aan Bi-cep en Tricep links voor.

Wat te doen: 3 weken alleen maar stappen. Daar na komt hij weer kijken of dat we het lichtjes op kunnen gaan bouwen.

Verder heeft ze een ontstekingsremmende prik gehad en pijnstillers die ze 1x p.d. moet hebben.

Verder mag ze niet meer losgegooit worden en mag ze maar 2x p.d. kuil. Ook moeten we haar voer terug brengen naar 2x p.d 1 handje biks. Ze mag nog wel een paar peentjes erbij. Dit allemaal om haar wat minder energieker te maken zodat ze wat rustiger is met stappen. Maar of dat help ik betwijfel het!!!!! We zullen zien.

verder zijn Frouk, Whis en Thomas geent.

Zo dat was het weer zo'n beetje.

Ga nu naar de chiropracter.

Doei maar weer.

Liefs Tonke.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 15:48

Heey allemaal daar ben ik weer! Ik heb weer veel bij te lezen zeg pfff hihihi

Rox, zo te lezen gaat het nog niet goed met je broer. Heel veel sterkte ermee meid!

Wil, Heel fijn dat het weer beter gaat met Tommie. je zag er net wel erg moe uit zeg!!

Vandaag was mijn eerste dag van de vakantie! Ik heb heerlijk lopen rommelen op stal.
Orlan heeft Lin en mij geholpen met Yus opjagen! was wel een grappig gezicht he? hihihi
Yus staat nu moe en voldaan te suffen op stal.
Orlan alvast bedankt voor het dekens wisselen! En Ireen bedankt voor het mesten!

Ik ga nu even lekker warm onder de douche en een kijken wat voor leuks ik vanavond ga doen!!

Liefs Mir

xOrlando_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 18:44

Hoi allemaal,

Zo er is weer veel door iedereen geschreven

Rox: meid een dikke kus van ons en we hopen dat het gauw beter gaat met je broer.
Als er wat is en je wil een luisterend oor dan horen we het bel

Wil: lekker hoor dat tommie vooruit gaat.

Tonke: eindelijk weet je wat meid.
nu weet je ook wat te doen ja toch.
Nou we komen er wel hoor .
En van het voer is wel slim dat je dat moet minderen.
Is wel handig om ff op de borden op stal te zetten he dat ze maar 2keer kuil mag.
En dat vollars lief is vond orlan ook.
Hij zegt die man van zo lief tegen whis
Ook heeft hij een tubertje voor Bella meegegeven.
Die heeft weer last van een ontstoken oor.
Maar ja ouder dom zegt hij whahahah
Klopt wel ze word van de zomer 8 en das al een hele leeftijd voor een sint-bernard.
Ook moet whis nog weer binnen 6 weken geent worden voor rhino .
Dan is haar enting helemaal in orde.
Nou lang gewerkt pfffffffff boodschappen gedaan en net lekker gegeten.

Lin wil je tegen dave zeggen dat ik eindelijk cd's voor hem heb. (had ik al begin van het jaar belooft )

Nou dit was het wel weer ff doei doei

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-06 10:48

whahahaha hier boven schrijf ik hoor.
dan vergeet ik orlan uit teloggen hihihi.

nou ik ga zo ff naar de kapper en boodschappen doen.
daarna eens ff bij me meisje op stal kijken.

net nog ff vollars aan de lijn gehad over hoe of wat.
maar als whis geen reaktie vertoont op het enten.
dan mag ik gewoon werken met haar.
dus kijk ik zo ff wat ik ga doen.
nou meiden tot straks doei doei

muisz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 18:00

jeetje was is t weer stil hier zeg

gaan dr mensen nog wat aan carnaval doen ?