Ben pas een half uur terug van concours
Schoot echt niet op daar in de beemster, was ook slecht geregeld allemaal...
(bied me misschien wel aan om volgend jaar het springsecretariaat te doen
)
Merrie liep waardeloos. Was al bijna twee maanden niet mee geweest en er was nogal veel te zien. hindernis 3 zat meteen zo'n grote regenboog onder en dat vond ze maar niets. tweede keer sprong ze hem braaf. Toen naar de dubbel met gekke wielen eronder en veel plassen ervoor, dat stond al helemaal niet in haar programma en dat was het einde van het eerste rondje
Tweede rondje was niet veel beter, maar we houden het er maar op dat ze veel heeft bijgeleerd vandaag
Donderdag mag ze mooi mee naar oefenparcours bij de Wieringermeerruiters
Ze ging iig twee keer braaf de trailer op, kreeg alleen een flinke trap met stiften uitdraaien, beetje jammer...
(denk trouwens niet dat ze dat nog een keer doet }> )
otje liep super in het klassiek. 1 foutje op de hartog-oxer. Zag mijn afstand niet goed, kwam groot en zat hem voor wat in de mond dus toen ging de achterste paal eraf. Maar Ot sprong echt super! Was de snelste vier-fouter en was nog derde, startgeld van Ot iig terugverdiend.
Tweede rondje van Ot ging niet goed
Er liep een parcourshulp bijna onder mijn paard van 2 naar 3, toen kwam ik er op drie iets kort bij. Kon hem wel doordrukken, maar hij oversprong zich gigantisch(klapte er ook bijna af
Spring op de video ook helemaal uit beeld en hoor allemaal ge-o en ge-a
) en daar schrok hij zo van dat hij het daarna maar niet meer deed
Volgende keer wel weer. Wel jammer, want ging stiekem nog wel een beetje voor het kampioenschap na dat fijne eerste rondje
Fijn dat de mangegepony's weer wat opknappen
Als er trouwens iemand is die het leuk vind om een keer mee te gaan op concours dan kan dat wel hoor, ga vaak zat weg