Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
melissa7 schreef:in welke box stond arno dan want ik kan hem niet voor me halen
kim_kariq schreef:jeetje wat erg zeg:( hij was toch ongeneselijk ziek? en halina is die nu ook ingeslapen?
Li_lee_yang schreef:weet je al hoelaat je moet starten?
kim_kariq schreef:naja waarom naar de slacht wrm niet gewoon in laten slapen? hmm
Halina schreef:kim_kariq schreef:naja waarom naar de slacht wrm niet gewoon in laten slapen? hmm
Voor het vlees krijgen ze geld en als ze laten inslapen kost het geld. ALs je vanuit bedrijfsoogpunt kijkt een logsische stap dat ze naar de slager gaan.
Maar ook al zou ik mogen kiezen hoe ze zou doodgaan kies ik ook voor de slacht. Ze is straks in 1 seconde dood.
Dat ze later opgegeten word vind ik niet erg. Liever opgegeten dan met die takelwagen mee.
De slagerij waar ze naar toe gaat is wel goed uitgezocht. Zijn paardenmensen die het doen en ze zijn erg bekwaam.
Ook maken ze de vroegste afspraak zodat er nog geen anderen geslacht zijn en blijft er iemand van de manege bij.
Ik ga mee naar het bedrijf maar niet naar binnen. Wilde ik eerst wel maar geloof niet dat ik het ga trekken en straks word Halina door mij onrustig en dat wil ik niet.
Nevony schreef:Is dat dan niet per stamboek verschillend, welke letter er aan de beurt is?
En ik mag aannemen dat Olympia en Arno niet tot hetzelfde stamboek behoorden