Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 20:46

jaaaaaaaaa nog een roddel Haha!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 21:09

Als iemand ANIQUE dringend moet spreken wil dat wat zeggen,

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 21:10

Citaat:
VERTEL??????????????????
Om te meeten...en voor de deken die ik aan het maken ben

Moossie: vertel, vertel, vertel

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 21:12

Citaat:
Als iemand ANIQUE dringend moet spreken wil dat wat zeggen,
Hahah...het is dan ook zeer ernstig.... Haha!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 21:13

elady schreef:

Deken, voor wie ben je die aan het maken, voor Anique , Jolly, OF VOOR MIJ???????

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 21:14

elady schreef:
Hahah...het is dan ook zeer ernstig.... Haha!
Mag ik wel op stal blijven dan???????

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 21:41

elady schreef:

hmmmmm meten!nou geen roddel dus...

Ondertussen zijn we wel weer een bladzijde verder mensen! Haha! Dit wordt een supertopic!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 21:58

Ja, met slap GELUL kom je een end

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 10:03

Nou van Rijs is net geweest, beide zadels zijn meegenomen.
Bij Ko hangt het zadel teveel naar rechts, hij gaat dat aanpassen en het boven bij de kamer iets minder opvullen en aan de zijkant wat meer zodat het zadel meer steunt op de zijkant (pffff...moeilijk uitleggen Schijnheilig )
Bij Biz hangt het zadel veels te veel naar links, dus ook die moet aangepast worden. (als je erachter stond, zag je gewoon dat het zadel scheef lag...)
Ben blij dat ik van Rijs heb laten komen, weet dalijk tenminste zeker dat beide zadels goedliggen.. OK dan! Ik ben benieuwd of we bij Ko nog wat verschil zullen merken vanwege die aanpassing.. Van Rijs vertelde nl dat het zo kunnen schelen..

Is er nog iemand die morgenmiddag wil rondneuzen bij Van Rijs? Bloos Haha!
Ik kan nl morgenmiddag mijn zadels weer ophalen, maar ja ik heb natuurlijk geen auto, en op de brommer wordt een beetje lastig Clown

Ben trouwens blij dat ik nog een winteccie heb, anders had ik vanmiddag niet eens kunnen lessen Cool

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 11:51

Je mag mijn legfiets wel lenen! kom je echt wel bij van Rijs aan en de zadels leg je gewoon achterop! Ik kan niet ....ik moet oliebollen bakken!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 12:04

Jetta schreef:
Je mag mijn legfiets wel lenen! kom je echt wel bij van Rijs aan en de zadels leg je gewoon achterop! Ik kan niet ....ik moet oliebollen bakken!

Ik kom met jouw legfiets vast niet verder dan de eerste de beste sloot of boom Bloos Haha!

Lekker hoor oliebollen Vingers aflikken Vingers aflikken

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 12:21

ik zal ff vragen of ik de auto mag lenen. om een uurtje of 2/3 heb ik wel tijd

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 15:53

Kom nu net terug van de dierenarts met Bobbie Hij heeft ontstekingen in zijn oor!! arme hond Ach gut

De springlessen kijken red ik niet meer aangezien er zo iemand thuis komt die toch wel verwacht dat er wat eten op tafel staat, voordat hij naar zijn werk gaat!!!!!!! Clown

Ben benieuwd hoe het is gegaan het springen!!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 21:55

Fabienne de fotograaf is vandaag geweest en Evita heeft even model gespeeld Haha! ik ben benieuwd naar de foto's!
Evita komt in haar rassenbieb op de site, en ze zocht toevallig ook nog een paar andere rassen.. Renee was er ook dus Fardos is ook nog op de foto geweest voor de arabier Lachen
Ik heb haar alle paarden even laten zien, en ze zou ook graag foto's willen maken van Elan en Goldflower (vind jij dat goed Natas? ik zou het voor haar vragen), dan komt ze nog een andere keer langs als dat oke was Lachen

Nou, ik ga maar eens m'n bed in... ik moet er morgen om 5 uur weer uit! Zijn jullie allemaal heel lief voor Evietje als ik op vakantie ben? Haha! Jet, super dat je haar morgen wilt doen!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 22:01

Ben benieuwd naar de foto`s en Ireen met Evita komt het goed tijdens je afwezigheid, fijne vakantie, wel toevallig jij gaat weg morgen en Anique komt dan weer terug. weg rust (geintje)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 22:31

WHAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

DE GEZELLIGHEID IS TERUG EN HEEFT JULLIE VRESELIJK GEMIST!!!!!!!

weet niet waar ik moet beginnen, maar gewoon bij het begin neem ik aan Haha! we zijn maandagochtend om half 9 vertrokken naar rotterdam (opstappunt) vanaf daar met de bus naar de grnes belgie waar we een uurtje konden pauzeren (10 tot 11 uur) en weer door naar calais in frankrijk!
daar hebben we de boot gepakt, we waren binnen twee uur bij dover, ging allemaal wel redelijk vlotjes. Vanuit Dover meteen naar Londen, waar we rond half 6 aankwamen in het hotel (Custom House Hotel in Dockland)

Even uitgepakt en meteen weer terug naar de bus, waarmee we een korte stadstoch hebben gemaakt. Lekker in de stad gegeten en daarna een lichttocht gemaakt, we waren om 23.oo uur thuis ongeveer!

De volgende ochtend zijn we naar St Paul geweest (kathedraal) en daarna hebben we een rondvaart gemaakt over de thames) Daarna hebben we de groep verlaten en zijn we op eigen gelegenheid gaan wandelen:
big ben, tower van londen, tower bridge, buckingham palace, piccadilly street, piccadilly circus, fortnum en mason, enz! teveel om op te noemen!
rond 6 uur zijn we weer naar het verzamelpunt van de groep gegaan waarmee we een wandeling door oa soho, china town en al dat soort leuke wijkjes hebben gemaakt. gegeten en om een uur of 10 waren we terug in het hotel.

woensdag zijn we naar de wisseling van de wacht geweest (white hall), was wel aardig om te zien! het huis van premier blair lag om de hoek dus die hebben we even gedag gezwaaid Tong uitsteken , vervolgens hebben we de metro naar notting hill gate genomen, door de wijk notting hil gelopen en wat gegeten. nog even naar kensington palace. darna de metro en de docklands naar het hotel genomen. geloof dat we een uur of half 10 weer daar waren!

vandaag zijn we om half 9 vertokken. ik zal jullie deze details maar besparen, maar uiteindelijk waren we iets voor 8ten weer thuis Haha! Haha!

Londen is echt een super stad, echt geweldig! voor herhaling vatbaar en ik ga het zeker zelf ook nog een keertje doen!

de bus waarmee we samen gingen, van dezelfde organisatie, had gisteren een klein probleempje met de douane in calais. (ze gingen een dag eerder terug) er werd namelijk 18 kilo cocaine aangetroffen in 1 van de koffers tijdens een controle.....

bridget jones zou zeggen: een klein probleempje betreffende een grote hoop cocaine Haha!

maar goed, jullie GROTE VRIENDIN IS TERUG!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 13:00

Hey Anique....

Je enthousiasme spetterd er van af!!!! Klinkt allemaal alsof je het heel leuk gehad hebt.

Trouwens...heb met John afgesproken dat ik volgende week nog even langs kom, nieuwjaar wensen ect. Kan ik gelijk de maten meenemen...tenzij jij ze naar mij toe mailt/pb-t Haha!

Ahhh...heb een nieuw jas bij Mr-ed gekocht vandaag. Een Kyra K...mijn mamma heeft betaald Lovers Haha!

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 16:13

Heeyyy Ireen tuurlijk vind ik het goed als Gold op de foto gaat ,ben juist supertrots Bloos
Maar goed jij bent nu allang in t warme Egypte,dus we spreken elkaar na de vakantie wel OK dan!
Nou ik ben zowiezo benieuwd naar de foto,s van Evita en Fardos Cheese!

Ik wil gelijk iedereen de beste wensen toewensen voor t jaar 2005,en dat t een gezellig en gelukkig uiteinde mag worden Lovers
TOEDELIDOKIE Go jij! Go jij!

Maar eerst ga ik vanaaf nog ff snel bij mn lieve Goldjuhhh kijken,Tahnee is wel geweest maar nog ff een kusje in t oude jaar Lovers Lovers Lovers OK dan! OK dan!

Nou ik ga nu echt ,doei doei alemaal en veel plesjer vanaaf Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 17:24

Hi iedereen,

Ik weet niet of jullie mijn topic over Lady hadden gezien op VMR. Kort samengevat ging het erover dat ze haar tong oprold tijdens het rijden en dat ik niet wist hoe ik het moest oplossen Scheve mond . Natuurlijk waren er een paar die zeer triest reageerden, maar er waren ook bruikbare tips.
We gingen kijken naar een bitje, maar mensen wat zijn die krengen duur zeg. Het bitje wat wij goed konden gebruiken was 70 (!!) euro Boos! . Nougoed...toch maar even verder gezocht. Stel dat het niet werkt...gooi je toch mooi 70,- weg.
Mijn instructrice had tegen mij gezegd dat ik de neusriem en sperriem zo strak mogelijk moest doen. Nougoed...zij zou het wel weten dacht ik. Verward Lady reageerde daar heel sterk op en rolde nog meer haar tong op. Ze was helemaal niet fijn te rijden. Ik was het gewoon zat. De neusriem en sperriem zaten gewoon in haar neus gedrukt....dat vond ik gewoon niet kunnen
Ik ben een week weggeweest en ik ging rijden vandaag. Ik dacht: laat ik alles gewoon een beetje losser doen dan normaal (de strakheid (grappig woord eigenlijk Haha! ) voordat we alles aansnoerde...dus dat is ongeveer 4 maanden geleden). En hupa...geen tong meer opgerold Haha! *LOL* .
Dus de oplossing was geen nieuw bitje, alles strakker.....nee gewoon alles vrij los doen....druk op haar neus is weg...en Lady loopt weer goed!!!!!!!

Iedereen een gelukkig en liefdevol 2005!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 17:49

goedzo! fijn dat ze nu weer goed loopt, scheelt je en 70 euro en een ongelukkig lopend paard met een opgekrulde tong!

oh ja, en nu mag ik het vast wel zeggen: ik ben aangenomen bij total, dusse... jullie weten waar je voortaan moet tanken he Haha! Haha!

ik ga nu naar stal, allemaal een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gelukkig nieuwjaar!

trouwens, zondag komt er iemand kijken voor [paard], hoop dat alles goed gaat! is ook een bokker trouwens, ik ben benieuwd!!!

EEN GELUKKIG NIEUWJAAR ALVAST! MAAK ER WAT MOOIS VAN IN 2005!!!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 19:51

Zo....lekker dat je werk heb zeg. Was wel ffies schrikken toen je hoorde dat je baan opgeheven zou worden (wohh...dat is netjes gezegd Haha! )

Idd..het schilt zo veel bij Lady, ben weer helemaal gelukkig.
Ik hoop dat het wat wordt voor Jolly en jou.

maten Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 21:24

hahaha, de kleine lettertjes lezen de meeste mensen over het hoofd, maar deze kijken me zo doordringend aan Haha! als je voor het nieuwjaar komt, kun je misschien het beste de maten opmeten, ik ben bang dat ik het anders weer verpest door ze verkeerd op te meten Tong uitsteken

dan kunnen we meteen die dag afspreken dat ik naar jou en lady kom (meer mensen die zin hebben om mee te gaan?) en dan neem ik m meteen mee!

hoe staat het trouwens met je ouders? zijn ze al helemaal overstag wat lady betreft?

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 21:36

ga ik ook mee kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 22:04

naar wat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 22:04

oh hahaha! sorry ik snap m al Haha! naar lady, gezellig john!