Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
ik ben benieuwd naar de foto's!

Jet, super dat je haar morgen wilt doen!
we zijn maandagochtend om half 9 vertrokken naar rotterdam (opstappunt) vanaf daar met de bus naar de grnes belgie waar we een uurtje konden pauzeren (10 tot 11 uur) en weer door naar calais in frankrijk!
, vervolgens hebben we de metro naar notting hill gate genomen, door de wijk notting hil gelopen en wat gegeten. nog even naar kensington palace. darna de metro en de docklands naar het hotel genomen. geloof dat we een uur of half 10 weer daar waren!

. Natuurlijk waren er een paar die zeer triest reageerden, maar er waren ook bruikbare tips.
. Nougoed...toch maar even verder gezocht. Stel dat het niet werkt...gooi je toch mooi 70,- weg.
Lady reageerde daar heel sterk op en rolde nog meer haar tong op. Ze was helemaal niet fijn te rijden. Ik was het gewoon zat. De neusriem en sperriem zaten gewoon in haar neus gedrukt....dat vond ik gewoon niet kunnen
) voordat we alles aansnoerde...dus dat is ongeveer 4 maanden geleden). En hupa...geen tong meer opgerold
.

als je voor het nieuwjaar komt, kun je misschien het beste de maten opmeten, ik ben bang dat ik het anders weer verpest door ze verkeerd op te meten