(grotendeels) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(grotendeels) Melanie_B schreef:want zoals deze bokker; memberlist.php?mode=viewprofile&u=101911
haar paardengedeelte, is simpel, maar wel mooi vind ik! "
Ik wil eigenlijk iets netjes, en toch veel fotos

.
.
.
.
Ik had ook niet open gedaan hoor als ik in me pyjama zou zitten.. Maar met zoiets baal je wel dan!
.
.
. Astor schreef:Alleen de informatie dan anders haha, had het al een beetje aangepast.
Als je dat nou eerst ff doet Mel! Even je hele paarden gedeelte weghalen. En dan voor al 'je' paarden die informatie neerzetten.
Denk dat we alleen ff de afmetingen van de de foto's kleiner moeten maken omdat jou foto's niet op grote resolutie zijn.
Pebbs schreef:Er werd net aangebeld, 2x... Maar ik zat in me pyama dus dan doe ik gewoon niet open. Vond ik een briefje in de brievenbus. Was dus me zadel.... Stond er op het briefje dat ie terug zou gaan naar de afzender. Frankrijk dus.... Dus ik dat telefoon nummer gebeld wat er opstond van de leverancier. En nou gaan ze het maandag nog een keer proberen.. Of ik moet het ophalen in Amersfoort. Nou dat gaat m niet worden...
Ben echt een kneus...