Weet iemand waar ik mijn presentatie over moet houden? Ik moet een presentatie geven van 5 minuten, zonder beeldmateriaal voor sociale vaardigheden.. Maar ik weet niks!!
'T valt onder sociologie, maar 't is gewoon een cursus mondeling presenteren.. Je krijgt jezelf ook op video terug te zien, om aan je houding etc. te werken.
doe het over het koningshuis ruth (dat heb ik gedaan voor engels haha )of over 1 april over boerderijen verf frankrijk of een ander land over bloemen over foto's je kan zo veel doen! maar dat maakt het ook juist zo moeilijk.. kikkers blindegeleiden honden unicef amerika eeeeeeeh ik noem nu echt alels wat in mijn hoofd opkomt.. nouja het is maar 5 minuten gata denk ik meer om je presentatie dan over de inhoud of niet?
Dussss. mijn bijna buurjongen heeft net het laatste stukje van de taart van Emma op gegeten. Hij zo op msn: heb je nog taart? ik zo: ja 1 stukje hij: ooh, neem die morgen mee naar school voor mij? ik: ja daag, dan verkruimelt hij helemaal. hij: ooh, kom hem nu brengen dan. ik: ja dag het is koud, kom maar halen en toen kwam hij hem halen en opeten hier