Ceriadwen schreef:trouwens.. in t kader heb lol, flikker van je knol... er staat wat in de kantine.
Ooh lekker, bewaar je nog iets voor woensdagochtend. Dan is ikke er...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Twinklebel schreef:Ceriadwen schreef:trouwens.. in t kader heb lol, flikker van je knol... er staat wat in de kantine.
Ah, heb ik morgenochtend wat te eten!
Ceriadwen schreef:Twinklebel schreef:Ah, heb ik morgenochtend wat te eten!
En wat betreft dat 100 keer vallen.. ben pas 3 keer hard gevallen van Vincent.. maar de eerste keer had mijn ego een dreun, de tweede keer lag een deel arm over de weg heen, en de derde keer ben ik halfzijdig gekneusd geraakt.. heb ik dan bonuspunten?
!

Ceriadwen schreef:Twinklebel schreef:Mjammie, me loves negerzoenen! Lin, als er woensdag niks meer staat weet ik nergens van....
Uh er staan 3 doosjes met 24 stuks erin.. dan moet je wel flink dooreten :p
. Als je de eerste tien minuten overleeft komt de rest meestal ook wel goed. Mis het rijden met haar wel, we waren zo lekker weer op gang....
Serada schreef:Ik ben begin dit jaar ook voor het eerst sinds jaren weer flink van het peerd gevallen. Ik was toch beslist niet van plan daar een gewoonte van te maken zeg. Dat was ook erg pijnlijk..