Even bellen om te vragen welke weken nog vrij zijn ik zou wel opschieten, het gaat hard met de reserveringen. Dat was een paar jaar geleddn nogniet zo toen heb ik een paar keer pas in maart ofzo gereserveerd het gaat steeds beter daar
Om te vragen welke weken nog vrij zijn kan je zelf ook even bellen, dan hoef je je niet perse meteen op te geven, je kan even vragen en zeggen dat je gaat overleggen
haha lekker is dat he! vorig jaar had ik ook bijna 4maand vakantie! (noorden had laat vakantie dus laat weer naar school en examen zijn landelijk dus vroeg vrij ) tenzij je een her hebt, maar daar rekenen we maar niet op
Lillian__
Geplaatst: 11-01-12 22:48
_Lucy schreef:
haha lekker is dat he! vorig jaar had ik ook bijna 4maand vakantie! (noorden had laat vakantie dus laat weer naar school en examen zijn landelijk dus vroeg vrij ) tenzij je een her hebt, maar daar rekenen we maar niet op
Yes, bevestiging binnen. Beetje dom, want we zouden van te voren nog gaan kijken, zodat we er niet aan vast zaten als het toch echt niets is. Nu gaan we maar snel kijken, en we hopen maar dat afzeggen niet nodig is.