Ik ben héél erg benieuwd of Bowie, de haf, nog steeds op manege Smit staat en hoe het met hem gaat (of beter gezegd, met zijn slachtoffers? )? Bowtje is heeel lang geleden van mij geweest en vind het wel leuk om wat over hem te horen! Is het nog steeds zo'n draak?
Bowie is nu soort van half privepaard wat soms nog wel eens een lesje mee pakt geloof ik.... Het is idd nog steeds een draak . Hij heeft al veel mensen laten zandhappen , ik mag mij helaas ook toevoegen aan dat lijstje .
Ik kan zeggen dat ik me altijd wel vermaakt heb met draakje. Heerlijke pony om te rijden, mijn favo. Hij heeft mij nog niet laten zandhappen. En we hebben zelfs keer 2e prijs gereden bij de wedstrijden Rodeo in duin of op het strand of met de wedstrijden. Echt geweldige pony, hij kon alles, maar of ie het wilde... Ik weet niet hoe het nu met hem is, ik rijd er al zeker 2 jaar niet meer.
Saskia89
Geplaatst: 24-12-10 18:35
Het gaat goed met Bowie, maar ik geloof dat hij inmiddels geen manegelessen meer loopt, maar vooral veel buitenritten maakt met zijn eigenaresse! Emy weet het wel. *roept Emy*
Saskia89
Geplaatst: 01-01-11 14:15
Gelukkig Nieuwjaar allemaal! *wow, er is niet eens een smilie met een champagneglas*
xEmy
Geplaatst: 01-01-11 14:38
*hier ben ik*
ten eerste gelukkig nieuw jaar allemaal
en dan nu over bowie; het gaat inderdaad super met hem! bowie is nu denk ik 6 jaar geleden verkocht aan trudy, een lief vrouwtje die altijd het beste met hem voor heeft waar hij nog wel eens misbruik van maakt maar verder is ze heel erg gelukkig met hem dus dat gaat prima! hij staat wel gewoon nog op zijn oude plekje op de manege maar de manege is niet meer de eigenaar van hem nu. tot deze zomer liep hij ook altijd nog manegelesjes mee want in haar eentje kon ze hem niet genoeg beweging geven want zoals je waarschijnlijk wel weet is bowie geen pony die zich moet gaan vervelen, dan gaat hij spelletjes spelen maar deze zomer is hij voor het eerst met een ander privépaard de hele zomer het land op geweest, dat vond hij natuurlijk geweldig, lekker de hele dag eten en niks doen, dat was echt iets voor bowie! nou iedereen op de manege dacht toen hij terug kwam dat je er wel niets meer mee aan zou kunnen, ook omdat trudy bij zijn terugkomst besloten had dat ze niet meer wilde dat hij met de manege mee zou lopen. maar in plaats van rodeo wat iedereen dacht was hij zijn eerste ritje na de zomer meteen heel braaf, braver dan ooit eigenlijk, geen bokje gegeven. inmiddels heeft trudy een verzorgster en rijd ze er zelf geloof ik wat minder op, nadat hij haar een paar keer eraf heeft gegooit, want hij kreeg zijn kuren toch langzaam maar zeker terug. maar die eigenaresse is dol op hem en hij staat verder de hele dag in de paddock dus hij komt niks te kort, volgens mij vind hij het wel prima zo, na al die jaren manege! nou dat was het wel een beetje lang samengevat
oja een foto is misschien ook wel leuk; dit is volgens mij de laatste keer dat ik op hem reed, dagtocht mei vorig jaar, je herkent hem vast nog wel met zijn eigenwijze koppie
nou als je nog iets wil weten vraag je het maar hoor
Ik heb hem ook nog wel eens op de terugweg gereden op een dagtocht . Kon goed blijven zitten was de motivatie van Aad en dat heb ik geweten . Ik begon achteraan in de groep en tijdens de galop was ik ineens de groep voorbij... Kon hem gelukkig wel weer terug krijgen en heb de hele rit over strand Bowie bij me moeten houden terwijl Aad lachend naast me reed met hahaha ik kan Prins op mn pinkie rijden . Maar heb het overleeft .
Ach ja Koos was altijd al ultrawild toch . Ik weet nog wel dat ik bij vogelenzang in duin achteraan reed en brammetje voor me ineens besloot een andere weg te nemen . Ik naar voren schreeuwen komt uiteindelijk meisje weer met bram aangewandeld, was afgestapt en terug gelopen . Uiteindelijk weer opgestapt en daarna had Bram geen gekke acties meer .
Ja Bram... die wilde niet over een heuveltje ofzo, volgens mij reed ik daar ook achter
Ik heb Koos twee keer heel wild gehad, dit was de eerste keer en de beruchte 2-uursrit de tweede. (En hij had nog eens een bui dat hij niet voorbij de koeien bij Bakker wilde )