. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
.
. Denk dat ik per ongeluk op de D en de S tegelijk heb gedrukt ofzo
.
.
)? Bowtje is heeel lang geleden van mij geweest en vind het wel leuk om wat over hem te horen! Is het nog steeds zo'n draak?
. Hij heeft al veel mensen laten zandhappen
, ik mag mij helaas ook toevoegen aan dat lijstje
.
Rodeo in duin of op het strand of met de wedstrijden. Echt geweldige pony, hij kon alles, maar of ie het wilde...
maar verder is ze heel erg gelukkig met hem dus dat gaat prima! hij staat wel gewoon nog op zijn oude plekje op de manege maar de manege is niet meer de eigenaar van hem nu.
maar deze zomer is hij voor het eerst met een ander privépaard de hele zomer het land op geweest, dat vond hij natuurlijk geweldig, lekker de hele dag eten en niks doen, dat was echt iets voor bowie!

. Kon goed blijven zitten was de motivatie van Aad en dat heb ik geweten
. Ik begon achteraan in de groep en tijdens de galop was ik ineens de groep voorbij... Kon hem gelukkig wel weer terug krijgen en heb de hele rit over strand Bowie bij me moeten houden terwijl Aad lachend naast me reed met hahaha ik kan Prins op mn pinkie rijden
. Maar heb het overleeft
.
. Ik weet nog wel dat ik bij vogelenzang in duin achteraan reed en brammetje voor me ineens besloot een andere weg te nemen
. Ik naar voren schreeuwen komt uiteindelijk meisje weer met bram aangewandeld, was afgestapt en terug gelopen
. Uiteindelijk weer opgestapt en daarna had Bram geen gekke acties meer
. 
)
.
.