Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zeker in de bak, is hij super relaxed.

Ik ging gister Sheila in het land zetten. Toen ik met haar bij dr landje aankwam bleek er een tent in te staan, dus daar kon ze niet in
Toen moest ze in een graspaddock. Dus ik met een stuiterende Sheila aan een touwtje een graspaddock zoeken, uiteindelijk 1tje gevonden. Maar daar zat een bergje voor, dus ik kreeg dat stroomdraad niet open terwijl ik haar vast had. Dus ik Sheila in een zandpaddock gezet, draadje open gedaan, Sheila weer uit de zandpaddock gehaald, en weer al stuiterend naar de graspaddock. Toen was ze bang voor het stroomdraad dus ze wilde de verkeerde kant op rennen. Ik haar weer in de zandpaddock zetten, draadje verder weg gelegd, Sheila weer uit de zandpaddock gehaald en weer al stuiterend naar de graspaddock. Heel snel touwtje los gehaald en losgelaten en toen rende ze keihard die paddock in
Gelukkig nu wel de goede kant op
Ik had echt een lamme arm gewoon. Ze is echt niet te houden af en toe. En dat is dan 28
Had t wel willen zien Juul!
Ze ziet er echt grappig uit als ze zo hyper is, zeker met die tong eruit