Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

hahahahahahaha 
Lala_Laura schreef:Ja ik heb het er van de week nog met me vriend over gehad of hij het goed vond dat ik dan voor altijd vrijdags vrij hou en dan die dag hou voor vrijwilligerswerk ga doen bij de dierenbescherming of asiels.
Daarbij vind ik het leuk om met dieren om te gaan en zeker als het betekent dat ze het beter krijgen.
MIsschien kom ik ooit marjo wel tegen bij een uitzetting hahahaha![]()

Marjo_Wystan schreef:Lala_Laura schreef:Ja ik heb het er van de week nog met me vriend over gehad of hij het goed vond dat ik dan voor altijd vrijdags vrij hou en dan die dag hou voor vrijwilligerswerk ga doen bij de dierenbescherming of asiels.
Daarbij vind ik het leuk om met dieren om te gaan en zeker als het betekent dat ze het beter krijgen.
MIsschien kom ik ooit marjo wel tegen bij een uitzetting hahahaha![]()
Zijn de wat minder leuke omstandigheden dan, maar wel leuk dat je vrijwilligerswerk bij het asiel gaat doen! Heb ik ook voor gekeken, alleen ik moet 40 uur werken bij mijn werk en helaas niet variabel in te delen![]()
Helaas geen parkweer vandaag!

hihi Lala_Laura schreef:Dat is 2 straten achter mij. Mocht je er met de auto willen komen heb je een door laat bewijs nodig die hebben alle bewonerd die in de buurt van de Dorpsweg wonen gehad anders kom je er niet door.

en de dag erop dus met diezelfde stel naar zoetermeer
maar eruit kan je zoiezo wel denk?
haha.. heb ik t voor mezelf in elk geval geregeld 
hahahahaha..
)