Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
_sandra schreef:Oh.....ik las dat het door de combinatie longeren en enting kwam.zou door de voeding kunnen komen, maar is niet zeker. we hebben natuurlijk hele jonge balen liggen, met enorm veel eiwit. voorla voor koud bloedigen kan dat vervelend zijn.
ATE schreef:ik ga zo maar ff stofzuigen en dweilen
daarna eens ff kijken waar ik me boeren kiel heb gelaten
word om 9 uur opgehaald om ff lekker van god los te gaan hahahahahahha
winnitou schreef:ATE schreef:ik ga zo maar ff stofzuigen en dweilen
heb hier je nonnenpij nog aan de kapstop hangen, vergeet het steeds mee te nemen, zal het van de week in de auto leggen zodat je het weer terug krijgt
winnitou schreef:ATE schreef:ik ga zo maar ff stofzuigen en dweilen
heb hier je nonnenpij nog aan de kapstop hangen, vergeet het steeds mee te nemen, zal het van de week in de auto leggen zodat je het weer terug krijgt
LIQUITA schreef:winnitou schreef:
En ik heb hier nog een tasje met taartvormen en dienbladen. Vergeet ik ook steeds mee te nemen. Gisteren hadden we het mee, maar zijn we het vergeten te geven. Heb je trouwens gisteren helemaal niet gezien, zag Linda nog wel.
ATE schreef:winnitou schreef:heb hier je nonnenpij nog aan de kapstop hangen, vergeet het steeds mee te nemen, zal het van de week in de auto leggen zodat je het weer terug krijgt
hahahahahahhaha heb je af en toe aan ????????