Ja klopt, maar ik heb een grote poetskoffer dus dat is altijd wel proppen.. en op mijn springzadel zitten best grote kniewrongen dusja.. maar daar verzin ik wel iets op!
Ik neem sowieso 2 zadels mee, kan niet springen met mijn dressuurzadel, en houd te veel van mijn dressuurzadel om te dressuren met mijn springzadel Dan nog 2 hoofdstellen, aantal dekjes, poetstas, laarzen, cap, bp, voer, vliegendeken, zweetdeken, vliegenspray, stalschoene&chaps, crossbeschermers, peesbeschermers, springschoenen, halsters. Ik neem áltijd teveel mee (zelfs op crosstraining &wedstrijd) dus de trailer zal sowieso moeten blijven staan voor alle spullen Neem gewoon mijn oude slot van mijn kast mee, sleutel daarvan zit aan mijn sleutelbos. Heb nu een megakast met cilinderslot, véél handiger
Ja klopt, ben wel trots op ze. Had niet verwacht dat ik met vosje door zou gaan , ze word dit jaar 5, en loopt nu misschieen een halfjaartje in de wedstriden xd.
En voor de E vind het al heel knap dat die netjes zijn parcourtje rond liep
Ik heb morgen mijn laatste selectie springen.. als ik 1e ben ben ik kringkampioen, anders ook niet! dus duim maar even dat iedereen een balkje heeft behalve ik
Carola; leuk zeg! Heb je al een paar keer een crosstraining gereden? Dat vertrouwen in de E komt toch vanzelf wel!
xShanty
Geplaatst: 16-01-10 20:11
Met die van mij heb ik dan weer meer vertrouwen met crossen, ga ik maart proberen springen te starten, maar heb er nog niet 100% vertrouwen in. Al tijdje niet meer gesprongen ivm de kou. Ga binnenkort wel proberen springles te gaan volgen. Maar die van mij kan de ene keer megabraaf zijn, en de andere keer hard gaan en/of de 2e sprong van dubbelsprongen weigeren.
Uh, nog nooit . Alleen vorig jaar met de Allround pony's, maar dat beviel zo dat we nu maar beginnen met cross. Nu ze net een betere conditie heeft enzo xd.
Ik was ook kringkampioen geweest als ik dat balkje niet had gehad ;O. Maargoed, maakt ook niet uit xd.
Het gaat al steeds beter, alleen wil die af en toe nog wel eens gemeen stoppen xd.
Shanty; dat laatste moet je niet van tevoren denken.. Dan doen ze dat juist!
Ik ben in een pacour altijd "bang" voor de 1e sprong, nja die rij ik teveel en dan tikt ze soms een balkje aan maar de rest gaat dan weer goed, dat ligt helemaal aan mezelf omdat ik er zelf tegenop zie..
Ik start binnen ook geen springen, moet je zo lang wachten en buiten heb je meer ruimte
Jill_
Geplaatst: 16-01-10 20:13
Goed gereden Carola, en ook nog gefeliciteerd met je plaatsing Ik spring niet, ben ik niet zo'n talent in Crossen op kamp ging wel redelijk goed
Anoniem
Geplaatst: 16-01-10 20:14
ladyisabelle schreef:
Ik start binnen ook geen springen, moet je zo lang wachten en buiten heb je meer ruimte
Wat bedoel je met zo lang wachten?
Ik vind het wel leuk binnen, maar in de BK staan echt enge lijntjes binnen Als je daar overkruist in gaat dan kom je nooit goed over die hindernis erna..
Goed gereden Carola, en ook nog gefeliciteerd met je plaatsing Ik spring niet, ben ik niet zo'n talent in Crossen op kamp ging wel redelijk goed
Springen ging wel goed hoor
*ziet free ineens weer in middendraf van de ene kant naar de andere kant draven *
Anoniem
Geplaatst: 16-01-10 20:16
ladyisabelle schreef:
Op het 2e parcours
ooh zo
Dat is bij ons ook in de zomer, daarom spring ik oa geen 2e pacours. daarbij zijn 2 dressuurproeven, 1 viertalproef en nog 1 springpacour al meer dan genoeg..
@Marloes Ik heb meer dat ik te voorzichtig ben o pde eerste hindernis. Aleen met jonge pony's rijd ik wel, alleen me vosje vond schijnbaar iets aan de kant eng, en toen ging ze harder en toen schok ik daar iets van dus ik opvangen . En toen vergat zij haar beentjes op te tillen, dus eigenlijk mijn fout xd.
Maargoed, ze vond alles spannend xd.
Ik vind buiten ook vaak fijner xd, er is veel meer ruimte. Mijn E houd ik soms gewoo niet, en dan vind ik het doodeng joh