Maar bij ons op school wordt er gewoon slecht lesgeven en ik doe ook mijn heel erg mijn best om te slagen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(ik ook hoor
)
Ze zijn allemaal lekker fris. Hij had dus even geen zin in Sherra?
Zou voor mij en de kids wel fijn zijn hihihi 

maar helaas zijn daar alle pony;s verkocht. Misschien dat ze nog wel de kampweken geven voor een jaar. Lijkt me nog wel leuk om daar een weekje heen te gaan.

AshleyvdH schreef:Goedemorgen
@ Xan, Sherra was gisteren idd weer heel erg bezig.
Maar normaal zijn we er op tegen maar Annemiek mocht van mij de lange zweep erbij pakken en dan als ze vervelend werd naar haar toe gaan en dan schiet ze naar voren maar daarna gaat het weer even en dan probeert ze het weer.
Maar ik had nu zo iets van ze moet nu door gereden worden want ze vind het wel leuk iedere keer er uit morgen omdat het 'beginners' op zatten. Dus die durven het nog niet zo goed.
Dus vandaar dat we zo iets hadden bij tessa van we proberen het lukt het echt neit dan houdt het op..
Maar ze hebben het laatst weer expres gedaan met haar gaan stijgeren. (noem geen namen!)
@ Mel, balen dat je je telefoon kwijt ben. Hopelijk vind je hem snel terug.
@ Jolanda, en hoe gaat het vandaag met je rug?? Doe maar lekker rustig aan
@ Irene, ik heb je gisteren niet meer gesproken maar hoe ging het met ziack in de les? Met je bitloos hooftstel
@ Mandy, Beterschap!!
maar was meer zo omdat ze daar in lichtenvoorde dan die kamp week moeten houden voor alleen eigen paarden
en ze het daarom daar wwars. niet door laten gaan.
Mijn rug is hetzelfde als gisteren. Gelukkig dus niet gewoon 1 goede dag gehad, hopelijk gaat het nu weer beter, maar waarschijnlijk wel met kleine stapjes.
Dit word nu mijn 4e of 5e behandeling volgens mij en ik merk nog geen verschil