Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
. 

Ik roep hem en begint ie te hinniken
zoooo lief !
half 6 waren we beneden, kwart over 6 laden.

savonds 8 uur thuis, gingen we nog chinees eten. Tot 12 uur daar gezeten en champagne gedronken 
Rondje van half uur gedaan, veel gedraafd, meneer kan ineens wel showen als er super veel fietsers langskomen die roepen wat een geweldig mooi paard het is
stinkerd
dan kan ie ineens wel strekken hahaha 
lijkt me super

Emmaa_ schreef:Pfffff wat heb ik een kútdag achter de rug zeg
Renee Jansen dus dood, nou, is me toch wel zwaar gevallen.. Ik kende hem niet echt maar ik kan heel slecht tegen die sfeer van mensen die dood zijn. Onze Geschiedenis docente is gewoon half ingestort voor de klas, die had al besloten dat ze ons geen les zou gaan geven, maar ze moest helemaal huilen. Iedereen er achteraan natuurlijk, zit de halve klas te snikken (including me). Vervolgens even vragen aan de frans docente of het lesuur na de pauze misschien op een ander tijdstip mocht - was mogelijk na veel onderhandelen.
Dus ben ik officieel van 10 voor 10 tot half 11 op school geweest.
.
. Rond 5 oktober geef ik hem een cdtje met alles goed bewerkt en achtergronden transperant etc.
... maar die plaats ik straks wel.
. 
Pebbs schreef:Goedemiddaaggg !
Kanonne wat hebben jullie ineens veel gepraat !! Moest veel bijlezen, was maar een weekendje weg ! hahaha.
Ik zal even vertellen over mijn weeekeennddd
Voor de mensen die het leuk vinden
Vrijdag na school naar Drenthe gegaan naar m'n friese kanjers
Ik kom daar binnen en zie gelijk M'n grote vriend staanIk roep hem en begint ie te hinniken
![]()
zoooo lief !
Geholpen met wat paarden op de film te zetten voor de veiling die 10 oktober is. Paarden wassen en vlechten voor wedstrijd zaterdag. Toen waren we klaar en moesten we nog even snel een veulen de oren scheren. Het veulen werd verloot op de wedstrijd in Kootwijk.
Was echt een ontzetteeennddd mooi veulen !! 5 maanden oud.
Kwam continu omhoog. dus hij heeft m'n hamstring even 10 cm langer gemaakt![]()
Zaterdag ging om 5 uur de wekkerhalf 6 waren we beneden, kwart over 6 laden.
We hadden een vet goed idee voor de propgaten, was echt ideaal om ze mooi schoon te houden.
Veulen wilde natuurljk de vrachtwagen niet in. waren we nog halfuur bezig voor hij er eindelijk was
Ik heb vrij weinig gezien van hoe ze gereden heeft want ik was de hele dag bezig met de paarden klaarzetten.
Ze moest echt heel kort op elkaar steeds en we hadden 4 paarden mee dus was druk druk druk.
De uitslag van die dag , het waren de Friese Kampioenschappen in Kootwijk ::::
Met Tsjabring in het Prix St. Georges ::: 1e !!
Met Daniel in het ZZ-Zwaar :::: 3e !! zaten paar foutjes in de proef maar 3e is ook super
Met Nobby in de M1 ::: Kampioen van het M1 !!![]()
![]()
![]()
Met Jense in het Z1 ::: Reserve kampioen ( 2e, scheelde 1 punt !! ) echt super !
Én ze had de hoogste dagscore in percentage en heeft een gratis Fryso zadel gewonnen die ze thuis op maat laten maken !!
Al met al een geslaagdeee dagg !!savonds 8 uur thuis, gingen we nog chinees eten. Tot 12 uur daar gezeten en champagne gedronken
was supeerr gezellig. Zondag was ik al vroeg wakker, geholpen met de paardjes buiten zetten en ben toen FÊDE gaan rijden. Eerst in de buitenbak, alleen hij werkte niet echt mee, hij had niet zo'n zin denk ik ... toen kreeg ik ook geen zin meer en ben toen maar het bos in gegaanRondje van half uur gedaan, veel gedraafd, meneer kan ineens wel showen als er super veel fietsers langskomen die roepen wat een geweldig mooi paard het is
stinkerd
dan kan ie ineens wel strekken hahaha
Toen naar Manon in meppel, Mariska en Jasper ook gezien was echt super gezellig ! en toen weer op huis aan.
in bad , eten en helemaal kapot naar bed
, kan je maar beter wat anders doen indd! claudiaaB schreef:Hallo allemaal
Zonet gespongen met rebecca. Ze was erg braaf. 1e sprongen waren niet echt netjes, ik zat totaal niet goed erop *rebecca springt alles wel met plezier die doet het wel* maar de laatste sprongen nam ik de teugels korter en ging ik gewoon verlicht op de hindernis rijden, zodat ik haar in ieder geval niet zou belemmeren. Dit ging al beter. Paar filmpjes hier, tips enzo zijn natuurlijk weer welkom. Ik weet dat et niet echt netjes is, maarja.
http://nl.tinypic.com/r/1zfri9c/4
*Gaat vanavond/morgen bijlezen en reageren
ik vind het wel veel netter dan eerder, maar k voel gewoon dat t nog niet goed is, met name mijn houding ook..
maar eerst maar ff zo verder 
..