Anders ga ik ook
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Tytje schreef:Ik ga waarschijnlijk de dam tot dam loop rennen. Dat zeg ik nu, omdat het hardlopen zo lekker ging vanmorgen. Toch vind ik dat ik hem een keer gelopen moet hebben.

mntj schreef:Hoi xan. was ff aan het lezen,
je mag vanhet erf op met voorzichtigheid. er is nog steeds droes natuurlijk. er is alleen geen meldingsplicht. dus ze kunnen je niet op het erf houden. het is een kwestie van normen en waarden zullen we maar zeggen.
xan schreef:Tytje schreef:Ik ga waarschijnlijk de dam tot dam loop rennen. Dat zeg ik nu, omdat het hardlopen zo lekker ging vanmorgen. Toch vind ik dat ik hem een keer gelopen moet hebben.
Ik heb hem zo'n 20 jaar geleden gelopen.
ha ha ik hoef niet meer. Ik kan zeggen dat ik hem uitgelopen heb, en daar geniet ik nog van.
Maar super dat je dat wilt gaan doen.
Maar hoe doe jij dat dan met je tijd ??? Gezin, werk, paard en dan nog zo'n looptraining erbij ???
xan schreef:mntj schreef:Hoi xan. was ff aan het lezen,
je mag vanhet erf op met voorzichtigheid. er is nog steeds droes natuurlijk. er is alleen geen meldingsplicht. dus ze kunnen je niet op het erf houden. het is een kwestie van normen en waarden zullen we maar zeggen.
En aan die normen en waarden wil ik me zeker houden, maar tot wanneer ???????
Enig idee. ???

xan schreef:mntj schreef:Hoi xan. was ff aan het lezen,
En aan die normen en waarden wil ik me zeker houden, maar tot wanneer ???????
Enig idee. ???
xan schreef:Tytje schreef:Tsja, vroeg opstaan. We lopen al om 9.00 op zondagochtend, daarna door naar Valentino. Ik werk onregelmatig, dus heb 's morgens nog wel tijd.
Kijk daar begint het al bij mijik kan niet zo goed vroeg opstaan
![]()
En dan ga ik misschien ook nog meer werken.
mntj schreef:doe ik ook mee gezelli. als mn paard het dit jaar nog gaat doen
nu kwam ik vanochtend en toen stond ze toch te hoesten op stal. heb r maar ff aan het lijntje laten lopen. ze was wel fris en geen koorts. rochelde als een ouwe vent. morgen maar weer kijken. wordt er een beetje hopeloos van.

mntj schreef:doe ik ook mee gezelli. als mn paard het dit jaar nog gaat doen
nu kwam ik vanochtend en toen stond ze toch te hoesten op stal. heb r maar ff aan het lijntje laten lopen. ze was wel fris en geen koorts. rochelde als een ouwe vent. morgen maar weer kijken. wordt er een beetje hopeloos van.