Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JimBeer schreef:Toen hadden we evaluatie met zo'n instructeur en we zijn allebei geschikt voor een 10-dagencursus, het slechte nieuws is alleen: daar heb ik helemaal geen tijd voor en dan zijn de meeste introducties bij uni's dus tjaa wordt lastig
om nog maar te zwijgen over de kleine som geld die dit grapje gaat kosten
nickyforever schreef:linda als je een keer niet kunt komt thorben dan wel buiten? (padock of zo) anders mag je mij wel een sms sturen hoor zet ik hem er even in is hij toch even buiten geweest.
Gaan er op Carmen en Birgit na nog veel starten zaterdagavond?
Ik ga schrijven wie word de jury is dit al bekend?
lieziej schreef:Thanks Fen! Springen ponies (Ga echt geen dressuur doen!) is op 27 feb, en inschrijven tot 15 feb
Ik schrok vandaag echt even! Mijn ouders gaan dus uit van mijn rapport, en ik ging uit bij Natuurkunde (waar ik niet heel denderend voor sta) dat het PO ook meetelt dit rapport (Volgens PTA zou het moeten.. ) Maar deelt die vent doodleuk mee dat hij het nog niet heeft nagekeken.. Krijg ik mijn proefwerkt terug.. 4.1..
Ik ga rekenen, kom ik net op een 5.3 uit!! Dat zou dan betekenen niet starten, want ik ga er al van uit dat ik de 5 heb voor Frans en ik mag max 1 vijf hebben!
Gelukkig telde ik mijn punten na, en merkte ik dat hij de achterkant van mijn 2e blaadje neit had meegeteld, en dat ik dus een 4.7 zou moeten krijgen!Ik weer rekenen, en ja hoor.. kom ik net op een 5.5 uit!
Mijn vader noemt het nu een "gave" hoe ik telkens net op het nippertje goed terecht kom!
*klopt af* moet alleen nog voor frans een 3.1 halen voor mijn luistertoets, dat wordt dan een 4,5 en dan heb ik mijn ene vijf binnen!
Ik kan alleen vrijdag niet naar stal komenCarmen, Birgit? Ik weet niet of jullie de kans zien om Sis en/of Max wat beweging te geven?
Ik wilde namelijk donderdag gaan, maar dan zijn mijn ouders naar Vrienden van Amstel live
Ik ga ff mijn pizza eten!