ik heb verder geen deken die ik eronder kan doen, of ik moet mn wollen eronder doen, maar is dat niet to much? het waait nu bij chels wel lekker in daar achter
Joyce, bij ons in de stal is het heel niet koud.. wodan heeft gewoon ze 300grams deken op!!
heb nieuwe spulletjes gehad, een dekje van scapa(voor springen) een bontje voor om ze neusriem, want dat vond me moeder zo mooi! en springschoenen. ook nog een portomonnee van friiss en een joggingpak!! haha lekker verwent dus weer! Nikk, hoelaat gaan jullie morge weg?? zal ik nog mee gaan?
Hey Lau, ik kom maandag wel gewoon rond half 8 naar je toe, want ik ga niet rijden en dan kan ik thuis nog ff rustig mn spullen pakken enzo, dan is t allemaal wat relaxter!
ooh Laura je bent verwent! hihi Ik heb lekker luchtje van lacoste, oorbellen en lekkere cremetjes waar ik wel tegen kan hihi
Nou was tevreden! Eerste proef was niet netjes 170 punten tweede proef super lekker gereden en 186 punten dus weer een puntje was hier tevens ook 6e en daar ben ik toch wel een beetje trots op aangezien er 36 starts waren Dus al met al tgevreden vandaag hihi en helemaal met de voorbereiding die ik heb gehad!