Elja schreef:Gefeliciteeerd yaraaaaaa
Emma leeeeuk
Jammer dat je geen foto's hebt gemaakt =O
Oh en had je die foto's van springen in de paddock al een keertje neergezet? :p
Misschien heb ik er overheen gelezen ofzo!
Jaa dat vroeg ik ook net.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Elja schreef:Gefeliciteeerd yaraaaaaa
Emma leeeeuk
Jammer dat je geen foto's hebt gemaakt =O
Oh en had je die foto's van springen in de paddock al een keertje neergezet? :p
Misschien heb ik er overheen gelezen ofzo!

Astor schreef:Astor schreef:Weet iemand wat beter is?
Vaseline in de mondhoeken voor of na het rijden?
Astor schreef:Astor schreef:Weet iemand wat beter is?
Vaseline in de mondhoeken voor of na het rijden?

Kirsten_S schreef:Jaa dat vroeg ik ook net.
.

Astor schreef:Want ik heb een potje vaseline gekocht voor de manegepaarden
Is wel zo lekker voor ze denk ik! Ik doe dan wel gewoon allebei.
Zowieso na het rijden, want na mijn les is er pas een uur later daarna weer les.
Astor schreef:Want ik heb een potje vaseline gekocht voor de manegepaarden
Zowieso na het rijden, want na mijn les is er pas een uur later daarna weer les.

Elja schreef:Kirsten_S schreef:Jaa dat vroeg ik ook net.
Oh nouja t heeft geen haast toch? :p
toch ? Astor schreef:Want ik heb een potje vaseline gekocht voor de manegepaarden
Flevolander schreef:Ben ik nou de enige die het onzin vind je hele paard met vaseline in te smeren ?

Kirsten_S schreef:Nee dat niet, maar vind het wel vervelend dat we al meer dan 4 weken moeten wachten. Ben toch best wel benieuwd hoe we gesprongen hebben en wat we kunnen verbeteren (dat vooral). Niet dat het verplicht is, maar als andere mensen het bij haar besteld hebben, lijkt het me dat die het ook snel willen hebben, snap je. Je hebt toch zelf gekozen om dat te doen, en ook al is het alleen voor de lol, je moet toch rekening houden dat mensen best wel nieuwsgierig zijn wat ze ervan gebakken hebben op een knoltoch ?
Niet boos bedoeld, maar gewoon hoe wij ons voelen. Ik denk dat wel meer mensen dat hebben, of zit ik nu helemaal fout ?
Jane_ schreef:Pfff, haha ik vind je zou geen vaseline hoeven te smeren als je niet teveel in de mond zit.. als je dit wel zou moeten doen zit je dus teveel in het paard zijn mond
Phil heeft lekkere zachte mondhoekjes en dat klopt want ik zit der niet in der mond

Jane_ schreef:Pfff, haha ik vind je zou geen vaseline hoeven te smeren als je niet teveel in de mond zit.. als je dit wel zou moeten doen zit je dus teveel in het paard zijn mond
Phil heeft lekkere zachte mondhoekjes en dat klopt want ik zit der niet in der mond
, Jij rijd miss wel goed , maar kleine kinderen trekken er hartstikke veel in. Kirsten_S schreef:Nee dat niet, maar vind het wel vervelend dat we al meer dan 4 weken moeten wachten. Ben toch best wel benieuwd hoe we gesprongen hebben en wat we kunnen verbeteren (dat vooral). Niet dat het verplicht is, maar als andere mensen het bij haar besteld hebben, lijkt het me dat die het ook snel willen hebben, snap je. Je hebt toch zelf gekozen om dat te doen, en ook al is het alleen voor de lol, je moet toch rekening houden dat mensen best wel nieuwsgierig zijn wat ze ervan gebakken hebben op een knoltoch ?
Niet boos bedoeld, maar gewoon hoe wij ons voelen. Ik denk dat wel meer mensen dat hebben, of zit ik nu helemaal fout ?
.
.

G1ovanna schreef:mag ik hier flink klagen
Jane_ schreef:Kirsten_S schreef:Nee dat niet, maar vind het wel vervelend dat we al meer dan 4 weken moeten wachten. Ben toch best wel benieuwd hoe we gesprongen hebben en wat we kunnen verbeteren (dat vooral). Niet dat het verplicht is, maar als andere mensen het bij haar besteld hebben, lijkt het me dat die het ook snel willen hebben, snap je. Je hebt toch zelf gekozen om dat te doen, en ook al is het alleen voor de lol, je moet toch rekening houden dat mensen best wel nieuwsgierig zijn wat ze ervan gebakken hebben op een knoltoch ?
Ik zou me duys niet zeker doo rjou laten opnaaien om de foto's erop te zetten..
[naam] heeft tijd wanneer ze tijd heeft, en anders dan krijg je ze helemaal niet.. ze doet het voor de lol hoor tis geen verplichting..