Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Nicole1995 schreef:Ik word er gek van ik krijg hem niet te pakken.ik kan nou in ene niet meer knippen en plakken.Jeetje zeg!!!!!!!!!
HALLO ALLEMAAL 
) maar toch was het prima uit te houden. Goed insmeren en onder de parasol blijven en verkoeling zoeken in het zwembad. Het hotel was helemaal TOP, aardige mensen, lekker eten en drinken en een prachtig uitzicht over zee. We zijn een dagje naar Turgutreis (de beroemde markt waar Meelen het eerder al over had) geweest, en een dag naar Kos. Verder hebben we heerlijk relaxt op een ligbed aan het zwembad gelegen. Kortom het was in 1 woord GEWELDIG. Een week vind ik lang genoeg en het is voor mij niet zo heel snel voorbij gegaan. Ben nu blij weer thuis te zijn, we hebben nog 4 dagen vrij en lees net dat er van het weekend mooi weer verwacht wordt. Ik hoop het
. Ik ga zo eerst naar Liquita toe, en vanavond ga ik de foto's op de pc zetten. Dus die houden jullie nog tegoed. DUSSSSS, tot laterssssss
. xan schreef:We gaan toch op zondagavond oefenen???Annemiek rijd niet mee, want zij moet altijd op zaterdagavond werken.
LIQUITA schreef:HALLO ALLEMAAL
Ik ben er weer, we hebben een heerlijke vakantie gehad. Het was erg warm (lees heet) maar toch was het prima uit te houden. Goed insmeren en onder de parasol blijven en verkoeling zoeken in het zwembad. Het hotel was helemaal TOP, aardige mensen, lekker eten en drinken en een prachtig uitzicht over zee. We zijn een dagje naar Turgutreis (de beroemde markt waar Meelen het eerder al over had) geweest, en een dag naar Kos. Verder hebben we heerlijk relaxt op een ligbed aan het zwembad gelegen. Kortom het was in 1 woord GEWELDIG. Een week vind ik lang genoeg en het is voor mij niet zo heel snel voorbij gegaan. Ben nu blij weer thuis te zijn, we hebben nog 4 dagen vrij en lees net dat er van het weekend mooi weer verwacht wordt. Ik hoop het
. Ik ga zo eerst naar Liquita toe, en vanavond ga ik de foto's op de pc zetten. Dus die houden jullie nog tegoed. DUSSSSS, tot laterssssss
.

LIQUITA schreef:HALLO ALLEMAAL
Ik ben er weer, we hebben een heerlijke vakantie gehad. Het was erg warm (lees heet) maar toch was het prima uit te houden. Goed insmeren en onder de parasol blijven en verkoeling zoeken in het zwembad. Het hotel was helemaal TOP, aardige mensen, lekker eten en drinken en een prachtig uitzicht over zee. We zijn een dagje naar Turgutreis (de beroemde markt waar Meelen het eerder al over had) geweest, en een dag naar Kos. Verder hebben we heerlijk relaxt op een ligbed aan het zwembad gelegen. Kortom het was in 1 woord GEWELDIG. Een week vind ik lang genoeg en het is voor mij niet zo heel snel voorbij gegaan. Ben nu blij weer thuis te zijn, we hebben nog 4 dagen vrij en lees net dat er van het weekend mooi weer verwacht wordt. Ik hoop het
.

)

LIQUITA schreef:xan schreef:We gaan toch op zondagavond oefenen???Annemiek rijd niet mee, want zij moet altijd op zaterdagavond werken.

Tytje schreef:
Hebben jullie ook nog foto's?

meelen schreef:Ik moet nog twee dagen werken en dan begint mijn vakantie.
Wij vliegen Dinsdagochtend.
meelen schreef:Er was wel een internetcafé in het hotel, maar ik ben er helemaal niet aan toe gekomen om daar eens naar toe te gaan.Hoi Petra, leuk dat je er weer bent. Het was hier erg rustig hoor zonder jou.
M.a.w. ............je bent gemist.
Hoe was het op de markt? (je was toch wel lekker vroeg gegaan hoop ik?!)
Enneeeeeeeeh......... de hamam?????
Ik moet nog twee dagen werken en dan begint mijn vakantie.
Wij vliegen Dinsdagochtend.
. xan schreef:JAAAH zeker mooie foto'sTytje schreef:
Hebben jullie ook nog foto's?
Mooi foto's Tytje.
Ik moet ook echt eens iets met foto's gaan doen.
Moet zelfs mijn profiel nog aanpassen.
Wellicht dit weekend maar weer eens mooie foto's gaan maken.
. xan schreef:Annemiek rijd niet mee, want zij moet altijd op zaterdagavond werken.
xan schreef:LIQUITA schreef:We gaan toch op zondagavond oefenen???
Jahaa, maar de kür zelf is ook zaterdagavond. En dan moet zij altijd werken, vandaar.
xan schreef:Ik zou het niet weten. Ik kan Sandra (v. Mavantos) vragen. Alleen wil zij geen twee küren rijden. Ik zou met haar een Pas de Deux gaan rijden, maar die zouden we dan niet kunnen doen. Ik zal wel even met haar overleggen. Dan moeten natuurlijk wel nog een 8e man/vrouw vinden. Of anders met z'n 6en?????Dus wie o wie moeten we erbij vragen ????????

LIQUITA schreef:xan schreef:Ik zou het niet weten. Ik kan Sandra (v. Mavantos) vragen. Alleen wil zij geen twee küren rijden. Ik zou met haar een Pas de Deux gaan rijden, maar die zouden we dan niet kunnen doen. Ik zal wel even met haar overleggen. Dan moeten natuurlijk wel nog een 8e man/vrouw vinden. Of anders met z'n 6en?????Dus wie o wie moeten we erbij vragen ????????
) Remco zijn vrouw, die nu ????????? (chips weet ik ook ff niet meer) van de manege hebben gekocht. Help me ff met de namen
meelen schreef:Hahaha....ach ja, wie weet. Lekker voor Sanne en Chris en volgende week zijn jullie lekker aan de beurtNou Peet, jullie hebben wat gemist hoor. Maar ja, wie weet een volgende keer.
Sanne en Chris hebben het heerlijk, het is daar iets van 35 graden (zei ze gisteren). Ze lagen heerlijk aan en in het zwembad, en hadden lekker gegeten. Dat wil wat zeggen hoor, Sanne is niet zo makkelijk met eten in het buitenland.
. 

xan schreef:De vrouw van Remco heet Bianca en het paard heet Milton.Ik dacht ook nog aan (sorry weet haar naam even niet) Remco zijn vrouw, die nu ????????? (chips weet ik ook ff niet meer) van de manege hebben gekocht. Help me ff met de namen
![]()
![]()
![]()
![]()

meelen schreef:Nee hoor, ze had alleen maar oog voor haar vriendje mavatos. Ze is weer lekker hengstigWas Liquita blij je weer te zien? Of merk je daar niets van?
. Maar ik was wel blij om haar weer te zien
.