Ik heb je een smsje terug gestuurd.
Mijn batterij was weer eens leeg

Maar ik wil Radientje heel graag doen donderdag!! Super leuk!!
11 oktober weet ik nog niet, ik denk dat ik wel kan! Maar ik moet het voor de zekerheid nog even nakijken!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

leuk joh! Hoorde kris daar laatst over en dacht.. das best een leuk idee!!
Liesje89 schreef:Beter dan die agenda's van de Hema waar je foto's in kunt doen in van die hoesjes..
Uprica schreef:is Xena al verhuist Gaab>?
DaanxBien schreef:Hoop dat xena het net zo naar de zin krijgt op der nieuwe stal als hier!
Waar ze gaat staan is toch ook luxe?
Ben benieuwt wie er dan tegenover mij komt, lisa zou toch een box opschuiven?
Kendera schreef:ik heb op de hema site mijn eigen agenda ontworpenleuk joh! Hoorde kris daar laatst over en dacht.. das best een leuk idee!!
xenalee schreef:Kendera schreef:ik heb op de hema site mijn eigen agenda ontworpenleuk joh! Hoorde kris daar laatst over en dacht.. das best een leuk idee!!
ik heb ook gezoekt maar niet gevonden![]()
![]()

Uprica schreef:Nou Gaab hoop dat zowel jij als Xeen het super naar jullie zin krijgen! Stal brons toch? Super mooi daar! dus daar zal het zekers niet aal ligge, hahahaha
DaanxBien schreef:Haha ja das wel grappig het topic bestaat al vrij lang..
Maar is die andere stal dan ook heel dichtbij je huis dat je als het ware binnen 5 min fietse er bent?
Naar de bios en uiteten en dan gaypalace :p DaanxBien schreef:hahah Ja dan zet je der zeker in je moeder haar tuintje is der gras weer gemaaid![]()
Morgen lekker uitNaar de bios en uiteten en dan gaypalace :p
Kendera schreef:dat probleem had ik eerst ook
op de site ga je naar foto dan albumprintservice, kalenders en agenda's!
Lekker naar de meiden kijken