Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik vind het zelfdoodeng, ben veel te bang dat dat niet goed is voor haar rug, maar volgens de veearts zou het met mijn gewicht best wel weer kunnen als ik het rustig opbouw. Ze was alleen niet zo te spreken over een barefootzadel voor paarden met rugproblemen, omdat die de druk minder goed verdelen dan zadels met boom. Even kijken dus wat ik ga doen.. mijn dressuurzadel ligt waarschijnlijk helemaal niet meer goed op haar rug. Ik wil denk ik sowieso eerst haar rug weer gaan trainen met de pessoa voordat ik er op stap.
evietje
is toch krankzinnig?
of wil je m'n stopwatch lenen
Binar schreef:Ik heb trouwens net Meursing gebeld. Biz loopt al een paar dagen flink te hoesten en had vanochtend zelfs wat gelig snot![]()
Peerden staan nu beide met regendeken op het land (Ko gaf van het weekend ook al een aantal kuchen) en 's nachts maar lekker binnen slapen![]()
Morgen komt Meursing langs, helaas is Julia er deze week niet dus nog geen idee wie er gaat komen
Damber schreef:Is Meursing al geweest??
ben ook nog steeds erg blij! Vanochtend heb ik even met Evita gestapt aan de lange lijnen.. geweldig dat hoofd van haar als ze weer mag "werken" 
Ze heeft de afgelopen weken in ieder geval niet meer gedribbeld bij mij. Ik denk dat ik Evita zaterdag voor het eerst weer even voor de wagen ga stappen. Als je zin hebt kun je wel mee? Ik ga alleen niet te lang, want ze mag maar 30/40 minuten stappen. Binar schreef:Damber schreef:Is Meursing al geweest??
Nee Meursing komt vanmiddag pas, na 14.00, ben nu nog aan het werk (tot 13.30)

Damber schreef:Goedemorgen
Sil, ik hoop dat Par weer snel mag lopen..
Ik heb een paar mooie foto's voorbij zien komen en zwemmende paarden...
Gisteren was ik na 5!! weken weer eens op stal te vinden. Heb Ambertje lekker van het land getrokken om haar een poetsbeurt te geven (en te longeren), maar heb haar niet helemaal schoon kunnen krijgen.. Toen ik madam weer terugbracht naar het land begreep ik ook waarom ze zo Vies vies was... Ik zag Lay en het andere paard (weet daar geen naam van![]()
) rollen in een modderbad... Al had ik Amber dus gewassen... dan was dat ondankbaar werk geweest...
Xeen schreef:jezus, dat is niet niks Damber
lekker buiten ritje gemaakt met Vesra d'r net
sybje schreef:Damber schreef:Goedemorgen
Sil, ik hoop dat Par weer snel mag lopen..
Ik heb een paar mooie foto's voorbij zien komen en zwemmende paarden...
Gisteren was ik na 5!! weken weer eens op stal te vinden. Heb Ambertje lekker van het land getrokken om haar een poetsbeurt te geven (en te longeren), maar heb haar niet helemaal schoon kunnen krijgen.. Toen ik madam weer terugbracht naar het land begreep ik ook waarom ze zo Vies vies was... Ik zag Lay en het andere paard (weet daar geen naam van![]()
) rollen in een modderbad... Al had ik Amber dus gewassen... dan was dat ondankbaar werk geweest...
Dat andere paard is sieb!!! dat is mijn paardje!!!![]()
![]()
dus ik heb de schade nog niet gezien dat komt dus morgenmiddag wel