ktink schreef:Als ik leren rijlaarzen zou hebben zou ik ze echt niet aan gaan doen naar 't Reelaer..
Dan zou ik veel te bang zijn dat er iets mee gebeurd..
Ik denk dat er niet heel veel meer geks mee gebeurd dan hier thuis
In mijn geval dan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ktink schreef:Als ik leren rijlaarzen zou hebben zou ik ze echt niet aan gaan doen naar 't Reelaer..
Dan zou ik veel te bang zijn dat er iets mee gebeurd..

ktink schreef:Maargoed... tijdens trektocht en sowiezo op het reelaer krijg ik beelden voor me van zeik-natte laarsen onder de modder.
Of dat je tijdens de trektocht nét iets té dicht langs een boom gaat op de sneuvelheuvel
Ga der nog ff goed over na denken
ktink schreef:Maargoed... tijdens trektocht en sowiezo op het reelaer krijg ik beelden voor me van zeik-natte laarsen onder de modder.
Of dat je tijdens de trektocht nét iets té dicht langs een boom gaat op de sneuvelheuvel

. 

Iriis_ schreef:Nortella schreef:ik neem gewoon mn rijschoenen + chaps mee.. en mn stalschoenen..is de afgelopen jaren ook goed mee gegaan
Toen ik met chaps en al in de waterbak ging op Sandor, was alles doorweekt.. En dat was einde van de week nog niet droog geworden![]()
Maar ik heb op de manege geloof ik ook nog rubbere laarzen liggen
en die werden vorig jaar bij mij niet zo nat in de waterbak..

Hilde_q schreef:waar werk je katinka?
nou ik ga saai biologie leren

lekker geen hw
en we gaan nog naar de hogeveluwe en in deventer nog wat dingen doen en 2 uitwerkdagen Nortella schreef:yes.. ik ken het
ik heb straks toets week en moet nog po's inleveren en nog boekverslag maken so'tjes proefvertalingen discussie
AAAH

.
.
. 
ktink schreef:Zozo.. dat was me het dagje wel weer.
Ik ben net een half uurtje thuis van werken.. Ik werk bij Jan Diepman, een spring/handelsstal.
Het was zoals ik al dacht érg lang wachten.. Maar uiteidelijk was het wel gezellig.
.
.
ktink schreef:Gegroomd.
Ik moest om 12 u bij Jan zijn.. Om 1u waren we op concours..
Om 3u moest ik het 1e paard zadelen en ik was om 7u klaar...
En tussendoor veel wachten en een beetje met paarden wandelen.. En natuurlijk op/afzadelen, hindernissen opbouwen, uitstappen enz enz..
ik ken t... alleen hoef ik t maar met 1 paard te doen en sta ik nog langs de kant te bleren waar ze heen moet

ik krijg r thee voor en soms een broodjehamburger als ik eergg honger heb
! Tis bij mij niet helemaal vrijwillig.. Ik krijg er wel betaald van, maar je zult er niet rijk van worden
. Maar ik moet wel iets hebben anders kan ik geen kleren kopen enzo
. Nortella schreef:ja ik ga ook vrijwillig hoor!ik krijg r thee voor en soms een broodjehamburger als ik eergg honger heb
maar t is echt zoo leuk
btw Iris, heb je cool plaatje!
.

ktink schreef:Wauw klinkt goed zeg.
Hebben jullie 't gehoord.. woensdag DERTIG graden![]()
Dat is echt té warm als je 10 paarden moet rijden in een warme binnenbak
Kijk.. als ik nou vrij was.. en een beetje kon gaan zonnen had ik er geen problemen mee natuurlijk