heb het al gevonden, tot 10 augustus. Net naar de manege gebeld voor mijn stage (wanneer ik mijn paard kan brengen e.d.) alleen kreeg de voicemail. Morgen nog een keertje proberen!
heb trouwens al een poos niet meer mee gelezen dus loop iet wat achter, maarre, zeer chique foto Annelotte! Mooi hoor!
Er is weer een lading nieuwe paarden gekomen op de manege, leuk joh! Ik heb maandag op een bruine merrie met een brede bles gereden. Echt een leuk dier. Nog wel wat zenuwachtig met stilstaan maar bij het rijden heel braaf. Wel een flink tempo, ze loopt heel groot en heeft nog wel moeite met de balans, waarschijnlijk ook omdat ze zo groot loopt. Ze is nog wat slungelig zeg maar. Ook dr conditie is nog niet wat t wezen moet, maar de eerste indruk was heel goed. Echt een leuk dier. Voor de rest reed er een nieuwe vos bij ons in de les, had wel wat weg van Auribeau qua kleur. Ook heel leuk, maar ook nog wat lui maar da's ook zeker een leuke. Daarnaast stond er nog een bruine in de stal van Malcon en die liep me toch zenuwachtig te doen de hele tijd. Alsmaar omhoog proberen te komen en hinniken. In de box 'van Harley' stond nog een bruine, maar die was volgens Christien echt nog niet braaf, dus wat daarmee gebeurt weet ik nog niet.
ja als ik een paard nog nooit eerder heb zien lopen durf ik nooit zo goed Was met paris ook, die was ook nieuw, maar die had ik al wel een keer zien lopen, dus daar durfde ik wel op
Oh nieuwe paarden.. leuk!! Ben erg benieuwd Ik ga morgen weer een poging doen tot rijden.. ben alleen bang dat ik het geen uur ga volhouden door mijn buikpijn
millennium
Geplaatst: 15-08-09 08:30
Leuk om te horen dat er nieuwe paarden zijn!
Gisteren concours gehad. Vriendje heeft gesprongen met Puk en is 2e geworden in het progressief. Gaat trouwens erg voortvarend, die combinatie. Vorige week was die 1e in het progressief en 7e in het klassiek, die week daarvoor was die 1e in het klassiek en 3e in het progressief, die week daarvoor was die 4e in het progressief en 3e in het klassiek.... en nu weet ik de tel niet meer Nougoed, 1 ding staat vast, de afgelopen 7 weken hebben ze een mooi bedrag aan prijzengeld binnen gehaald en de rozetten vliegt die combinatie om de oren! Straks op stage zelf weer op springconcours.
Heb gisteren zelf gedressuurd, was op hetzelfde concours. Beestje was erg fijn te rijden maar liep met losrijden al wat te diep. Dan voel ik zowat niks meer in mijn hand. Maargoed, in beide proeven ben ik ook flink afgestraft voor het te diep lopen. Potverdikkie ! Kreeg van beide jurys het commentaar een nette proef te hebben gereden maar dat ik op het te diep lopen ben afgestraft. En zo stond dat ook op mijn coupons. Jammer genoeg geen winstpunt! Maar wel weer iets om aan te werken! Volgende week weer op concours en dan alweer richting de Haerst!
Ja Lin ging 1x grijpen, weet ze dr meteen 2 tegelijk te pakken te krijgen Ik heb maar een toffe lolly gekocht, want ik heb geen geluk gehad met knuffels grijpen En dat funhouse was ook erg leuk met van die maffe trappen en draaidingen enzo, was tof
Oh dat huis hadden ze vorig jaar ook, echt zo cool! Alleen ze hadden toen ook een glijbaan, zo'n wentelding en moest je je voeten optillen anders gleed je niet door. Maarja, dan ga je dus rondjes draaien en kom je helemaal op de kop uit dat ding hihihi. Waren jullie ook nog in die waterattractie geweest? Las over zoiets in de krant...
wildwaterbaan wass er idd. maar daar zijn we niet in geweest Volgens mij was het dezelfde als vorig jaar die met die trappen Ik kwam idd half op de kop uit die glijbaan In Stockholm in dat pretpark hebben ze ook zoiets, en dan loop je door zo'n 'tunnel' die 'ronddraait' maar als je daar in blijft staan word je écht gek Deze zag je de overkant, maar die in Stockholm is echt pikkedonker, dus gaat je evenwicht helemaal naar de maan
Ohjee, kan me voorstellen dat je dan echt beroerd bent:P Dat trappenhuis is echt leuk. Ik wil er ook nog ff heen vandeweek, weet alleen nog niet wanneer...