@ Fenn: mijn galaschoenen zijn gevonden hoor. Voor de eerste keer op hakken viel me nog best mee, heb ze er dan ook wel op uitgezocht maar wandelde er zo op weg (op wat wiebelen na). Nu de jurk nog, maar daar heb ik weinig vertrouwen in, ik doe m'n oude wel weer aan
Jurk is trouwens ook nog gevonden (in een geweeeldig winkeltje met de meest schitterende jurken die we hadden opgezocht, hing toevallig nog een hele mooie (wat goedkopere ) die echt perfect paste )
Tis nog maar woensdag Morgen heb ik meeloopdag in Wageningen dus.. om kwart over 7 gaat mijn trein En dan heb ik vrijdag ook nog eens mijn eindmondeling Nederlands.. wat ik nu dus hoor te leren maar ik heb er geen zin in..
Ah, veel plezier Annemarie, vertel je even hoe het was? Gaan jullie ook een fietstochtje maken en de stad in, of weet je dat niet? Wij deden dat toen ook en dat vond ik eigenlijk wel heel leuk. Je krijgt meteen wat mee van Wageningen zelf, en de omgeving enzo. Oei en succes met je mondeling!
Nouja, niet echt door de stad fietsen, maar wel op de fiets vanuit de stad (busstation) naar de Universiteit, en 's middags bij studenten lunchen en het sportcentrum bezoeken etc dus ik denk dat ik wel wat van Wageningen zelf ga zien
Gaaf Fenn! Het was onwijs leuk, wel heeel anders als op de open dag, maar toch nog steeds de leukste universiteit. De opleiding lijkt me nu nog veel leuker als eerst zelfs! Morgen een compleet verslag, ik ben echt doodop en duik m'n bed in
Leaf was heel vet Ze bouwden er echt een feestje van, wij nog blijven hangen en met ze op de foto (hoe bedoel je groupies ) en daarna uiteraard de trein missen en heel veel lol hebben op het station. Lag half twee in m'n bedje dus school (en Mazzel en Manege) worden lekker suf vandaag
Nouja, ik heb vandaag ook geen tijd want ik moet nu naar de kapper en dan eten en dan optutten en dan gala, maar ik wilde toch even melden dat ik gister zo ongeveer de hele dag heb opgetrokken met een mini-versie van Tessel
En toch zit je nu al achter bokt Wat gaaf dat je naar Leaf bent geweest. Waar speelden ze? En waren ze een beetje goed live?
Patronaat Haarlem (kleine zaal) en ze zijn super live Qua zingen sowieso en ze bouwen er echt een feestje van op het podium. Wij in de zaal trouwens ook
Ja, dit was wel een vrij klein zaaltje, maar erg gezellig . Iemand bij mij in de klas vergeleek het met Paradiso, maar dat vond ik toch wel even anders..
Klinkt erg gaaf... Ik zit eigenlijk nog te wachten op de gala foto's. Ik denk dat het nu echt niet meer lang duurt voordat Wiets haar veulen krijgt. Gisteren nog even geweest en de hele kont was al een echte pudding. Zat geen model meer aan en de uier was goed gevuld.. Ik ben benieuwd. Wordt toch wel spannend nu. Aan de andere kant wel jammer dat het dus vorige week echt de laatste keer was voorlopig dat ik heb gereden.