Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hestejente schreef:ooh, ik wist niet dat de eigenaresse er alleen in het weekend is. Dan snap ik dat je er twee dagen achter elkaar op gaat. En ja, longeren om 'm wat sterker te maken lijkt me ook inderdaad een goed idee, dan kan ze ook vast de stemcommando's leren zodat je die ook kunt gebruiken als je haar leert wat de been- en teugelhulpen betekenen.
AnnemiekvM schreef:Er zijn zat dingen die je kunt doen zonder erop te zitten. Als je ze aan de hand goed opvoed heb je daar met rijden ook weer profijt van. En als je haffie wat verder is ben je ook niet meer afhankelijk van Manon, Anneke! Dus dan wordt het een stukje makkelijker.
dus dan gaat dat ook makkelijker
nou
ik heb dr nu al behoorlijk veel van dr. ga misschien ook nog een topic maken met leuke fototjes van haar. maar ik wil zeker nog rijfoto's enz. leuk om op terug te kijken hoe het in het begin was en wat je later bereikt hebt enz

Mooie beestjes zijn het. Ze hebben echt van die sprekende hoofdjes. 
Ik vind z'n naam trouwens wel erg mooi!

_Roosmarijn_ schreef:@ Anneke: Ik denk dat je met Semm idd rustig aan moet doen, en heel langzaam moet opbouwen, ze is nog jong. Verder veel variatie, zodat ze het wel leuk blijft vinden. Naast het longeren wat wandelen of spelen ofzo?
mAnDyXX schreef:_Roosmarijn_ schreef:@ Anneke: Ik denk dat je met Semm idd rustig aan moet doen, en heel langzaam moet opbouwen, ze is nog jong. Verder veel variatie, zodat ze het wel leuk blijft vinden. Naast het longeren wat wandelen of spelen ofzo?
Dat is atlijd leuk ik doe met Apaché ook altijd Tikkertje moet je ook is gaan doen Anneke
Roos ga jij ook naar de verjaardag van kels?
en dan kan ik de tikker spelen en er achter aan gaan rennen