Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Llover

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 10:28

HAAA daar is kanelly weer!!! Ook weer fijn om thuis te zijn toch!! De Dijk gisterenavond op Cape Holland was leuk man, erg gezellie, wel veel oudjes haha maar een leuke sfeer, heel Den Helder ruktte uit zo van * he he er is eens iets te beleven hier in dit gat hihi*
Net Luc en Reflex op de linie gezet, die vermaken zich weer prima, klieren en rennen. In Middenmeer stond ook een levensgroot paard middenin de bak, maarja een paard is dan wel weer herkenbaar voor ze Knipoog

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 14:48

Hela hola kinder cola, het is weer maandag Tong uitsteken

Heb helemaal geen zin om te werken deze week!! En van mij mag het al half februari zijn!!!
Want als alles goed gaat krijg ik dan een pupje Haha! OK dan! Go jij! Go jij! Haha!

Maar goed, dat duurt allemaal nog wel even....

Mooie foto's Superlenie!! Lijkt me echt een onwijs gave ervaring om juist naar zo'n land te gaan... echt een hele andere wereld!

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 20:42

Leuk Neel, mooie foto's ook! Hoop dat je beetje bijgetankt hebt. Ik heb er ook nog aan zitten denken om daar op vakantie heen te gaan... het wordt nu toch ietsepietsie anders. In november een midweekje Drenthe, naar mijn roots Clown Best suf, maar heb er wel zin an.

En dan in februari naar Mexico, da's ook wel aardig toch?

Oh en mijn broertje heeft zijn huis verkocht en vertrekt volgend jaar down under, dus dat wordt sparen voor een leuke rondtrekvakantie Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 23:16

Ilzas en ik gaan morgen ( nou ja straks ) leuk naar de Zuidlaardermarkt.
Em'n kiek'n of er nog een best peerd veur us bij stiet Clown Vork

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 08:39

Daar ben ik twee weken terug ook geweest... tenminste op de plek waar de markt normaal is, want toen ik er was, was er toen helemaal geen markt Clown
Have fun!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 23:10

Kijk ik ben veranderd!
Nu heb ik ook een hippe naam Haha!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 00:11

Oh en ik mocht van Ilzas vanmorgen helemaal niet het Bereden Politie liedje zingen, toen de bereden politie langskwam.
* huuuuuuuu *

Ik wilde het zo graag.....

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 22:14

Oh jongens en meisjes ik heb net de film Het paard van Sinterklaas gekeken... leuk!
Ten eerste gewoon een schattige kinderfilm, maar daarnaast ook omdat een deel is gefilmd in mijn vroegere uitgaansdorp, ENNNNN op de manege waar ik jarenlang kind aan huis was en waar mijn paardje Nik ook stond! Zo leuk!

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 13:02

Sjemineee, die sinterklaas gekte komt er ook alweer aan...
Nog effe en we kunnen de kerstboom ook alweer opzetten!!

Maar ehm, iedereen moet even voor me duimen Lachen Nog 11 nachtjes slapen en dan horen we of Shuka drachtig is en als dat zo is mag iedereen in februari op kraamvisite komen bij mijn pup!!

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 21:34

Iedereen ook even duimen voor mij want Luc wordt morgen geholpen aan zijn kaak bult * er zit een bult bij zijn kaak die steeds groter wordt* en ik vindt dat best een eng idee eigenlijk. En ik moet uiteraard weer werken dus kan er niet bij zijn ook, maargoed Kim is er bij!
4EverHobbes ik vond t weer als vanouds gezellie vanmorgen Knipoog

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 23:40

sommige dingen wil je ook helemaal niet bij zijn Llover Nagelbijten / Gniffelen

Ik ga dinsdag weer met de merrie heen. Ben enorm benieuwd...Ben wel een beetje aan de vroege kant, maar wil weten waar ik aan toe ben. Of ze gaat weer licht aan het werk voor de zwangerschapsverlof en anders kan ik die energie alvast steken in het zoeken van een nieuw huisje...Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 23:48

Ooooh ik ben zo'n held. Ik heb net Hostel gekeken.
Wat overigens echt een waardeloze ruk film is....
Zit geen verhaal in, alleen maar rondspuitend bloed, kettingzagen, gasbranders en doorgesneden achillespeesjes.
Nou joy Clown Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 00:05

klinkt enig kanelly Clown
Heb echt wat gemist zo te horen Tong uitsteken

Niekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 14:01

Kanelly schreef:
Ooooh ik ben zo'n held. Ik heb net Hostel gekeken.
Wat overigens echt een waardeloze ruk film is....
Zit geen verhaal in, alleen maar rondspuitend bloed, kettingzagen, gasbranders en doorgesneden achillespeesjes.
Nou joy Clown Haha!

Dat oog afknippen was denk ik het ergste

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 14:59

Oh nee dat oog afknippen vond ik peanuts.
Dat achillespeesje doorsnijden, dat vond ik erg...
Maar ik kan daar gewoon niet tegen en ze doen het altijd, ook al in Pet Semetary van Stephen King en ook al in Kill Bill I.
Ik weet niet wat het is, maar dat vind ik echt zo iehw, blegh brrrrrr Clown Haha!

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 16:59

Llover schreef:
Iedereen ook even duimen voor mij want Luc wordt morgen geholpen aan zijn kaak bult * er zit een bult bij zijn kaak die steeds groter wordt* en ik vindt dat best een eng idee eigenlijk. En ik moet uiteraard weer werken dus kan er niet bij zijn ook, maargoed Kim is er bij!
4EverHobbes ik vond t weer als vanouds gezellie vanmorgen Knipoog

Hoe is het afgelopen Llover? Kim niet flauwgevallen Clown
Ik vond het ook gezellie trouwens!

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 18:14

Kanelly schreef:
Oh nee dat oog afknippen vond ik peanuts.
Dat achillespeesje doorsnijden, dat vond ik erg...
Maar ik kan daar gewoon niet tegen en ze doen het altijd, ook al in Pet Semetary van Stephen King en ook al in Kill Bill I.
Ik weet niet wat het is, maar dat vind ik echt zo iehw, blegh brrrrrr Clown Haha!

In House of Wax ook, film is totaal niet eng, maar die achillespees doorknippen is echt goor. Vork

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 21:51

gut komt miep weer tussendoor, ga lekker naar je penny toppic ofzo.
Nou dorine, hij wordt morgen geholpen want Kim dr vader gaat rijden, Jan kon vandaag niet bleek achteraf. Dus voor niks in de stress achteraf haha. Maargoed ik heb er wel vertrouwen in hoor, het wordt vast niet zo'n bloederige zooi als waar kanelly het over heeft Knipoog

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 22:09

Succes voor morgen dan maar Ja

En hasten mag hier net zo goed komen als iedere andere bokker hoor...Ze doet toch helemaal niets verkeerd? Vind je reactie een beetje raar overkomen.

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 22:10

Dat is niet te hopen Llover Koe
Ik werd vandaag uitgenodigd om morgen mee te gaan naar oefenparcours in Middenmeer... maar ik heb nee gezegd want ik durf het niet aan. Stom he, ben na de laatste keer hartstikke onzeker geworden met springen. Terwijl ik heus wel weet dat Nik het kan, maar die man die er toen bij was zei zulke stomme dingen, bv dat het helemaal niks was enzo. Op dat moment kon het me niks schelen, maar nu ik er over nadenk vind ik het best erg.

en ik wil het veel te graag goed doen

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 22:10

was ook raar bedoeld, maar is inderdaad iets persoonlijks wat ik tegen haar heb, maargoed .....zal t nie meer doen hhahaa Knipoog

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 22:11

joh dat kan jij heel goed aan dorine!! Zelfs je baas heeft vertrouwen in je rijkunst Knipoog

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 22:12

Je moet niet zo miepen 4everhobbes Tong uitsteken En als het goed is is Hans er zelf weer morgen Ja
Wist niet eens dat er alweer oefenspringen was morgen Clown Met wie kon je mee?

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 22:13

Ja hahahah maar die heeft me dan ook nog nooit zien prutsen! Ik zal ook heus wel weer een keer gaan hoor. Maar eerst even een zootje jonge paarden naar het Z rijden en met winst verkopen, dan is mijn vertrouwen wel weer terug Sigaar (is een inside joke voor Llover)