l0rdJ schreef:Ag dan zien we hackie op de televisie:P
Breekt je beeldscherm
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
l0rdJ schreef:Ag dan zien we hackie op de televisie:P
l0rdJ schreef:ik ben der al overheen hihi

) l0rdJ schreef:Haha, naja mijn moeders heeft een Quarter, heeft alleen niet echt een aparte kleur gnagna,
maar een Quater wordt het toch niet, hoor
! denk of een haf of een ijslander, maar als je tegen wat aanloopt, dan ben je toch verliefd en dan maakt kleur/ras niks meer uit
l0rdJ schreef:haha daarom,
ik heb altijd gezegt, Ik wil alles behalve zo een boereknol,
en wat heb ik? Precies een boerenknol:)
Maar wel de allerliefste!
) de kruiwagen van Shenavallie, heb angie echt een vet dikke knie, nou afgespoten, ging eh, niet echt makkelijk en ze was heel zielig, ging echt zo'n veulen/zielig hinnikje doen
en daarna nog even over het asfalt gewandeld.
Shenavallie zij trouwens dat ze gister chagerijnig was, maar ze nog geen dikke knie had. Misschien deed het wel zeer
agoss, vond haar echt zielig
Yinari schreef:IJslanderhobbelen? Waar hebben jullie dat gedaan? En Tjaan, hoe kun je tolten nou vervelend vinden?? Zit héérlijk!!!!
tjaan_ schreef:Yinari schreef:IJslanderhobbelen? Waar hebben jullie dat gedaan? En Tjaan, hoe kun je tolten nou vervelend vinden?? Zit héérlijk!!!!
haha nee is echt niks voor mij
??
loopt ie weer heeeel vervelend
..
... Hackie schreef:tjaan_ schreef:
haha nee is echt niks voor mij
Haha, hoe kan dat nou??
...

l0rdJ schreef:arme angie,,
hoi sann, ben net weer wakker had toen ik this was even dvdtje gekeken, lekker geslapen net even gegeten, ga zo ff andere dvd kijken, me hoofd voelt alsof er een kaboutertje met een hamer inzit niet normaal meer.