manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 12:31

Rustig hier...
Het is echt een zondag om in bed te blijven met dit weer zeg! Succes alle mensen die naar de paardjes gaan Knipoog
Nou Anne, echt hopen dat je later ook bij zoiets kan werken als je het zo naar je zin hebt Ja
En Nel: dinsdag heb ik ook weer les, dus wie weet zien we elkaar dan nog!

Kreeg net een mailtje dat we weer toppers-kaartjes konden bestellen Go jij! Go jij! Moeten we snel regelen!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 14:11

O leuk thirz, dit keer geen misverstand...!? Haha!
Ja even afwachten hoelaat mariekje wil rijden.
Heb jij weer om half 1 les?

Ik wilde gister eigenlijk ook les, vrijdag had ik in de bak gereden en het ging super, dus dacht; dan doe ik zaterdag ochtend weer les, maar op de terugweg naar huis was voice ineens niet meer zo moe, ze begon alsmaar weg te springen, en ineens scheurde ze uit het niets weg in galop, ik reed op dat moment in een berm tussen sloot en bomen.
Toen ik haar wilde stoppen, ging ze helemaal schuin galoperen waardoor we tegen een boom botsten, mijn been zat tussen voice en de boom.....au dus, voice had nergens last van en ik heb nu een blauw gekneust scheenbeen. Verdrietig
Dus heb maar geen les meer afgesproken.... Tong uitsteken
Verder hou ik nog steeds heel veel van mn pony... Haha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 14:38

Aah, arme Nel! Die gekke Voice! Dan moet je je maar lekker laten vertroetelen door Wilco, jij mag lekker met je been omhoog zitten Knipoog En ik heb idd weer om half 1 les dinsdag.

Ga nu douchen en werken, bye!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 14:56

autsj Nel! dat doet vast heel veel zeer Scheve mond Gekke mensen zijn we ook he. Flikken onze paardjes zoiets, houden we nog steeds van ze Clown

Ik ga straks naar stal, t weer trotseren! Kreeg net een sms van Marieke dat ze er al was. Ben nog maar net 10 min uit mijn bed haha! Lag er pas om kwart voor 9 vanmorgen in.

@ Anne: heb je nog een blauwe plek/kras van de glazenactie van gisteren? Haha!

@ Bianz: foto's van floortje volgen vanavond denk ik! Haha! Geef ik dr eerst wel druppels!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 16:04

Hi!
Ai Nel, dat is pijnlijk! Voice dacht: laat ik eens gek doen Lachen Hopen dat het snel weer goed gaat met je been!
Nou Marieke en Kims, het was zeker wel heerlijk weer op stal? Nog gereden met dit lekkere weer Haha! Moest je er trouwens dus toch nog uit Kims?
Thirz lekker gewerkt (als je dit leest?)? Waren de kinderen ook wilde van het weer? Of toch van Sinterklaas...
Foto's van Floortje wacht ik vol spanning op, geef ze maar een flinke overdosis Kims whahaha!
Anne ook lekker gereden vanmiddag?
Ik schiet al lekker op met mijn verslagen, dus wie weet komt het nog wel af ook! Komt vast door het weer: dit is perfect huiswerk weer!
Nou toedels en tot later!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 17:50

hoi,
Nou lekker paardrijweer hoor!
Onze paardjes staan lekker een dagje binnen.
Tja zo'n boom is nog best hard, en zeker vanuit galop...

Gisteren hadden wij bij mijn zus thuis sinterklaas avond, ik heb van wilco een digitale camera gehad, zodat ik zijn grote camera niet hoef mee te slepen.
Ben er heel blij mee, dus nu zal ik weer eens foto's maken van voice en ook van Daniël.
Ik heb aan Wilco een belevenis cadeau gegeven.
Hij mag een keer gaan duiken tussen de vissen en de planten.
Dat wil ie zo graag een keer doen.

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 07:22

Bianz schreef:
Hi!
Nou Marieke en Kims, het was zeker wel heerlijk weer op stal?
Nou, het was fantaaaastisch! We gingen Nous ook losgooien, en dat heb ik geweten! Ze stijgerde zodra we aankwamen bij de roundpen. En toen kwam ze met een rotgang neer in de modder. En toen had ik een plakkaat modder aan mn been! Getver. En we waren zijknat geregend. Aan het rijden zelf heb ik me maar niet gewaagd!

Citaat:
Moest je er trouwens dus toch nog uit Kims?

Jep! Net zoals deze nacht (let ook op t posttijdstip Knipoog ) Kunnen jullie niet iets regelen waardoor vrouwen overdag bevallen?!

Citaat:
Foto's van Floortje wacht ik vol spanning op, geef ze maar een flinke overdosis Kims whahaha!

Haha, nog geen foto's gemaakt! Ze komen zo snel mogelijk!

Ik ga vanavond maar eens lekker naar Nous! Ik ga hoe dan ook rijden, al regent t pijpestelen! Daar heb ik wel weer eens zin in. Duimen jullie voor goed weer?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 12:37

Zo, flinke kado's Nel! Leuk!
Kan me er iets bij voorstellen hoe Nous gister was... Clown Hoe was Jade? Ik duim voor mooi weer hoor!
Bianz het verslag nog af kunnen krijgen? En geen boze dromen gehad vannacht? Ach gut

Gister met de kids ook maar binnen gebleven, was niet te doen. We hadden een spelletjes marathon gehouden, was er leuk (alleen kon ik niet winnen Huilen van het lachen ) Vanmorgen zou ik om half 10 klaar zijn, maar vlak voor half 10 zei de aardlekschakelaar 'pok' en valt er een deel van de stroom uit, waaronder de brandmeldinstallatie. Dus de brandweer gelijk aan de telefoon. En het vervelende was dat de aardlekschakelaar niet meer om wilde Boos! Dus toen moest ik maar iemand bellen om er naar te laten kijken...daar ging mn ochtend op tijd naar huis!

Nu ben ik thuis en ga ik op mn bed wachten wat vandaag geleverd worden, kan ik vanaaf lekker slapen Dromen

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 14:51

Hey Nel, ik wil best een lesje morgen, zullen we m dan n half uurtje eerder plannen als thirz, dus om 12 uur, anders staan carolien en jij zo tussen elkaar door te schreeuwen?
Hebben gister niet gereden, het regende zo hard, en toen ik thuis was werd het droog.....grrrrrr Jade staat vandaag binnen, het is best lekker weer, maar dr hoeven gaan zo snel kapot aan de voorkant...
Balen dat je niet vroeg weg kon Thirz......wanneer zijn de toppers?
Bar ik zal kijken of ze die wol hebben.... hoelang wil je je sjaal, moet je ff n sjaal van jezelf opmeten, en hoe breed? En hoeveel wil je er maximaal voor betalen?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 19:43

[/quote]
Ik ga vanavond maar eens lekker naar Nous! Ik ga hoe dan ook rijden, al regent t pijpestelen! Daar heb ik wel weer eens zin in. Duimen jullie voor goed weer?[/quote]

Het regent hier in koudekerke, en niet zo zacht ook.
Dus trek je regenpak maar aan bij het rijden kims! Tong uitsteken

Misschien kom ik morgen nog wel even naar je kijken thirz, (je les), want heb wel zin om ook even met Lien te kletsen... maar moet even kijken hoe mn dag loopt, want die zit helemaal vol...
Sochtends eerst om 9.15 met Daniël naar het bureautje, daarna naar mn oma want daar gaat het niet zo goed mee. Dus moet even een paar uurtjes haar gezelschap houden, dan nog zaagsel halen voor voice, boodschappen doen, Jarno van school halen, Mariekje lesgeven, Wilco van zn werk halen, eten en daarna misschien nog naar Daan om zn manen te knippen, maar ik weet niet of ik daar dan nog zin in heb....
Dus misschien doe ik dat wel weer een andere dag.... Knipoog

Woensdagochtend hebben we sinterklaas feest op het kinderdagverblijf, ben benieuwd wat Daniël er van vindt.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-07 20:26

die regen had ik op mn kop Boos! Altijd fijn als je dan de trein uitstapt recht in zo'n bui.. máár mn was is wel redelijk water dicht Ja mn schoenen en broek daarentegen Nagelbijten / Gniffelen

Haloow hee, das ff een drukke dag nel Bloos! Suc6 ermee morgen en hopen dat je je aan je strakke planning kan houden!

Thirz schreef:
Nou Anne, echt hopen dat je later ook bij zoiets kan werken als je het zo naar je zin hebt Ja

Duim je met me mee? Ik hoop t ook zó verschrikkelijk! Net zoals ik ook heel stiekem, heel erg hoop dat ik in de 4e ook op een mytylschool mag stagelopen Schijnheilig

Kims schreef:
@ Anne: heb je nog een blauwe plek/kras van de glazenactie van gisteren? Haha!

ja.. heel mn gezicht blauw aan de linkerkant Blauw oog
haha, neehoor. Niets te zien. Gelukkig ben je verloskundige Knipoog die hebben zelden enorm lange, scherpe nagels Tong uitsteken haha
Alleen.. Ik zou toch wat meer oefenen met de oog hand coordinatie Clown hahaha (en dat terwijl ik álles zelf nog prima onder controle had Cool )
jij nog een rondje Vlissingen gedaan zaterdagnacht op weg naar de bevalling? nog moeten blazen?

hihi, woensdag komt sinterklaas ook op school. Ben benieuwd hoe de kids dan zullen zijn. Ik gok Hyper!
én vandaag waren mn begeleiders er smiddags niet, dus heb een paar kids overgenomen en die gewoon alleen behandeld Ja was leuk! (behandel sommigen al wel een poos alleen, maar dan wel altijd met hun in de buurt.)

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 21:39

@ Thirz: balen van je vrije ochtendje! En is je bedje gearriveerd? wat vinden V&B ervan? Clown
@ Nel: dat klinkt als een drukke dag!
@ Anne: super van je stage hoor! En iets helemaal alleen doen geeft zo'n goed gevoel! Dan waan je je vast al een echte ergotherapeut Knipoog Hopelijk kan je de stage van t 4e jaar in Goes doen.

Ben net terug van stal. Nous stond al te stampen in dr stalletje, zo fris was ze. Ik heb met dr in de bak gereden. Ze spoot er echt vandoor, niet normaal haha. Van de slappe lach kreeg ik dr ook niet meer terug. Best eng, want de bak is superglad! Marieke verklaarde me ook wel voor gek volgens mij haha!
Mochten jullie nog in de voorste bak willen rijden aankomende dagen, dan zal ik daar zeker niet gaan galopperen! Het wordt hoog tijd dat ze de bodem vernieuwen.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 12:26

Zo... ik meld me ook weer even, heb het echt druk joh!
Marieke, ik ben nu wel erg benieuwd naar je paardje Haha!!
Pfoe hoe lang en breed ik mn sjaal wil, vind dat moeilijk om te zeggen... euhm zal eens ff mn andere sjaal opmeten. Wil er max 20 euro voor betalen, weet niet of je dat goed vind?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 15:15

Hey Bar ik heb wol gevonden, geen oranje, dat is er gewoon niet, maar ik vond dit ook wel erg mooi.......als je t niks vind eerlijk zeggen dan breng ik t terug...ze hadden ook nog grijs, lichtblauw, turcooise achtig, groenblauwig, roze, wit, beetje paarsachtig...vond ik niks voor bij een groene jas, en dit lijkt me wel erg cool.....
Afbeelding

oh enne 20 euro is prima hoor.....

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 16:28

Ziet er goed uit Marieke Haha!! Leuke kleuren!

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 17:04

Het word wel een hippe sjaal zo hoor marieke, leuk! Lachen

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 18:33

zal ik die dan maken Bar? Wanneer wil je m hebben?????
Michelle ook een sjaal? Met Roze???

Kims, Cubarmix kost 37,26

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 18:51

Dit was vandaag ons dagje Nous:

Afbeelding

Afbeelding

Need we say more?!

Je begrijpt dat Kim en ik er heel blij mee zijn

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 18:52

Prima Marieke Knipoog, maak m maar gewoon dezelfde maat als je andere sjaals, vind het moeilijk om dat aan te geven!
Pfoe wanneer ik m wil hebben? Wanneer jij m af hebt, haha! Weet niet hoe lang je er mee bezig bent?

Hoe is t nu met Jade?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 18:58

Arme Nous, gelukkig liep ze er niet super kreupel mee, dat geeft dan weer een klein beetje hoop.......oh ik wil ook echt een plankje voor de ruif, moet er niet aan denken dat dit Jade ook kan gebeuren, die heeft net zulke kleine pootjes als Nous.......

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 19:35

Huh had heel je foto's niet gezien Thirz! Jeetje zeg! Wat is er gebeurt??? Veel beterschap voor Nous!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 20:00

Nous heeft zich vannacht vastgerold in dr hooiruif, ze heeft zichzelf waarschijnlijk met veel geweld losgerukt, met als gevolg een grote wond aan dr been (bij dr kogel). Ook haar ijzer had ze eraf gerukt. Kon niet meer gehecht worden omdat de wond al te oud was, dus nu zit er een groot verband omheen.

Nu hopen dat er verder niets ernstigs is beschadigd, t arme dier Ach gut

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 20:09

Ah arme nous, echt vervelend hoor!

Nou Jade vindt ik wel een leuk (maar dominant) paardje.
T gaat volgens mij wel goed komen met het hoofschudden enzo, maar t heeft even de tijd nodig!

Leuke sjaal gaat dat worden!
Bij de zeeman hadden ze ook veel bollen wol, voor weinig geld.
En ook oranje enzo (tenminste in oost-souburg.)
Als je met die van Bar klaar bent en die van michelle, dan wil ik er ook 1 bij je bestellen.
Ik vindt ze echt leuk!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-07 21:33

huh hè wat? Verward
Nous? gipse pootje? *shock* Wow!
*leest snel verder*
Bloos! nee dat meen je niet! Ow gatsie.. Hebben jullie weer hoor Scheve mond Zal Nous zelf ook blij mee zijn.. En nu? Staat ze stil? moet ze wandelen? of juist helemaal niet bewegen?
Phoehee.. T ging verdorie nét zo super Boos! *zucht* Snapt dat jullie er weer heel blij mee zijn *not*
Suc6 er weer mee! Hopen inderdaad dat er niets ernstigs beschadigd is.
Hoe en wanneer werd ze dan eigenlijk gevonden? Heeft ze toch niet zo al een hele poos gestaan? T idee dat je paard gewoon helemaal alleen, waarschijnlijk zwaar in paniek in die stal gelegen heeft is al verre van tof Ach gut Arme nous!
Gaan jullie nu ook iets van een gaas ofzo om de ruif maken? Of gaan jullie ervan uit dat dit gewoon een domme actie was, en t niet meer gebeurd?
*is nog steeds een beetje van slag.. Je gelooft t toch bijna niet meer? Weer Nous! En weer zoiets fijns.. Scheve mond *
Sterkte ermee jullie 2 iig! Ja en Nous zelf natuurlijk ook. Geven jullie der maar een extra knuf van mij Lachen

Ow en Kim? Stel dat je nog een keer met de trein wil? vanaf 9 december is de dienstregeling veranderd *niet zo tof*
van vlissingen naar Rdam:
smorgens vroeg beetje rare tijden. Die moet je gewoon ff opzoeken. Volgens mij verschillen die nog per uur?
iig gaat die er een om 6.16 - 7.56 in Rdam (zonder overstap)
6.47 - 8.25 (zonder overstap) --> ben ik wel happy mee. Scheelt voor mij beetje later de trein en toch 5 min eerder op t station Knipoog
en de normale tijden zijn:
19 over t uur - 6 over t uur in Rdam (stoptrein + overstap *met verdorie een kwartier overstap tijd! Boos! * )
en .55 vertrek en .25 in Rdam

vanuit Rdam
.55 vertrek - .42 in vlissingen (stoptrein)
.34 vertrek - .05 in vliss (intercity)

De rest ook gelezen, maar ff geen tijd meer voor om op te reageren. Ga nu eerst eten!
Doei!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 22:12

Het is zeker erg balen van Nous... en ook erg schrikken!
Ik werd wakker gebeld door Lenie, dus wist meteen dat er wel iets ernstigs zou zijn. Ik heb direct mn stage gebeld (mocht gelukkig naar Nous toe) en ben dus gelijk op mn fietsje gestapt. Nous stond een beetje daas in dr stalletje. Ik wilde haar buiten de stal zetten om beter te kijken, maar ze liep erg kreupel. Ik heb toen direct de dierenarts gebeld en Thirza natuurlijk Lachen

Het is nog even afwachten wat voor schade het heeft aangericht (behalve de wond natuurlijk). Ze moet in ieder geval 10 dagen absolute rust totdat de wond een beetje dicht is. Daarna moeten we nog een hele tijd wachten. We zijn dus weer een poos uit de roulering! En dat terwijl t net zo goed ging
Toen de boel ingepakt was liep Nous direct weer beter gelukkig! Ik heb wel goede hoop erop dat het goed komt.

@ Anne: getver, wéér verandering! En volgend jaar dan weer vanwege die stoptreinen die doorrijden?