JoYcE1982 schreef:He renee, spannend he!!!!! Het duurt zo lang voor het zaterdag is!!!!!!
Voor je het weet is het zaterdag Joyce en natuurlijk Renee.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
JoYcE1982 schreef:He renee, spannend he!!!!! Het duurt zo lang voor het zaterdag is!!!!!!

)
en soms de vrijdagavonden.......... Het wordt te laat voor die kleine meid Ireentjuh schreef:Leukwaar komt Yus straks te staan?
Daarna was hij wel superbraaf!
Jetta schreef:Renee en Joyce, ik ben niet dom, hoor! Ik weet heus wel wat jullie van plan zijn, stelletje maffe meiden!
John, lekker laten LLLN, net wat Renee zegt! Al is de leugen enz....
Wel gezellie het hele clubje weer tevreden bij elkaar bij Langelaan!Ik hoop dat jullie het naar je zin hebben en ik hoop dat jullie het droog houden, zo zonder dak boven de bak.
Wij van Midden Delfland kunnen wel tegen een buitje!
Zo, weer effe genoeg geBOKT.
Mijn schabrakjes zijn en blijven nu ook droog. Verder zal het echt wel lukken. De boxen zijn waanzinnig groot
Het enige wat ik hoop is dat iedereen nu eens een beetje meer volwassenheid gaat tonen. Maar ja sommige mensen worden niet echt volwassen.
Citaat:Nou Jet kan wel stellen dat alles nu droger is. Er ligt nog geen druppel in de bak, en ondanks de regen is het soms zelfs nodig de bak te sproeien. Terwijl ik voor heen verzoop, liggen we nu lekker op het droge.Mijn schabrakjes zijn en blijven nu ook droog. Verder zal het echt wel lukken. De boxen zijn waanzinnig groot
Het enige wat ik hoop is dat iedereen nu eens een beetje meer volwassenheid gaat tonen. Maar ja sommige mensen worden niet echt volwassen.
![]()
BTW. De bak is niet de reden dat we zijn weggegaan. Voor mij zeker niet.![]()
Verder wens ik iedereen bij jullie veel rijplezier.
jarno schreef:hoi,
kijk hier effe
zoek de 3 verschillen, de eerste 2 gaan wel, maar die derde is errug lastig, maar wel te doen
http://members.home.nl/saen/Special/Zoeken.swf
succes.
gr
), ik heb hem liever zo
(ookal gebruik ik de bak vrijwel niet
)
)
)
arm paard
Er zijn zelfs de afgelopen 2 weken heel wat lesuren minder gegeven omdat de buitenbakken absoluut niet te rijden waren.
elady schreef:Wij hebben een hele goede buitenbak, wij sproeien hem altijd voordat we gaan rijden (behalve als het hard geregend heeft). Hij is anders vrij zwaar. En ja...het is een luxe, zal morgen even een foto maken.
Zijn jullie van plan een nieuwe binnen/buiten bak te maken dan?
Staat wel op mijn/ons verlanglijstje

Citaat:Erika, misschien meteen wat rijfoto's van jou en Bam?