Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
. Ben rond een uur of 9 weer m'n bed in gedoken en werd net pas wakker
. Gelukkig gaat het nu weer een beetje, maar heb wel het gevoel of er een klein griepje aan zit te komen. LIQUITA schreef:Ik heb vanmorgen noodgedwongen m'n privéles afgezegd, had slecht geslapen en knallende koppijn. Ben rond een uur of 9 weer m'n bed in gedoken en werd net pas wakker
. Gelukkig gaat het nu weer een beetje, maar heb wel het gevoel of er een klein griepje aan zit te komen.
Nou net helemaal geen zin in, dus ik hoop maar dat het mee valt. Vanavond wil ik toch wel even paardrijden.

LIQUITA schreef:Ik heb vanmorgen noodgedwongen m'n privéles afgezegd, had slecht geslapen en knallende koppijn. Ben rond een uur of 9 weer m'n bed in gedoken en werd net pas wakker
. Gelukkig gaat het nu weer een beetje, maar heb wel het gevoel of er een klein griepje aan zit te komen.
Nou net helemaal geen zin in, dus ik hoop maar dat het mee valt. Vanavond wil ik toch wel even paardrijden.

mntj schreef:godsamme krakepitten wat heb ik vanmorgen lekker gereden. zou bijna gaan starten.
in beide galopjes een volte 10 meter kunnen rijden en contragalop lukte. tada....
ook verruimen in draf en galop ging redelijk. en heel weinig takt fouten. hij is wat minder de weg kwijt.
he. voelt dat lekker. nu ff douche haha. (moet me ook maar scheren, heb ik misschien ook niet zo last van de warmte)![]()
![]()
mntj schreef:godsamme krakepitten wat heb ik vanmorgen lekker gereden. zou bijna gaan starten.
in beide galopjes een volte 10 meter kunnen rijden en contragalop lukte. tada....
ook verruimen in draf en galop ging redelijk. en heel weinig takt fouten. hij is wat minder de weg kwijt.
he. voelt dat lekker. nu ff douche haha. (moet me ook maar scheren, heb ik misschien ook niet zo last van de warmte)![]()
![]()
xan schreef:mntj schreef:godsamme krakepitten wat heb ik vanmorgen lekker gereden. zou bijna gaan starten.
![]()
Wat fijn dat het vandaag zo goed ging.
En dan te hopen dat je morgen ook zo fijn rijdt.
hahaha dat scheren, ik dacht ff dat je misschien een ongelukje gehad had en dat je in je
onderbroek aan de bar zat (hihi met ongeschoren benen !!!!)
xan schreef:LIQUITA schreef:Heb net een hete douche genomen, voelt al een stuk beter.
Gelukkig, en dan nu nog eventjes rustig aan doen.
. Ga nu maar een boodschapje doen, en even langs de drogist om een neusspray (neus zit alleen dicht, gelukkig geen loopneus) en een dozijn paracetamol te halen. 
LIQUITA schreef:mntj schreef:godsamme krakepitten wat heb ik vanmorgen lekker gereden. zou bijna gaan starten.
![]()
Toppie!!! Ga zo door![]()
![]()
.
Ga toch lekker starten, en laat iedereen een poepie ruiken
LIQUITA schreef:mntj schreef:godsamme krakepitten wat heb ik vanmorgen lekker gereden. zou bijna gaan starten.
![]()
Toppie!!! Ga zo door![]()
![]()
.
Ga toch lekker starten, en laat iedereen een poepie ruiken
mntj schreef:ja, dat dacht ik al. haha vandaar dat ik het toch lekker opschreef.
nee. ik ga nog niet starten misschien maart maar dan moet het wel goed blijven gaan. hij gaat soms met sprongen vooruit. maar dat zegt niets.
hij is nu nog steeds gauw leeg en op. dus hij moet eerst sterker worden. maar het gevoel is gewoon fijn.
vandaag ook niet zo heel zwaar in mn hand. en dat is gewoon heel fijn. morgen gaat het vast brandhout. heeft ie spierpijn van vandaag. hihi
LIQUITA schreef:xan schreef:Wat fijn dat het vandaag zo goed ging.
En dan te hopen dat je morgen ook zo fijn rijdt.
hahaha dat scheren, ik dacht ff dat je misschien een ongelukje gehad had en dat je in je
onderbroek aan de bar zat (hihi met ongeschoren benen !!!!)
Hahaha...moest er ook aan denken toen ik het eerste gedeelte las.