Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Helemaal blij natuurlijk en het was echt een lange dag haha. We waren daar om 7uur en kon pas rond 7 uur naar huis.
Hoe heet het nieuwe paard? Dan kan ik hem van de week even opzoeken en bekijken op stal.
Of staat ze naast Ayla?
Even quote: _Roosmarijn_ schreef:Wat een dag zeg...
Fé kreupel, achter niet goed, komt waarschijnlijk zelfs iemand naar kijken. Ze is helaas echt onregelmatig, denk niet dat het dit keer met een dag over is. Maar ach, eerst maar eens afwachten.
Vanavond om 7uur stond ik op het punt om naar Gips te gaan, sportief met de fiets wilde ik, wordt ik gebeld door de eigenaresse: Gips is door het draad gejaagd door een andere paard, ik ben over 3 kwartier thuis maar kan jij vast gaan kijken wat de schade is of ben je toevallig al op stal? Ik schrok wel even zeg.Want Gipsy is als de dood voor stroom dus zomaar door het draad rennen doet hij niet, dat moet hij echt heel erg in paniek zijn. Maar opzich klonk het niet heel ernstig want anders was de DA natuurlijk allang gebeld. In de auto gesprongen en naar stal gereden. Ik roep hem (hij was inmiddels in een andere wei gezet nadat ze met hem gestapt hadden) en hij komt aanlopen en ik zag het al, achter totaal onregelmatig.
Arm arm dier. Geen draadwonden ofzo, we hebben gelukkig breed draad. Maar toch een wonder dat hij daar geen enkel wondje van heeft want hij is door 2 draden heen gerend. Maar hij stond nog steeds na te pompen van de inspanning van het rennen en was behoorlijk bezweet en het was inmiddels al een half uur geleden zeker. Verder veel kleine hapjes uit zijn vacht en wat kleine wondjes waarvan 1 van diepere maar dat valt gelukkig allemaal wel mee. Maar hij loopt echt heel erg stijf en kort achter en zijn artrose is zijn voorbenen wordt er natuurlijk ook niet beter op als je keihard moet rennen omdat een ander paard je achter na zit. Maar met name is linksachter niet goed. Jullie moet maar even meeduimen dat het alleen stijfheid is van het rennen ofzo want het zag er echt niet goed uit.

waar loop je stage eigenlijk?

Moet zelf ook even m'n rooster afwachten.

heb deze 3 dagen nog vrij
Dat zou super zijn