Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lirote schreef:Marlis schreef:En vond je het niks?
ik ben er wel eens geweest leek me wel oke
je kan er in ieder geval wat doen met je paardje
nataschamarc schreef:ja dat wel maar ja ik heb een stal en dat is belangrijk toch.
kaar hoe is het met spetter en blando.
. 

spettertjuh schreef:Begrijp ook niet zo goed waarom ze in hemelsnaam nog boxen verhuren bij Arabian Stables (sta je toch? ) ! Je mag daar niks en kunt daar niks want de hengsten gaat altijd. Ze komen daar altijd met hele mooie verhalen als je een box komt huren daar ........totdat je er eenmaal staat en dan zie en merk je pas dat je niets kunt en mag!!!!!

Princesspres schreef:onze paardjes staan nog steeds dag en nacht op het land.
Het land is eigenlijk nog wel goed.
Alleen het voorste stuk is kaal bij het hek.
Daar was het al kaler en daar gaan de paarden in en uit dus daar komen ze veel vaker.
Verdwer is het goed te doen.
Het is ook niet normaal wat er gevallen is hoor. Poe poe
Vandeweek was het wel even nat... Balen, maaar nu is het wel weer goed te doen
van de winter gaan ze op een betegeld stuk met schuilstal en zandbakje ( rollen liggen en plassen)
woensdag weer lekker les. Even kijken wat voor weer het morgen is... Misschien nog even oefenen....
Had weer wat in mn hoofd vandaag.
Wilde schoolbord verf op de binnenkant van mn voordeur.
Heb ik heel mn deur zwart gemaakt, kom ik er achter dat het geen gezicht is vanaf de andere kant van de gang
niet aan gedacht dat de tussendeur met glas is....
Is mooi balen, maargoed, moet maar een rolgordijntje of iets dergelijks voor
iemand inspiratie? ( niet al te duur)
Wil het niet al te donker maken. Er komt grijze vloerbedekking op de vloer ( als ik een mooie tint kan vinden)
wil misschien nog iets van plankjes maken met foto's en andere prulletjes
kan alleen niet boren in die muur ( krijg je hele grote gaten)
er bestaat als het goed is hele goede montage kit. Zou die een plakje met steuntjes houden? En dan lichte fotolijstjes en een kaarsje erop?
slaap lekker allemaal alvast!!
DeadxStar schreef:spettertjuh schreef:Begrijp ook niet zo goed waarom ze in hemelsnaam nog boxen verhuren bij Arabian Stables (sta je toch? ) ! Je mag daar niks en kunt daar niks want de hengsten gaat altijd. Ze komen daar altijd met hele mooie verhalen als je een box komt huren daar ........totdat je er eenmaal staat en dan zie en merk je pas dat je niets kunt en mag!!!!!
Dit is totaal niet waar hoor
Alleen 's ochtends staan de hengsten buiten, daarna gaat derest lekker naar buiten
Waarom zou je daar niets kunnen en mogen?
Je hebt bijna heel de dag de bak tot je beschikking, omdat het zo lekker rustig is.
Enige nadeel was laatst met veel regen, toen konden ze het land niet op dus dan is de bak wat drukker.
Maar de paarden komen elke dag buiten!
De bakbodem wordt binnekort helemaal vernieuwd, dus ook geen last meer van een zwembad
Kijk meningen verschillen, maar beetje raar oordelen als je er zelf niet staat
Ik vond bijv vd vlught weer niet zo leuk
Maar misschien is het daar ook weer veranderd, kan makkelijk

)
Ik bedoel, over stal midden delfland hoor(de) je ook heel veel verschillende dingen, maar toen ik daar kwam vond ik het een super gezellige, leuke stal!