LIQUITA schreef:_sandra schreef:erik beetje uitgerust liquita???
Yep...hij heeft uitgeslapen tot half 11 vanmorgen.
wat een luxe, had Erik de honden gedaan of zijn die zo opgevoedt dat ze je laten liggen en hun plas ophouden
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:Yeah....ik heb vandaag een WOW zadel besteld. Het zat echt heerlijk, en ik voelde First echt anders lopen. M'n eigen zadel mag meteen de verkoop in. Die ligt op de plekken van de verkleuring veel te strak. Heb het zelf ook goed kunnen voelen. Nu maar wachten op m'n nieuwe zadel. Ik hoop dat het niet heel erg lang ga duren, maar ik ga daar maar wel van uit. Kan het alleen maar mee vallen. Ik heb ook even laten kijken naar hoe het zadel van Sandra op First z'n rug ligt. Ik kan hem wel gebruiken, maar ze adviseerde me om niet te intensief te gaan rijden. Ik mag het zadel van Sandra zo af en toe lenen en daar ben ik enorm blij mee. Verder ga ik ook maar lekker longeren, longeren en nog eens longeren
.
winnitou schreef:LIQUITA schreef:Yeah....ik heb vandaag een WOW zadel besteld. Het zat echt heerlijk, en ik voelde First echt anders lopen. M'n eigen zadel mag meteen de verkoop in. Die ligt op de plekken van de verkleuring veel te strak. Heb het zelf ook goed kunnen voelen. Nu maar wachten op m'n nieuwe zadel. Ik hoop dat het niet heel erg lang ga duren, maar ik ga daar maar wel van uit. Kan het alleen maar mee vallen. Ik heb ook even laten kijken naar hoe het zadel van Sandra op First z'n rug ligt. Ik kan hem wel gebruiken, maar ze adviseerde me om niet te intensief te gaan rijden. Ik mag het zadel van Sandra zo af en toe lenen en daar ben ik enorm blij mee. Verder ga ik ook maar lekker longeren, longeren en nog eens longeren
.
en je weet dat je die van mij ook kunt pakken. Ik kan nu toch niet rijden met die injecties in mijn knie
!!! LIQUITA schreef:winnitou schreef:en je weet dat je die van mij ook kunt pakken. Ik kan nu toch niet rijden met die injecties in mijn knie
Thanks!!!
Hoe gaat het nu met je knie....was/is het pijnlijk?
winnitou schreef:Nu gaat het wel goed, dinsdag na de prik ging het ook wel, maar woensdag en donderdag veel last. Had vandaag eigenlijk willen rijden maar heb toch besloten om het even rustig aan te doen, niet forseren, krijg de injecties om een operatie uit te stelllen dus zal er wel rekening mee moeten houden en af en toe iets gas terugnemen. Dat mijn heup nou superbionisch is mijn knie is dat nog niet.
Maar als je de sleutel wil van de kast moet je het maar zeggen
. LIQUITA schreef:mntj schreef:ga maar eens mn bedje opzoeken.
mag weer lekker overdwars. haha.
morgen ochtend voor de verandering maar longeren. doe je mee liquita.
misschien kunnen we tandem longeren.
Hahaha...lijkt me wel apart. Zetten we er een muziekje onder en kunnen we medoen met de kür op muziek.