Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Binar schreef:vera23 schreef:owow geen mexicaanse griep toch...
nee balen!! hopen dat het snel over gaat !
oeps, ook t eerste waar ik aan dacht
beterschap kaar![]()
Wel raar trouwens dat niet elke drogist thermometer heeft
doppie45 schreef:spettertjuh schreef:Hallo luitjes.....
Hier spreekt een zieke Karin. Eerst vanmorgen 2 drogisterijen afgeweest voor een thermometer, de tweede had er eentje maar toen ik thuis kwam deed dat stomme ding het niet.
Uiteindelijk bij de Apotheek er eentje gehaald. Keelpijn, hoofdpijn en au in de rest van je lichaam is toch niet goed denk ik zo. Helemaal niet toen ik vanmorgen opstond met kippevel (leek wel een net geplukte kip zeg) en dat terwijl het in huis 26 graden is.......
Afijn ik mijn temperatuur opgemeten, kom ik niet verder dan 38,4en je dan toch zo beroerd voelen is toch raar............
Ik zou maar eens een weekje thuis blijven Karinsoms is het batterijtje gewoon even leeg
![]()
Als ik een beetje boodschappen voor je moet halen,ff laten weten hoor,ik kom iedere dag bij de Plus.
ga nu maar de keuken soppen hihi
En daarna naar Blando

... en hoor mezelf die dag nog zeggen ...zijn de enige watredichte schoenen die ik nog heb ,.. haha nu ook niet meer dus

AnitaJoeri schreef:guten morgen.
beterschap hoor Kaar
Aman sop ze
Gisteren met Romy en vriendin naar bergstadje Tecklenburg geweest.Daarna de Dörenter Klippen beklommen.Dat zijn idioot hoge rotsen op best wel moeilijk begaanbare paden.Was werkelijk een hele toer,maar is gelukt.Boven is een restaurantje dus lekker ijsje genomen en toen weer naar beneden.Pfffff.Maar was echt de moeite waard.Schitterend mooi daar.
Vervolgens zijn de kids nog even van een rodelbaan met slee gegaan,ging nog hard ook.
Thuis ben ik met Norbert gaan paardrijden in het bos.Was ook een heel feest want Joepi was ouderwets zo gek als een deur.Hij wilde alleen maar hard en omdat dat niet mocht ging die bokken.Nou nou heb mijn beweging gister wel gehad.
Hier is half zon half bewolkt.Wel 26 graden.
... maar was wel kort was zo weer over
....