Ik ben ook weer terug!
Het was echt super leuk!
1 dag later dan gepland maarja
Morgen zet ik wel foto's neer
Nu niet meer helemaal uploaden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Roosmarijn_ schreef:Haha ja, ik hoorde jullie kletsen. En idd zoals de kapper het krijgt lukt het zelf nooit. Maar Kelsey is bezig voor kapster dus die kan mijn haar over een tijdje gaan doen!
Ach ik vind het daar altijd wel gezellig! 

josewoos schreef:Haha Do, dat had ik eerder ook. Ik heb krullen van mijzelf, dat vinden die kappers altijd geweldig! Maar dat meidje die mij altijd knipt doet het voor me stijlen, dan zit het helemaal goed!
) als ze mijn super licht blonde pluk zien in mijn haar. Die heb ik al vanaf m'n geboorte en die zie je heel goed als het nat is. Soms gaan ze dr ook nog iemand anders bijroepen: 'ooooh moet je dit nou eens zien wat grappig'. Alsof het zo bijzonder is...

Dominiqueee schreef:josewoos schreef:Haha Do, dat had ik eerder ook. Ik heb krullen van mijzelf, dat vinden die kappers altijd geweldig! Maar dat meidje die mij altijd knipt doet het voor me stijlen, dan zit het helemaal goed!
Ja inderdaad. Ze vinden het ook altijd frapant (of hoe je dat dure woord ook schrijft) als ze mijn super licht blonde pluk zien in mijn haar. Die heb ik al vanaf m'n geboorte en die zie je heel goed als het nat is. Soms gaan ze dr ook nog iemand anders bijroepen: 'ooooh moet je dit nou eens zien wat grappig'. Alsof het zo bijzonder is...
Georgette schreef:Heel stoer!
Jo, het verschil zie je toch niet!
Dominiqueee schreef:Spitsuur hier!
Heb morgen introductiedagen van me nieuwe studie... Morgen 'lekker' vroeg eruit dus...
Morrrrrgen scooterscheuren!
d0nnaa_dan schreef:LEKKERRRR!![]()
@ Jo; Danku, dankuMorrrrrgen scooterscheuren!

Dominiqueee schreef:ZATERDAG WORDT HET 27 GRADEN LEES IK NU
Georgette schreef:Nu je het zegt Jo
Wordt inderdaad heel mooi weer het weekend, en dat is maar goed ook! Van het weekend is er een festival in Hilversum, met een optreden van onder andere Nick & Simon

josewoos schreef:Dominiqueee schreef:Spitsuur hier!
Heb morgen introductiedagen van me nieuwe studie... Morgen 'lekker' vroeg eruit dus...
Zo is het heel lang bijna uitgestorven hier en nu gaat het weer ontzettend snel!
Maar de nieuwe studie, wat was dat ook alweer? En was je nou nog uitgeloot?