** Manege Belle Epoque Topic**[Deel 6!!!]

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: ** Manege Belle Epoque Topic**[Deel 6!!!]

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 13:19

Astor schreef:
Ik vind dat je wel geld moet vragen Lachen
Jij gaat toch niet van je eigen geld HUN printjes betalen Tong uitsteken

Nee, maar ik bedoel niet in laten afdrukken, maar dat mensen gewoon digitaal de rest van de foto's die ik van ze gemaakt heb toegestuurd krijgen Lachen. Ik denk dat ik van elke combinatie ongeveer 3/4 foto's maak. Eentje daarvan komt op de site, laten we ervanuitgaan dat mensen die nabestellen dan die 2 foto's willen nabestellen. Die krijgen ze dan digitaal met een kléin copyright in de hoek. Het is maar 50 cent, maar als heel veel verschillende mensen dat gaan doen, dan kom je op een gegeven moment op een paar euro, en omdat ik toch wil doorsparen voor een 55-200mm lens, is het misschien wel fijn als ik er ook nog geld uit haal in plaats van dat ik er alleen maar geld uitgeef aan nieuwe lenzen en nieuwe body's misschien over een tijdje. Mijn fotokwaliteit is nog niet denderend, maar wat is 50 cent dan weer in vergelijking bij bijvoorbeeld het inschrijfgeld van zo'n wedstrijd?. Ik weet het echt niet.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 13:19

Liisette_ schreef:
Aaaaah melanie!!
Wat ontzettend poedersuiker zeg!!
Ik begrijp Sabrina wel.. Het is nu wel al de tweede keer dat je er af was gevallen.. De eerste keer had je niet echt last, maar de tweede keer liep een hersenschudding op.. Dus wat zou je krijgen als je de derde keer eraf valt..
Ik begrijp het ook helemaal van jouw kant.. Jij en Don zijn in die 5 maanden toch wel een "stelletje" geworden! Denk maar lekker aan al die fijne herinneringen aan hem! Lachen

Tsja, ik denk dat Sabrina toch wel het liefste had gewild dat ik hem nog reed.. maar als er daadwerkelijk écht iets ernstig was gebeurd.. dan zat je wel met de verzekering etc!

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 13:21

Ik vind 50 cent echt niet duur hoor, emma! Zou het zeker vragen, jij hebt toch moeite gedaan om daar te staan, en om in je vrije tijd foto's te maken! Lachen

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 13:22

Ik vind persoonlijk als je maar 2 foto's krijgt dat je daar toch eigenlijk niet voor hoeft te betalen? Daarnaast.. ik zou eerst kijken of er daadwerkelijk vraag naar is. Als er echt meer vraag naar komt dan moet je gewoon wat geld gaan vragen! Ja
Want door het gratis te doen komen er eerder mensen op af, en daarnaast word je daardoor bekender. Als de foto's echt goed zijn, en het waard zijn om te kopen dan zou ik er gewoon een klein prijsje aan verbinden, en zo langzaam je prijs wat hoger leggen.

Jane_

Yaraa schreef:
Jane_ schreef:
Yaraa hebbie Hyves? Schijnheilig

jaaa Haha!

Zeg is Tong uitsteken

Anoniem

Liisette_ schreef:
Ik vind 50 cent echt niet duur hoor, [naam]! Zou het zeker vragen, jij hebt toch moeite gedaan om daar te staan, en om in je vrije tijd foto's te maken! Lachen

Ja dat vind ik dus ook, maar ik denk ik vraag jullie mening even, want anders ga ik straks geld vragen voor foto's die het helemaal niet waard zijn Kusje

Ahtnamas

Emmaa_ schreef:
Astor schreef:
Ik vind dat je wel geld moet vragen Lachen
Jij gaat toch niet van je eigen geld HUN printjes betalen Tong uitsteken

Nee, maar ik bedoel niet in laten afdrukken, maar dat mensen gewoon digitaal de rest van de foto's die ik van ze gemaakt heb toegestuurd krijgen Lachen. Ik denk dat ik van elke combinatie ongeveer 3/4 foto's maak. Eentje daarvan komt op de site, laten we ervanuitgaan dat mensen die nabestellen dan die 2 foto's willen nabestellen. Die krijgen ze dan digitaal met een kléin copyright in de hoek. Het is maar 50 cent, maar als heel veel verschillende mensen dat gaan doen, dan kom je op een gegeven moment op een paar euro, en omdat ik toch wil doorsparen voor een 55-200mm lens, is het misschien wel fijn als ik er ook nog geld uit haal in plaats van dat ik er alleen maar geld uitgeef aan nieuwe lenzen en nieuwe body's misschien over een tijdje. Mijn fotokwaliteit is nog niet denderend, maar wat is 50 cent dan weer in vergelijking bij bijvoorbeeld het inschrijfgeld van zo'n wedstrijd?. Ik weet het echt niet.

Als je de foto's doorverkoopt moet je wel de copyright eraf halen vind ik. Je zou bijv. ook alle foto's op de site kunnen plaatsen maar dan met een flink groot half doorzichtig copyright erop en dat ze dan zonder copyright kunnen bestellen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 13:23

Melanieetjuh schreef:
Ik vind persoonlijk als je maar 2 foto's krijgt dat je daar toch eigenlijk niet voor hoeft te betalen? Daarnaast.. ik zou eerst kijken of er daadwerkelijk vraag naar is. Als er echt meer vraag naar komt dan moet je gewoon wat geld gaan vragen! Ja
Want door het gratis te doen komen er eerder mensen op af, en daarnaast word je daardoor bekender. Als de foto's echt goed zijn, en het waard zijn om te kopen dan zou ik er gewoon een klein prijsje aan verbinden, en zo langzaam je prijs wat hoger leggen.

Een kwartje per foto is niet veel, maar toch kan ik me hier ook wel weer in vinden. Ik denk dat ik het erop hou deze wedstrijd nog even gratis te doen. Als ik merk dat de foto's "mooi" worden, verbind ik er volgende keer een kwartje per foto aan. Ik moet toch eerst kijken of er wel vraag naar is idd Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 13:24

fallenangel3 schreef:
Emmaa_ schreef:

Als je de foto's doorverkoopt moet je wel de copyright eraf halen vind ik. Je zou bijv. ook alle foto's op de site kunnen plaatsen maar dan met een flink groot half doorzichtig copyright erop en dat ze dan zonder copyright kunnen bestellen!

Ik denk dat, dat het handigste is ja. Ik denk dat ik ze ook voor mensen kan gaan laten afdrukken, maar dat ze daar gewoon wel echt kosten voor gaan betalen. Maar ja, ik ga dus deze keer eerst even kijken of er wel vraag naar is Kusje

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-08 13:26

Ik vind het een goed plan hoor Emma Lachen

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 13:35

Iemand nog foto's van Nicky die ik mag gebruiken?

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-08 13:40

Mel als ik klaar ben met mijn profiel ga ik gelijk dat filmpje van don maken maar dan met een andere draai eraan natuurlijk..
En wat voor liedje wil je eronder? Bloos

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-08 13:41

Ik ga even eten ik heb honger als een paard ( lekker toepasselijk he Haha! )

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 13:42

Astor schreef:
Mel als ik klaar ben met mijn profiel ga ik gelijk dat filmpje van don maken maar dan met een andere draai eraan natuurlijk..
En wat voor liedje wil je eronder? Bloos

ik zal ff gaan nadenken.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 13:45

[naam] gaat naar de manege Doei!. Om 4 uur helpen met opbouwen Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 13:46

Of [naam] gaat nog even wachten want het regent Vork

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 13:48

Emmaa_ schreef:
Of Emma gaat nog even wachten want het regent Vork

Nou, dan kan je denkik lang wachten..
Het regent namelijk al de hele dag! Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 13:50

Liisette_ schreef:
Emmaa_ schreef:
Of [naam] gaat nog even wachten want het regent Vork

Nou, dan kan je denkik lang wachten..
Het regent namelijk al de hele dag! Boos!

Dat denkik ook, maarja, ik wacht gewoon nog wel ff, en anders ga ik gewoon Tong uitsteken

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 13:50

Die foto in me paardengedeelte lukt niet steeds! Boos!
Ik wil ongeveer het zelfde als wat Iris heeft die groote, alleen bij mij wilt het nooit lukken! Verward

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-08 13:50

Em waar blijft je persoonlijke gedeelte nou? Tong uitsteken

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-08 13:51

Melanieetjuh schreef:
Die foto in me paardengedeelte lukt niet steeds! Boos!
Ik wil ongeveer het zelfde als wat Iris heeft die groote, alleen bij mij wilt het nooit lukken! Verward

Ben ik nu ook meee bezig, kijk profiel maar.
Het lukt ook niet echt maar ik hou het maar zo Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 13:51

Die ga ik nu uploaden ROFL

Maarehm, zo denken ze over de kwestie in het fotografen topic;

Kimble schreef:
Waarom zou je dat gratis doen?
Het kost jou ook tijd en moeite?
En je wil er toch ook wel een beetje geld aan verdienen?

Zo komen we weer op de discussie als mensen maar zo gratis foto's/bestanden blijven weggeven, dat iedereen verwacht dat een fotoshoot ed. gratis is.

Tong uitsteken

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 13:53

Dat wil ik dus ook Melis! Tong uitsteken
Tis alleen zo'n gekloot!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 13:53

Hij is er ROFL

Liisette_