Heftig hoor Maaike, op de momenten dat je dr de tijd voor hebt ga je zitten malen.. wat dat betreft kun je het beter altijd druk hebben.. heb je ook geen tijd om na te denken! Iig sterkte er mee!
Haha Nathalie, ik zou me ook zo gedragen hoor als ze me even lekker zouden kraken op die manier. *kijkt zielig en wil alleen maar lekkere slobber met appeltjessmaak oid
*Nou ik ben net klaar met de FNRS, heb toch maar mee gedaan als voorbereiding voor volgende week. Even aanvoelen hoe lang ik los moet rijden enzo. Iig Anita jureerde en had gevraagd of ze als KNHS wilde punten ipv als FNRS en had totaal 211 punten.
Was er erg blij mee, paar kleine foutjes, en 1 hele stomme
, meteen dat ik binnen kwam paar x overgang stap draf gemaakt zodat hij weer even oplette en toen heerlijk gereden!De stomme fout was: Sprong rechtsom aan in galop, heel netjes, en ik was ervan overtuigd dat hij in de verkeerde galop zat, dus ik em terug nemen opnieuw aangaloperen, ja toen zat hij verkeerd, en daarna nog 1x goed gedaan.
Maar al met al ben ik weer even heeeeel blij met em.. Miss zat ie van de week wel gewoon niet lekker in z'n vel oid, ga er nu iig weer met goeie moed tegenaan!

, wel leuk.. kan dus ook overal kijken maar voor wedstrijden heb je wel kaartjes nodig
.

Hoe gaat het verder? Zag dat Khan verkocht was?
Ben echt sjaggo nu
.