Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MaartJ

Re: Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 21:37

Erg leuke foto's Fioon, maar dat had ik al gezegd!
Heftig hoor Maaike, op de momenten dat je dr de tijd voor hebt ga je zitten malen.. wat dat betreft kun je het beter altijd druk hebben.. heb je ook geen tijd om na te denken! Iig sterkte er mee!
Haha Nathalie, ik zou me ook zo gedragen hoor als ze me even lekker zouden kraken op die manier. *kijkt zielig en wil alleen maar lekkere slobber met appeltjessmaak oid ;)*

Nou ik ben net klaar met de FNRS, heb toch maar mee gedaan als voorbereiding voor volgende week. Even aanvoelen hoe lang ik los moet rijden enzo. Iig Anita jureerde en had gevraagd of ze als KNHS wilde punten ipv als FNRS en had totaal 211 punten.
Was er erg blij mee, paar kleine foutjes, en 1 hele stomme :P, meteen dat ik binnen kwam paar x overgang stap draf gemaakt zodat hij weer even oplette en toen heerlijk gereden!
De stomme fout was: Sprong rechtsom aan in galop, heel netjes, en ik was ervan overtuigd dat hij in de verkeerde galop zat, dus ik em terug nemen opnieuw aangaloperen, ja toen zat hij verkeerd, en daarna nog 1x goed gedaan.
Maar al met al ben ik weer even heeeeel blij met em.. Miss zat ie van de week wel gewoon niet lekker in z'n vel oid, ga er nu iig weer met goeie moed tegenaan!

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 22:02

Fijn dat het mee valt, Naath! Succes ermee. Ik zou ook super raar staan te kijken als iemand zou zeggen dat m'n paard dood neer zou kunnen vallen..

Succes Fab! Hoe vond je de narcose?

Heb vandaag een bandje gekregen voor het CHIO zodat ik nog bij OLief kan komen :+ , wel leuk.. kan dus ook overal kijken maar voor wedstrijden heb je wel kaartjes nodig :) .

En ook erg gelachen om het vriendje:
"Komt Anky ook met Calimero?"

:D

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-09 07:32

Fijn Maartje. :)

Calimero. :D

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 13:27

hihi Calimero... :P

Ik ben weer eens kapot! Twee keer getraind vanmorgen, was best zwaar weer...

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-09 13:47

Volgens mij ben jij vet gespierd. :D

Pff 't is echt pókkeweer hier.

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 14:21

Nee hoor dat valt best mee...
Ben meer een raar soort zebra... Heb echt een kort broekje, een t-shirt en sokken door de zon in mn lijf gebrand staan. Ziet er echt niet uit!
Maarja, nog maar 3 weken en dan is het seizoen weer voorbij!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-09 14:22

Hahahaha. Ja ik heb dat ook met m'n t-shirt.
Heb nu maar steeds mouwloze shirtjes aan maar nu krijg ik zo'n bouwvakkers aftekening bij m'n schouder. :+

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 14:33

Op de roeivereniging is dus zo'n achterlijke regel dat je pas een mouwloos shirt aan mag in de boot als je een bepaald aantal keer gewonnen hebt... Maarja, wij zijn nog altijd blikloos (nooit gewonnen) dus wij moeten nog met mouwtjes....

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 14:40

Haha wat is dat nou weer voor rare regel? Is aegir eigenlijk streng qua hoeveelheid regels enzo?

Narcose is echt relaxt manon, gewoon een btje babbelen en ineens lig je half in coma en voor je gevoel 2 seconden later wordt je weer wakker en is alles achter de rug, ideaal!
Vond het wel spannend hoor in het begin, was ook best wel druk, alles vragen enzo maar toen ik eenmaal in de o.k lag en die infuusnaald zat erin was dat ook zo weg.
Ik zou het iig zo weer doen als me kiezen er weer uit zouden moeten, enige nadeel is dat ik erg last van mijn keel nog steeds heb door de beademingsbuis majah als dat het enige is..

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 14:51

Er zijn op Aegir wel een aantal mores ja...
Geen zonnebril zolang je een bepaalde status niet heb behaald,
geen shirt zonder mouwen
niet bellen in het saphok
nou en ga zo maar door....
meeste regels die op alle studentenverenigingen wel gelden

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 15:09

Zo wat hebben jullie veel gepraat, wel een paar dingetjes waar ik even op wil reageren :j

Nathalie: Gelukkig dat het "meevalt" , maar zou echt schrikken als iemand dat zou zeggen :o
Fabienne: Wat een verhaal, wat hebben ze met je uitgespookt zeg, brr...
Maartje: Fijn dat het op die manier beter ging met Zenith:
En Aniek, gave foto hoor!
Calimero haha :D
Maaike :(:) Hoe gaat het verder? Zag dat Khan verkocht was?
Merel, wat een rare regel!

En ik ben gisteren op het strand geweest en wat foto's gemaakt :D
[ITP] Met PRE Furia in de duinen en op het strand!

Edit: Fiona, wilde op jouw topic reageren maar dat is inmiddels al weer op slot..
Ursula ziet er goed uit! Heb wel het idee dat ze wat zwaar is in de hand en ze mag inderdaad wat actiever :j
Maar lekker aan de slag met instructieweekend!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 15:34

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 16:12

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-09 16:53

Narcose valt wel mee achteraf gezien dus Fab. :)
Ik vond het ook doodeng, bijna in tranen in de OK.
Maar viel achteraf ook wel mee, al heb ik wel lopen spoken bij het wakker worden. Zat steeds aan de knopjes van de monitor haha. Weet het zelf niet meer overigens. :D

Wat een idiote regels Merel. Zou echt niks voor mij zijn hoor.

@Madelief: Ja klopt, Khan zit in bella Italia. :D Meisje was er helemaal gek van en hij heeft het super goed! Arencio is ook verkocht overigens. :j

Ik ga topics kijken.
Edit. Iedereen een berichtje bezorgd. :D

Ja ik wil wel foto's laten zien enzo maar we hebben echt nooit tijd om ze te maken dus ga wel kijken of ik wat van de wedstrijdvideo af kan halen. Maar sowieso hier plaatsen is niet zo simpel. Het zijn mijn paarden niet en ze houden niet zo van Bokt hier..

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 17:59

Jeeej.. heb vandaag 2 punten gereden en dus op naar de L1!! *\o/* *\o/*

ik had 189 en 184 was 5e en 6e van de 23.. :D

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 18:17

Toppie Aniek! :)
En ik heb er nog maar 2.. haha, moet er nog 8! Ben benieuwd wanneer die x komen..

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 21:10

Zoo weer aardig wat gekletst vandaag :) Ik ben lekker net thuis!
Haha dat van die shirtjes enzo in je lijf gebrand komt mij ook erg bekend voor.. Maar wel wat aparte regeltjes hoor Merel..
Calimero :D haha goed bedacht!
Gefeliciteerd Aniek, en echt Koel dat ik nu weet wie je bent :P Was weer een mooie actie :D
Nou Fioon, jou winstpunten komen ook wel weer hoor :) Van 't weekend gewoon knallen!

Ik ging vandaag op Zodiac voorop naar het bos.. Wat een paard zeg, had gelukkig leuke meiden mee die konden er allemaal wel om lachen.. Dat paard is gewoon bang voor... JAWEL...BOMEN!
En dan wel bomen die op de grond liggen, echt idioot, draaf je zo door het bos spring hij ineens van het pad af 3 meters de bosjes in dwars door alle takken heen, grote boog om de verschrikkelijke boom heen en weer het pad op. Maar goed wel gelachen! Werd alleen even geplet door zodiac tegen een boom toen er weer een andere boom voor boosdoener lag te spelen.. en kan zeggen, das nie prettig voor je knieën.. zo'n boom is best hard!

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 21:17

Hahah klinkt lekker Maartje, zodiac heeft volgens mij wel vaker last van rare angstaanvallen :P
Had je me trouwens nog nodig zondag?

Leuke foto's Madelief en Fiona!

Narcose viel idd heel erg mee Maaike maar vond het wel eng, gewoon het gevoel van de controle uit handen geven en het onbekende, hou ik niet zo van..

Buhh voel me bagger, dacht ga even slapen vanmiddag, dat helpt meestal wel om te ontspannen en tegen de pijn, alleen ben vet vercrackt wakker geworden :( Ben echt sjaggo nu :+

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 21:24

Snap k wel hoor Fab.. lijkt mij ook erg spannend, dat ze alles met je kunnen doen zonder dat je er iets van merkt..
Maar Zodiac is niet gemeen ofzo, hij is gewoon dom en lomp haha en moet ook nog veel leren..
Maar als je zondag wil heel graag :) Denk alleen dat ik heel vroeg moet, had k gevraagd omdat ik ook nog gewoon moet werken..

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 08:08

Zoo je moet inderdaad vroeg hahah, had even op startlijsten gekeken en daar sta je als eerste op, om 9 uur :z
Nee maar dan doe ik het gewoon, moeten we maar ff contacten over hoe of wat verder!

Trouwens Fioon, je staat helemaal niet op de lijst, hoop voor je dat het een foutje is.. :?

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 09:39

Jeetje nathalie, wat een verhaal!! Ik zou me echt rot schrikken als zo'n man dat zou zeggen!!
Maartje, fijn dat het zo lekker gaat met Zenithje!!
Gefeliciteerde met je winstpunten Aniek!
En Fab, ik vind je zielig! :P Narcose lijkt mij dus doodeng, heb voor mijn operatie een ruggenprik gevraagd, is eigenlijk veel pijnlijker en je blijft ook bij, dus je hoort alles wat ze doen, maar het idee van narcose vind ik doodeng! Het idee dat je niet kan reageren, dat ze iets niet goed doen en dat je dan alles voelt ofzo (gebeurd heel af en toe), maar dat lijkt me doodeng!

Ik ga zo ook even jullie topicjes bekijken!!

Ik heb gisteren mijn ruiterbewijs gehaald! :D 2 keer geslaagd in 4 dagen tijd, knap he! :P :D

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 10:06

Knap hoor Joyce! :)
Ik wil ook mijn diploma.... Moet nog 3 jaar....

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 10:13

Ja, ik ook :P . HAHA ik moet dit jaar nog maar eens zien te halen :') .

Maar goed.... gefeliciteerd hoor Joyce! Ruiterbewijs doen ze hier ook aan, moeten ze ook echt door de stad, met al die trams enzo.

Ik droomde vannacht dat Otje opeens een veulentje kreeg. Misschien ligt dat ook aan t feit dat Ot net ff iets te zwaar is geworden sinds ze hier staat :D :o . Maar niet té hoor :D .

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 11:13

@Fabienne.. daar kwam ik ook achter ja..! Maar dat is geregeld. Kan op een plek van een andere! Dankzij louise ! :)

had me opgegeven voor juLi en aug.. :Y)

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 12:04

Gefeliciteerd Aniek! Gaat lekker zo!

Goed van je ruiterbewijs Joyce! :D