ik stond tot bijna mijn hele laarzen in de blub
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ktink schreef:Je moet ook niet met je schoenen 't zwarte land in (iniedergeval niet in natte periode's).
iig in het loop gangetje wel!

? 
Hilde_q schreef:ik neem mijn thermolaarzen wel mee denk ik, wanneer is het vooral nat dan, alleen met regen ofwat?
(geen paardrij laarzen, maar laarzen laarzen)

met chaps is ook wel weer het voordeel dat daardoor je schoenen niet uitzakken (door dat elastiek eronder)maar tis niet waterdicht xD

1234 schreef:Ik hoop zo dat het die paar weken droog ismet chaps is ook wel weer het voordeel dat daardoor je schoenen niet uitzakken (door dat elastiek eronder)maar tis niet waterdicht xD
was echt iedere keer een ramp als we parcours moesten verkennen ofzo en het land in moesten

is de afgelopen jaren ook goed mee gegaan
naath schreef:Ik neem juist dit jaar níet m'n leren laarzen mee, vond het onhandig en kreeg soms kramp omdat je lang rijd. En ze waren ook aan het verslijten, dus heb nieuwe moeten halen
Nortella schreef:ik neem gewoon mn rijschoenen + chaps mee.. en mn stalschoenen..is de afgelopen jaren ook goed mee gegaan
Hilde_q schreef:mooie tijd vind ik

Hilde_q schreef:1234 schreef:Ik hoop zo dat het die paar weken droog ismet chaps is ook wel weer het voordeel dat daardoor je schoenen niet uitzakken (door dat elastiek eronder)maar tis niet waterdicht xD
was echt iedere keer een ramp als we parcours moesten verkennen ofzo en het land in moesten
welke week was jij er dan?
toen had het die week ervoor geregend, en ook de 1e paar dagen tijdens het rijden kregen we soms een stortbui over ons heen
gelukkig tijdens de trektocht was het droog
(soms wel donkere lucht)
daar zakte je gewoon helemaal in
maar vind dat zo zonde