Jus_dOrange schreef:Ik zeg PAARDjes, jouw Shetlander is net een hond...
Way to go Beau
Nee het is meer dan een hond.......
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jus_dOrange schreef:Ik zeg PAARDjes, jouw Shetlander is net een hond...
Way to go Beau

IJp schreef:Jus_dOrange schreef:Heee IJp kon je je paardje niet vinden?
Ehm mis ik wat??????? Welke van de 4????
Miss_Montana schreef:Ja, koop Generals Golden Boy! Leuuuuk!!!
Jus_dOrange schreef:Je grooote, die in de roundpenn stond.

maar dat wist je natuurlijk al.
Jus_dOrange schreef:IJp je bent topmaar dat wist je natuurlijk al.
Kom terug van stal, rij de wijk in: Zie ik ineens iets overspringen op de weg, wat een kikker bleek te zijn. Mijn eerste reactie was kijken of er iemand achter me reed, wat niet zo was, dus ik BAM bovenop mijn rem
Volgens mij heeft de kikker het wel overleefd
Miss_Montana schreef:Zo, bijna een whiplash te pakkenKom terug van stal, rij de wijk in: Zie ik ineens iets overspringen op de weg, wat een kikker bleek te zijn. Mijn eerste reactie was kijken of er iemand achter me reed, wat niet zo was, dus ik BAM bovenop mijn rem
Volgens mij heeft de kikker het wel overleefd
![]()
Lekker gereden vandaag, veel geconcentreerd op het aan de teugel lopen. Was een lekker actief lesje!
Ja, ik ben even uitgestapt en heb het hem verteld. Maar of hij heeft geluisterd weet ik niet
Nouja, het was rustig. Als er iemand achter me zou hebben gezeten zou ik wel doorgereden zijn. Maar hier is bijna geen kip op straat zo 's avonds... op de kikker na dan 
Alleen heb je wel weer veel katten... Daredevils zijn dat... 

Stace vond me niet aardig...
Jus_dOrange schreef:Thnx IJp
links zwo, drei, vier links 2,3,4
^
|
Dat had ik zelf ook al vertaald, goed he

IJp schreef:Hééééél knap van je. Hoe kwam je daar zo op? Een heldere ingeving of zo?????