stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kekaro

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 10:20

Succes met je wedstrijd wil !!

Brenda succes met Bo vandaag en Marjan succes met Pascha.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 10:49

Tuurlijk willen we wel weten hoe het met je zoontje gaat Karin, ik denk alleen dat het in dit toppic wat beknopter kan en je het uitgebreide deel op een eigen toppic kan zetten. Zo blijft het duidelijker en leesbaarder voor iedereen.
Er wordt niet bedoelt dat er geen prive dingen gepost mogen worden maar dat het niet de overhand gaat nemen. En ik geloof wel dat dat de laatste tijd t geval was. Dat is waar sommige wat tegen hadden op t Taams toppic v t moment.
Zo is t ook niet de bedoeling dat niet Taamsgangers hier posten, en een heel gesprek hebben, Chicalover, dat kan nl ook via pb.
Het zijn volgens mij juist dit soort dingen die de oudere garde doet afhaken. Dat kan niet de bedoeling zijn want die zijn t toppic begonnen, na de voorzet v Brenda Knipoog
Het moet vooral gezellig blijven hier, maar de kern moet overschaduwd worden, als ik zo om me heen hoor zit daar t probleem n beetje.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 10:49

Tuurlijk willen we wel weten hoe het met je zoontje gaat Karin, ik denk alleen dat het in dit toppic wat beknopter kan en je het uitgebreide deel op een eigen toppic kan zetten. Zo blijft het duidelijker en leesbaarder voor iedereen.
Er wordt niet bedoelt dat er geen prive dingen gepost mogen worden maar dat het niet de overhand gaat nemen. En ik geloof wel dat dat de laatste tijd t geval was. Dat is waar sommige wat tegen hadden op t Taams toppic v t moment.
Zo is t ook niet de bedoeling dat niet Taamsgangers hier posten, en een heel gesprek hebben, Chicalover, dat kan nl ook via pb.
Het zijn volgens mij juist dit soort dingen die de oudere garde doet afhaken. Dat kan niet de bedoeling zijn want die zijn t toppic begonnen, na de voorzet v Brenda Knipoog
Het moet vooral gezellig blijven hier, maar de kern moet niet overschaduwd worden, als ik zo om me heen hoor zit daar t probleem n beetje.
Laatst bijgewerkt door ShirleyA op 14-01-07 11:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 10:51

Karin, ik vind dat dit niet voor niets het huiskamer topic heet en iedereen kan vertellen wat hij wilt.
Jij hebt het moeilijk en geeft ook duidelijk aan dat je momenteel niet weet hoe je het met je paarden moet doen.Die paar die het dan niet met je eens zijn moeten dat dan maar persoonlijk pm vind ik laat ze maar naar buiten komen ermee.
Dat het momenteel rustig is op deze site komt volgens mij ook omdat er niet zoveel te vermelden is.Er zijn veel wandelaars met paarden sommige hebben net een nieuwe baan en er zijn veel nieuwe mensen bijgekomen die misschien nog niet genoeg posts hebben om hierbij te komen.
Kortom Dames komop soms wil iemand wel even zijn ei kwijt we zijn niet allemaal hetzelfde en om hier dan door weg te blijven.Vereld dan wel eens wat leuke dingen.
Ik vind trouwens dat er op meerde sites weinig verteld wordt.
Er is een topic over Purmerenders en die is op het moment ook rustig.
Karin sterkte straks.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 11:00

Wijze woorden, Shirley en Marjan. Ga ik helemaal in mee. Dit topic staat in de HK, en dus mag er afgedwaald worden van het onderwerp. Ik vind dat dan ook helemaal niet erg, iedereen maakt toch wel eens dingen mee buiten de paarden om, die de moeite waard zijn om te vertellen? Sommige dingen zijn leuk, en sommige dingen zijn minder leuk. Toch blijven ze de moeite waard om te vertellen.

Ik kan me ook niet voorstellen dat Karin de enige reden is waardoor mensen wegblijven Verward
Veel sterkte maar weer Karin vandaag..

Ohja, even wat anders: Goede morgen mensen! Doei!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 11:03

Goedemorgen Ellen.
Geen zwemweer vandaag??Wel een heel mooi hoofdstel trouwens,Het snurken was rustig bij terugkomst dus toch lekker geslapen.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 11:04

Brenda heeft een mooie dag uitgekozen om Bo weg te brengen.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 11:04

Ik wordt geroepen en ga dus hier verder aan de gang.Tot later allemaal.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 11:20

Marjan, heb je mijn post niet gezien op de vorige pagina Verward Was denk ik heel erg duidelijk dus waarom zou ik in een pb ervoor uit moeten komen Verward Ik post hier niet veel meer omdat dit topic niet meer was zoals het was toen het geopend werd en ik het hier niet meer zo gezellig vond. Het topic was geopend voor vrienden onder elkaar om gezellig over de dagelijkse dingen van Taams te praten. Ik heb destijds dit topic ook niet helemaal onder geschreven iedere dag na de dood van mijn broer, ik heb daar toen een eigen topic over geopend en uiteraard hier af en toe wel kleine posts gedaan hoe het met mij ging enzo. Tuurlijk ben ik wel geinteresseerd hoe het met je gaat Karin maar feit is natuurlijk wel dat we niet superclose zijn ofzo IRL. Met de anderen van de oude garde hier ga ik persoonlijk goed om en kom bijvoorbeeld ook bij hun thuis enzo. Zoals ik al zei, no hard feelings en tuurlijk ben je hier welkom in dit topic maar probeer het een beetje centraal te houden Knipoog

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 11:24

Dabo schreef:
Wijze woorden, Shirley en Marjan. Ga ik helemaal in mee. Dit topic staat in de HK, en dus mag er afgedwaald worden van het onderwerp. Ik vind dat dan ook helemaal niet erg, iedereen maakt toch wel eens dingen mee buiten de paarden om, die de moeite waard zijn om te vertellen? Sommige dingen zijn leuk, en sommige dingen zijn minder leuk. Toch blijven ze de moeite waard om te vertellen.

Ik kan me ook niet voorstellen dat Karin de enige reden is waardoor mensen wegblijven Verward

Ohja, even wat anders: Goede morgen mensen! Doei!

Uh nou snap ik er niets meer van... de ene dag zeggen jullie A en dan zeggen jullie B... wat is nu jullie mening? Gisteren zei je nog Ellen dat je het met mij eens was en nu opeens zeg je weer dat je het niet erg vindt Verward

Dabo schreef:
Ik vind dat je wel een beetje gelijk hebt, Annemiek, uiteraard wensen we jou en je zoontje heel veel sterkte, Karin! Maar misschien is het beter als je inderdaad een eigen topic opent.. Misschien zijn er wel meer moeders met kinders die het zelfde meegemaakt hebben! En goede raad voor je hebben.

Ik snap het even niet meer hoor Verward Ik weet dat Danielle er net zo als ik over denkt en zij is om die reden ook weggebleven omdat de sfeer gewoon weg is en Shirley denkt er ook net zo over als wij.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 11:26

Dabo schreef:

En nee hoor we blijven niet alleen door Karin weg hoor Haha! Het was gewoon een beetje de algehele sfeer geworden.

Oh ja en van mij ook een goedemorgen!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 11:55

Hoi Anemieke,het sloeg absoluut niet op jou diegene die ik bedoel weet het ook meteen die was behoorlijk aan het spuien en dat moet je dan niet achter iemands rug om doen maar rechtstreeks tegen die persoon.
Het is een hk topic en iedereen kan daar wel en wee vertellen.Als iemand een eigen topic opend heeft hij of zij het volste recht daarin.Maar we kunnen lang en breed hierop doorgaan iedereen moet kunnen vertellen wat er aan de hand is.
We houden allemaal van paarden en thuissituaties kan giga terugslaan op je paard(en mensen daaromheen).
Dus nogmaal Annemieke voel je niet aangesproken het was voor diegene die te laf was dit te vermelden(shirley jij was het ook niet).

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 11:56

Ik schreef in mijn post op de vorige pagina dat ik vond dat je een beetje gelijk hebt Haha!
Dus ja, ik vind dat Karin best misschien wel een eigen topic kan openen, en het hier wat oppervlakkiger houd, maar ik vind het dus NIET erg dat ze post over haar zoontje.

Wel Zwemweer vandaag hoor Marjan! Hopelijk kan ze vanmiddag ff Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 11:58

Jongen omdat alles zo opgeblazen wordt gaat dit topic ook achteruit,Nou een leuke dingen vinden jullie ook niet.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 11:58

Helaas Marjan komt de rust hier niet omdat er niets te melden is maar echt omdat veel v ons t niet leuk meer vinden hier. Het is dan wel een hk toppic maar ik laat niet iedereen in mijn huiskamer irl.
Als een post te veel over andere zaken gaat en dat gaat zo post na post dan ik t tijd voor een eigen toppic over dat onderwerp, zo doen we allemaal. In beginsel is dit een stal toppic en kletsen we hier onderling nog even verder. Zoals Bren in de 1e post al zei een verlengde vd kantine. Om thuis nog na te kletsen nadat we naar huis zijn gegaan. En ja daar komen zeker prive dingetjes in voor maar niet te veel te vaak. Dat is waar mensen door afhaken. Die voelen zich hier niet meer thuis, in hun huiskamer. Ik vind dat heel jammer want t was gezellig en ik hoop ook dat de oude garde weer terug komt, een bakkie thee neemt en weer gezellig komt kletsen, chips er bij en weer 'ouderwets' gezellig!
Ik snap heel goed wat Anky zegt en die anderen zijn verdwenen al dus die kunnen ook niet aangeven wat ze dwars zit, die trekken zich terug. Anderen niet die zijn nu even de gebeten hond wat natuurlijk niet geheel eerlijk is daar er veel meer er zo over denken.

Laten we t aub weer gezellig maken hier incl de oude groep.
En hele uitgebreide prive zaken een eigen toppic geven Knipoog

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 12:00

Ik denk dat ik mij voorlopig maar even terug trek en het allemaal maar afwacht dat heen en weer vingerwijzen daar heb ik geen zin in.Ik vond het altijd erg leuk maar ik merk het allemaal wel.Succes.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 12:07

Zirano schreef:
Ik denk dat ik mij voorlopig maar even terug trek en het allemaal maar afwacht dat heen en weer vingerwijzen daar heb ik geen zin in.Ik vond het altijd erg leuk maar ik merk het allemaal wel.Succes.

Niet weggaan Mar! We moeten proberen t weer gezellig te maken hier dus door weg te gaan gaat dat niet. Ik heb ook niet t idee dat er erg wordt vingergewezen omdat iedereen wel zegt wat ie vind v deze zaak. Dat moet ook kunnen. Wel is t duidelijk dat er een aantal mensen hier t niet meer leuk vind en dat we daar iets aan moeten doen ondering.
Maar ik zou t echt jammer vinden als je wegblijft! Knipoog

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 12:12

Wat ik niet bergijp Shirley en dat meen ik hoor,ik stelde ook vragen aan Karin hoe het met haar kind gaat omdat we haar niet meer zienWe zijn toch mensen onder elkaar waardoor wordt dan de menselijkheid op dat moment opzij geschoven.Die meid heeft al genoeg te verduren.Zeg dit dan achteraf tegen haar en vertel dat als er de volgende keer iets is dat beter op een andere mannier gedaan kan worden.Maar ja,Nogmaals ik hoop voor jullie dat het gezellig gaat worden.Ik blijf echt wel meelezen maar bemoei mij voorlopig helemaal nergens meer mee.
Shirley we msn wel hoor.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 12:13

Zirano schreef:
Hoi Anemieke,het sloeg absoluut niet op jou diegene die ik bedoel weet het ook meteen die was behoorlijk aan het spuien en dat moet je dan niet achter iemands rug om doen maar rechtstreeks tegen die persoon.
Het is een hk topic en iedereen kan daar wel en wee vertellen.Als iemand een eigen topic opend heeft hij of zij het volste recht daarin.Maar we kunnen lang en breed hierop doorgaan iedereen moet kunnen vertellen wat er aan de hand is.
We houden allemaal van paarden en thuissituaties kan giga terugslaan op je paard(en mensen daaromheen).
Dus nogmaal Annemieke voel je niet aangesproken het was voor diegene die te laf was dit te vermelden(shirley jij was het ook niet).

Huh wie is dat dan Verward daar weet ik namelijk niets van, als ik ergens mee zit dan zeg ik dat altijd gewoon!

Iedereen mag hier natuurlijk ook zijn dingen over prive vertellen maar zorg er alleen voor dat het niet de overhand krijgt en er geen pagina's vol over over geplaatst blijven worden. Als je ergens in het begin vol van bent is het logisch dat je daar even en flinke post van maakt, dat hebben we allemaal gedaan maar doe dat niet dagen achter elkaar, open dan een eigen topic, dat bedoel ik ermee en dat is denk ik ook wat Shirley en nog een paar ook bedoelen Knipoog Het was namelijk nu niet echt meer een stal topic.

Maar genoeg hierover, ik ga zo de deur uit naar de nieuwjaarsbijeenkomst van de DER.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 12:13

Trouwens Traver doet het nu wel. Knipoog Trouwens Traver doet het nu wel.Trouwens Traver doet het nu wel.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 12:15

Haha 4x Haha!

Oh en niet weggaan Mar, niemand hoeft hier weg te gaan Zoals al eerder gezegd iedereen van stal kan hier gezellig meekleppen maar open allemaal een eigen topic voor heel uitgebreide prive dingen. Dat is het enige wat ik bedoel Knipoog En nu genoeg hierover, laten we het idd gezellig houden!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 12:18

Ik denk niet dat t om Karin op zich gaat bij de wegblijvers. En ja ik vind t ook naar wat er met haar zoontje gebeurd en dat zal niemand leuk vinden. Zelf heb ik me er zeker niet druk om gemaakt dat ze die zaken hier postte maar vind wel dat men gelijk heeft als er gezecht wordt dat die uitgebreiden verslagen beter op n eigen toppic kunnen. Dat geld voor al die dingen.
Dat moet wel gezegt kunnen worden.
Ja Mar we blijven wel msn-en he.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 12:19

Succes met je wedstrijd vandaag Wil OK dan!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 12:21

Zirano schreef:
Trouwens Traver doet het nu wel. Knipoog Trouwens Traver doet het nu wel.Trouwens Traver doet het nu wel.

Heeft Ellen voor me gedaan lief he. Zo heb ik mijn ventje nog even in beeld Knipoog

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 12:21

Ja, hij is erg leuk Shir!