Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Was denk ik heel erg duidelijk dus waarom zou ik in een pb ervoor uit moeten komen
Ik post hier niet veel meer omdat dit topic niet meer was zoals het was toen het geopend werd en ik het hier niet meer zo gezellig vond. Het topic was geopend voor vrienden onder elkaar om gezellig over de dagelijkse dingen van Taams te praten. Ik heb destijds dit topic ook niet helemaal onder geschreven iedere dag na de dood van mijn broer, ik heb daar toen een eigen topic over geopend en uiteraard hier af en toe wel kleine posts gedaan hoe het met mij ging enzo. Tuurlijk ben ik wel geinteresseerd hoe het met je gaat Karin maar feit is natuurlijk wel dat we niet superclose zijn ofzo IRL. Met de anderen van de oude garde hier ga ik persoonlijk goed om en kom bijvoorbeeld ook bij hun thuis enzo. Zoals ik al zei, no hard feelings en tuurlijk ben je hier welkom in dit topic maar probeer het een beetje centraal te houden
Dabo schreef:Wijze woorden, Shirley en Marjan. Ga ik helemaal in mee. Dit topic staat in de HK, en dus mag er afgedwaald worden van het onderwerp. Ik vind dat dan ook helemaal niet erg, iedereen maakt toch wel eens dingen mee buiten de paarden om, die de moeite waard zijn om te vertellen? Sommige dingen zijn leuk, en sommige dingen zijn minder leuk. Toch blijven ze de moeite waard om te vertellen.
Ik kan me ook niet voorstellen dat Karin de enige reden is waardoor mensen wegblijven
Veel sterkte maar weer Karin vandaag..
Ohja, even wat anders: Goede morgen mensen!
Dabo schreef:Ik vind dat je wel een beetje gelijk hebt, Annemiek, uiteraard wensen we jou en je zoontje heel veel sterkte, Karin! Maar misschien is het beter als je inderdaad een eigen topic opent.. Misschien zijn er wel meer moeders met kinders die het zelfde meegemaakt hebben! En goede raad voor je hebben.
Ik weet dat Danielle er net zo als ik over denkt en zij is om die reden ook weggebleven omdat de sfeer gewoon weg is en Shirley denkt er ook net zo over als wij. Dabo schreef:Ik kan me ook niet voorstellen dat Karin de enige reden is waardoor mensen wegblijven
Veel sterkte maar weer Karin vandaag..
Het was gewoon een beetje de algehele sfeer geworden.
Zirano schreef:Ik denk dat ik mij voorlopig maar even terug trek en het allemaal maar afwacht dat heen en weer vingerwijzen daar heb ik geen zin in.Ik vond het altijd erg leuk maar ik merk het allemaal wel.Succes.
Zirano schreef:Hoi Anemieke,het sloeg absoluut niet op jou diegene die ik bedoel weet het ook meteen die was behoorlijk aan het spuien en dat moet je dan niet achter iemands rug om doen maar rechtstreeks tegen die persoon.
Het is een hk topic en iedereen kan daar wel en wee vertellen.Als iemand een eigen topic opend heeft hij of zij het volste recht daarin.Maar we kunnen lang en breed hierop doorgaan iedereen moet kunnen vertellen wat er aan de hand is.
We houden allemaal van paarden en thuissituaties kan giga terugslaan op je paard(en mensen daaromheen).
Dus nogmaal Annemieke voel je niet aangesproken het was voor diegene die te laf was dit te vermelden(shirley jij was het ook niet).
daar weet ik namelijk niets van, als ik ergens mee zit dan zeg ik dat altijd gewoon!
Het was namelijk nu niet echt meer een stal topic.
Trouwens Traver doet het nu wel.Trouwens Traver doet het nu wel.
Zoals al eerder gezegd iedereen van stal kan hier gezellig meekleppen maar open allemaal een eigen topic voor heel uitgebreide prive dingen. Dat is het enige wat ik bedoel
En nu genoeg hierover, laten we het idd gezellig houden! Zirano schreef:Trouwens Traver doet het nu wel.Trouwens Traver doet het nu wel.Trouwens Traver doet het nu wel.