Sja, zo gaat dat bij grote bedrijven... zo heeeeeerlijk onpersoonlijk.... Hoewel het bij mij toen wel heel netjes opgelost is... Zeiden ze, dat ik als ik mn sim activeerde, miss 1uur niet kon bellen....(nummerbehoud ) en dat uur werden er 2, die 2 werden er 20.... Dus ik bellen, zegt die medewerker; ja kan pas over 6dagen weer bellen.... Dus ik zo; nou andere medewerker zei dat het 1uur was.... Nouja helemaal excuses enzo, wel netjes toen
Lin; je moet niets doen waar je je niet goed bij voelt.... Neem de tijd er voor... Het is nog maar kort geleden, geen wonder dat je het niet weet Is niet meer dan logisch als je het mij vraagt Zoals cil zegt; volg je hart
Sieb hou ik sowieso.. Bo rijdt ik sowieso niet mee,r die staat op t land.. Nou kan ik of een paard erbij kopen die al wat meer kent.. dat ik weer wat hoger mee kan rijden.. of ik koop een pony, voor sieb erbij.. en die kan ik dan eventueel verleasen en lesjes op geven.. En dan dat geld sparen voor straks na school een paard te kopen.. want weet ook niet hoe k straks met school zit.. en t is ook zonde als k 2 paarden alle 2 half kan doen omdat k tijd te kort heb..
Ik persoonlijk zou dan voor de pony gaan... Tis voor het paard ook wat oneerlijk als ze minder 'aandacht' krijgen dan ze zouden kúnnen krijgen... niet negatief bedoel naar jou! Maar denk dat je het wel snapt wat ik bedoel?
ja ik wil natuurlijk ook graag weer meer kunnen rijden dan alleen sieb.. die is gewoon nog erg groen.. maar weet echt niet hoe school volgend jaar is of k dan veel tijd of weinig tijd heb ofzo..
Gister was t wel echt super vet! moeten we vaker doen!
jaaaa was echt super vet!!! Beetje jammer dat ik mn duim nu niet kan gebruiken, traplopen een no-go is en de rest van mn arm dik is Maar t was super en moeten het SOWIESO vaker doen!!
Tis hier droog, zonnetje staat telkens op het punt om door te breken, maar blijft dan toch net achter de wolken Word voor morgen wel regen verwacht, maar is maar ff zien
Ja ik stond pal tegen zo'n kist met legernet aan en ik schoot marleen overhoop en toen probeerde ik de bocht zo'n beetje af te snijden Maar t deed ook éécht zeer Magoed Tis mijn maand neit
op kamp; gebeten door de stalkat, gestoken door een wesp op werk; opgehaald aan een plastic verpakking opgehaald aan plakbandautomaat en aan de kluis
Gezellig geweest dus?? Volgend keertje ga ik mee als het mag!! Als ik het dan financieel rond heb! Idd Lin een pony verleasen is ook een optie.. Zijn zat kids die dat leuk vinden toch? En je houdt er een aardig zakcentje aan over!
Zijn vandaag wezen buitenrijden in Elburg Noel Sharon en ik... Ik had de leiding over een hele groep en wat overkomt mij??? Juist Sharon die wou voelen hoe hard eigenlijk asfalt is.. Pony bokte hele weg eigenlijk al en werd al gevraagd of ze het eng vond.. nee had wel erger mee gemaakt hahah... nou tot de laatste bok.. die heeeel hoog ging! Boem daar lag Sharon... maar goed ze wou nog steeds blijven slapen bij ons dus dat viel mee..
Jaaaa is heel leuk Redelijk goed weer En knietjes werken nog weer enigzins mee dus kan weer best stukken lopen
Gaan vandaag naar een drafbaan Die is hier in de buurt, ben er al wel eens langs gereden, echt SUPER gaaf Maar vandaag zijn er ook nog koersen, en de entree is gratis, en nou vroeg mn vader of ik daar heen wou Wat denkt hij, tuurlijk
Morgen hebben we nog niks in de planning, beetje lummeldagje ofzo
Zaterdag is de parade van de Gay Pride Is volgens mij ook in amsterdam.. Zijn we tot nu toe elk jaar dat ik hier was heen geweest, is erg leuk Heel kleurig en feest en muziek en gezellig enzo
En zondag, echt super vet Gaan we naar Grona Lund, pretpark Sowieso al leuk... Maar 's avonds treed Lady GaGa daar op! En het optreden is gewoon gratis, dus gaan paps en ik overdag pretpark doen, en dan 's avonds naar dat concert Ben niet fan van dr ofzo, maar als je dat kan zien is toch vet!
Wat vet allemaal Lotje, een topvakantie dus:D hoe lang blijf je precies weg? Ik ben lekker druk opt werk, maar het is echt ontzettend leuk! Heb er nog geen moment spijt van gehad, alleen tijdens het opstaan hihi.
De nieuwe telefoon is inmiddels ook binnen. Echt een supervet ding! En ik heb ook een deel van mijn salaris al, dus vanavond zal er een Wii in dit huishouden komen;)
Ik ben zaterdag nog hier Ik wil ook een wii Maja, ik wil ook nieuwe body voor mn camera en wat al niet meer Dus die wii moet ff wachten wordt vast nog wel een keer weer goedkoop door aanbiedingen
OOOOOOH het was geen drafbaan Maar de grootste galopbaan van Scandinavië Waren races op gras en zand, en je kon ook best dicht langs de baan staan en ik heb nog op een persstandplaats gestaan want er was geen pers en oooooh het was echt een heel mooie ervaring
Da's beter:P Ach die 49 euro kan ik dan ook wel missen. En ik vraag me af of ik er dan wel bij zin. Misschien is het je aan te raden om er met je slaapzakje voor te gaan liggen...
@ Lotje: gallopbaan lijkt me ook niet mis. Haha enne, ik wil ook van alles:P
Jaa was heel gaaf Heb nog een keer pal naast de start gestaan.. En dan moet je je inbeelden... 10 paarden, allemaal in volle rengalop(of harder, whatever ) die langs je heen denderen Gaafgaafgaaf
Ja ik red het opzich met deze body wel, maar mn lens geeft steeds errors.. dus miss is een nieuwe lens dan een idee
Lin4Life
Geplaatst: 30-07-09 19:03
Als ze die actie hebben moeten ze er ook genoeg hebben.. en hebben ze er ook wel genoeg hoor Voor die 50 euro kan k toch mooi weer spelletje kopen
Als die wle uitverkocht is kan k m altijd nog ergens anders halen.. Wie niet waagt wie niet wint
Je hebt gelijk Lin:P Ik heb ook die Sportsresort erbij gekocht, die is echt onwijs gaaf. Da's de opvolger/uitbreider van wii sports. Hij is echt ongelooflijk uitgebreid en heel realistisch, uiteraard met je eigen mii;) Sommige spelletjes voor multiplayer heb je maar 1 remote voor nodig, maar sommige ook 2. Dan is het dus aan te raden om zo'n extra motion-plus te halen. Want met de gewone controller kan je het spel dus niet spelen. Da's dan weer jammer:P
Haha ja die guitar hero vond ik idd ook vet cool bij jullie, die wil ik ook nog wel. Maar heb idd ook voorlopig wel eventjes genoeg aan de spellen die ik nu heb. Maaike heeft de wii fit ook dus die kan ik ook nog wel lenen en zij heeft ook nog andere spellen zoals wario ware en brain academy dus die hoef ik zelf nog niet allemaal. Verder heb ik zelf uiteraard wii sports en wii sports resort, monopoly en 1 of ander tennisspel dat Paul leuk vond dus die er ook maar gelijk bij gehaald;)
Maar Lin weet jij dat? Bij guitar hero zit 1 gitaar, maar kan je die gitaren ook los kopen? Want die zag ik niet bij de mediamarkt, alleen dat pakket van 200 euro voor de complete band...
Muhhhh nou wil ik ook wii Maar geld is beetje op Flink sparen, geld voor mn verjaardag, dan kan ik m miss daarna halen Maar wel tof dat jullie nu eentje hebben!! Nieuwe verslaving?
Ik HAAT het ov hier trouwens.... Waren in stockholm, zouden terug... stopt de trein net buiten stockholm, seinstoring, zouden buiten het station bussen staan... Wij naar buiten, met zo'n beetje half stockholm(fakking druk ind e trein ) staan er geen bussen! Mijn pa gauw alternatief zoeken... kon dan via de tram.. en daarna bus... wij met de tram... komen we op het volgende station, is de bus net 7 minuten weg, en hij gaat maar 1x in het uur Nou ik helemaal saggo Wachten, wachten, wachten.... en toen kwam de bus, maarja dr waren wéér veel mensen, dus die bus ook propvol Dus ben nu net thuis terwijl we met de trein van 12 over 5 uit stockholm weg gingen