Hoe oud is Semm nu?
Mooie paarden Georgette!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hestejente schreef:_Anneke_ schreef:Whhhaaaaecht super. ik heb op semm gereden vanmiddag. hem eerst ff gelongeerd. die frisheid eruit. daarna beetje kijken hoe ze reageerde bij het zadel enz. en toen hangen. en uiteindelijk zat ik er op
we hebben ook gedraafd en ze was echt superbraaf. ben echt trots op dr. morgen weer heel eventjes. voel me helemaal blij
Wat leuk! Hoe oud is ze nou ookalweer, bijna vier toch?
hestejente schreef:Ken je (denk ik) niet, of je Bailey kennenAha, okeeWie is die lespony dan? In april 2007 kwam ik al wel bij Hagenauwe, heel af en toe ging k mee om naar de les van mijn zus te kijken. Maar die reed niet op woensdag.
. Hij was van een andere stal waar ik toen reed (en waar Jannes (Fries van m'n moeder) en Maurits nu staan. En waar ik op zaterdag werk.). Dus iig niet van Hagenauwe, hoor
_Maurits_ schreef:@ hestejente: blauwschimmel, ruin, nu +/- 7, e-pony (1,54)? Maar iig niet van Hagenauwe
Dan is 't dus een andere Bailey
hestejente schreef:@ Georgette: wauwww wat een beauties!
@ Annemiek: jee meid, gelukkig maar dat 't allemaal goed is afgelopen!
@ _Maurits_: ik ken wel een Bailey. Maar ik dacht inderdaad dat 't om een pony van Hagenauwe ging![]()
@ Anneke: is het dan niet te zwaar voor Semm als je al iedere dag op haar rijdt?
@ Sanne: vanmiddag heb ik wat zitten prutsen in mijn profiel en ik heb ook die foto van La Morka erbij gezet die jij gemaakt hebt, vind je dat goed? Heb er natuurlijk wel even bij gezet dat hij van jou is
mAnDyXX schreef:je kan er best elke dag op als je maar niet te lang rijdt ong. 15 minuten ofz.
. Een jong paard rij je maximaal 3 keer per week heel kort en dat ga je rustig uitbouwen. Anders is de belasting te zwaar.AnnemiekvM schreef:mAnDyXX schreef:je kan er best elke dag op als je maar niet te lang rijdt ong. 15 minuten ofz.
Niet mee eens. Een jong paard rij je maximaal 3 keer per week heel kort en dat ga je rustig uitbouwen. Anders is de belasting te zwaar.
Maar 2 dagen in het weekend en dan door de weeks niet is niet ideaal, maar wel goed genoeg om te beginnen.