Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Astor schreef:Ik eigenlijk ook wel
Ik zit nu in f5b ofzooo
& ik heb al 2 en eenhalf jaar geen wedstrijden gereden is wel heel erg men
Na de wintersport ga ik me ECHT inschrijven gelijk die dinsdag nog.
haha... fallenangel3 schreef:Ik vraag me af he... als je nou een inschrijfformulier inleverd .... niet afwacht tot je die wedstrijd heb gereden. Maar gewoon 1 of 2 maanden later er nog eentje inleverd? Wordt je dan vaker ingeroosterd...
Mensen het is een wonder dat ik geen kramp in mijn vingers hebhaha...
Melanieetjuh schreef:SORRYY![]()
![]()
Ja, ik wil ook mn eigen knolletje...Geen gezeikk meer..geen mensen die dt paard ook willen opeisen ...tjonge kon het mar..
EN DAN WIL IK WEL NICKY !!!
& als die van mij word oooit, hou ik Kirsten eran dat ze erop mag blijven rijden
Maar eerlijk gezegd vind ik nick in haar dressuur er echt wel op vooruit gegaan! Af en toe merk je wel dat ze een manegepaard is, maar de laatste tijd gaat het vet lekker.. Vandaag ook.. heb eindelijk met mijn setje gereden.. 
Kirsten_D schreef:Melanieetjuh schreef:SORRYY![]()
![]()
Ja, ik wil ook mn eigen knolletje...Geen gezeikk meer..geen mensen die dt paard ook willen opeisen ...tjonge kon het mar..
EN DAN WIL IK WEL NICKY !!!
& als die van mij word oooit, hou ik Kirsten eran dat ze erop mag blijven rijden
Dat vind ik lief...Maar eerlijk gezegd vind ik nick in haar dressuur er echt wel op vooruit gegaan! Af en toe merk je wel dat ze een manegepaard is, maar de laatste tijd gaat het vet lekker.. Vandaag ook.. heb eindelijk met mijn setje gereden..
Het staat haar echt vet! Alleen het dekje eronder komt er jammer genoeg wel onderuit..
..
) die heeft zijn proefjes afgelopen vrijdag bij ons in de les geoefend. Hij wist niet eens wat een volte was! Dan ben ik dus echt benieuwd hoe zo een proefje eruit gaat zien
dat lijkt me lachen (is natuurlijk niet negatief bedoeld he...ik was ook ooit eens een echte beginner
) fallenangel3 schreef:Je moet echt een kijkje gaan nemen bij de F1 zondag! Een van die jongens (volgens mij Mitchel... maar het zou ook goed kunnen dat het die jongen is die op Dunja zat.. aangezien die dat bij ons in de les ook zat) die heeft zijn proefjes afgelopen vrijdag bij ons in de les geoefend. Hij wist niet eens wat een volte was! Dan ben ik dus echt benieuwd hoe zo een proefje eruit gaat zien
dat lijkt me lachen (is natuurlijk niet negatief bedoeld he...ik was ook ooit eens een echte beginner
)
fallenangel3 schreef:hey mel.. ik had je profiel nog niet gezien met al die foto's erin. Hij is leuk geworden!!
ik ga even kijken of er beneden iets te eten is...
Astor schreef:& de foto's zijn mij (a)
Jaa Astor had vast wel ver kunnen komen =)
Hij is ook echt verandert, vind het echt jammer.
Ik rijd nu niet zovaak meer op hem.
Over 2 weken wel weer
) Kirsten_D schreef:Astor is wel vet, je kan echt alles met hem!(al gaat het af en toe met een bokJE gepaart, eht een vent..)
Kirsten_D schreef:@ melanie: As geeft niet echt hoge bokken, jozele haar bokjes zijn vuiler.
Astor kan echt een wijf zijn af entoe..
haha
liisette schreef:Jaa..Jozele is echt gemeen met bokken. En dat heb ik wel gevoeldhaha
Nicky en rox hebben bij mij ook gebokt