Het centrale Les Chevaux-Topic

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Abaigeal

Re: Het centrale Les Chevaux-Topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 18:53

Ik heb een nieuw rooster Boos!
Echt stom maarja, gelukkig nog maar 5 weken met dit graf rooster Tong uitsteken
Maandag: 9.15-15.45
Dinsdag: 08.30-15.45
Woensdag: 08.30-15.45
Donderdag: 08.30-15.45
Vrijdag: 9.15-14.00
En dan 2 ingeroosterde tussenuren.

Gewoon 4 dagen tot het 8e ! Echt stom, maarja dus moet nu echt gaan schuiven qua dagen met de Albert Heijn en qua dagen met mn vader.

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 18:54

Ik weet ook niet wat ik van foto readings moet geloven, maar lijkt me wel grappig om het een keer te proberen Haha! (en als er toch geen kosten aan verbonden zit Bloos ... ) Ben benieuwd of er iets uitkomt dat klopt. Maar dan is nog maar de vraag of het gewoon puur gokwerk was. Knipoog

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 18:57

Ik heb ook een vreselijk rooster!!!
Ik heb ook 4 dagen (achter elkaar!) t/m het achtste. Boos!
En 1x het tweede beginnen en 1x het derde en de rest het eerste! Vandaag ook alweer 1e t/m 8e + buitengym (was gelukkig wel een toffe les Haha!) maar zit er nu wel een beetje doorheen Bloos ..

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 19:07

xManon_ schreef:
Springen Tania?

Nee dressuur en in juli heb ik oefenparcours Pling.

Ik had vandaag tot half 4, maar normaal heb ik op vrijdag altijd het 8e tot 16.15 maar het laatste uur is Engels, en het 2e uur hadden we mentooruur, dus hebben we Engels naar mentoruur verplaatst zodat we het 8e niet hoefden te komen. Lachen

xoxsannexox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 19:09

Martin vroeg of ik volgend weekend kan komen! Haha! Ik hoop zo dat ik kan! (alleen mijn ouders gaan dan weer weg en volgens mij is Koos er dan ook niet, dus zal wel weer niet kunnen ... snik)..

Wanneer weet je iets Es?

Abaigeal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 19:14

Ben ook benieuwd Es Haha! En idd als er toch geen kosten aan vast zitten Knipoog
Beter Taan Lachen Zullen we al het inschrijfformulier gaan opsturen voor 17 t/m 23?
Hopelijk kan je Sanne ! Haha!

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 19:17

Nou hopen voor je dat je toch nog kan Sanne Lachen!!!
Ik heb geen idee eigenlijk Tong uitsteken. Ik weet ook niet wat ik er van moet verwachten, want die vrouw heeft het nog nooit eerder bij dieren gedaan Tong uitsteken...
O kan ik trouwens volgende week woensdag of vrijdag Misty weer komen doen Pling? (Donderdag kom ik natuurlijk sowieso weer Knipoog )

xoxsannexox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 19:26

Ik moet dan even kijken hoe mijn rooster is! Als ik vroeg uit ben doe ik haar liever zelf.. Als je dat niet erg vind Knipoog

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 19:29

Judith is goed Lachen ik kom de nacht van 15 - 16 aug. thuis dus dan kan ik op zich nog wel ff bijkomen. Tong uitsteken

Duimen jullie voor me voor morgen Hyper!

xEsther

Is goed hoor! Haha! Ik hoor het dan wel Knipoog
Hahaha en gister... ik zat te twijfelen of ik zou gaan aanbellen dat ik klaar was met Mis Tong uitsteken maar jullie zaten volgens mij nog te eten. en dan vind ik het stom om dan weer aan te bellen. ROFL en zomaar binnenstappen vind ik ook weer zo wat San Lips are sealed

xEsther

Vanny_ schreef:
Judith is goed Lachen ik kom de nacht van 15 - 16 aug. thuis dus dan kan ik op zich nog wel ff bijkomen. Tong uitsteken

OK dan! OK dan! Hyper! OK dan!

Spannend Taan! Gook luck

xoxsannexox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 19:31

xEsther schreef:
Is goed hoor! Haha! Ik hoor het dan wel Knipoog
Hahaha en gister... ik zat te twijfelen of ik zou gaan aanbellen dat ik klaar was met Mis Tong uitsteken maar jullie zaten volgens mij nog te eten. en dan vind ik het stom om dan weer aan te bellen. ROFL en zomaar binnenstappen vind ik ook weer zo wat San Lips are sealed

Haha! We waren wel aan het eten (bijna klaar), maar je mag gewoon aanbellen/binnenkomen hoor!

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 19:33

thanks Es!

x_Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 20:00

xEsther schreef:
haha sorry Renee, maar je moet even mijn geheugen opfrissen Blond wat was er ook al weer? Bloos

vandaag Misty zonder zadel gereden in het weilandje Haha! ze was super braaf!

Hahah, van brie (koffie suiker melk thee) alleemaal in gebaren taal geleerd! weet je dat niet meer? Verdrietig Tong uitsteken

& leuk van die fotoreading! ik wacht wel op de resultaten, ik weet namelijk niet wat ik er van moet
geloven Bloos

@ Tania, ik duim voor je, succes! Go jij! Go jij!

& leuk dat jullie nu zeker samen op pk gaaan! Lachen

x_Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 20:03

Abaigeal schreef:
Haha gelukkig hebben we Renee nog Tong uitsteken

Yeaaah!, go me! go me! Go jij! Go jij!
ik weet natuurlijk altijd leuke onzin uit te kramen Huilen van het lachen

Abaigeal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 20:39

Vanny_ schreef:

Okej ik ga hem dan dit weekend opsturen, ik laat het wel weten als hij in de brievenbus zit Knipoog
Heel veel succes morgen ! Lachen Zal voor je duimen Haha!

x_Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 21:35

SUCCEEÈES TANIAAA!! Go jij! Go jij!

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 21:56

dankjulliewel Lachen

Abaigeal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-08 08:06

Veel plezier en succes vandaag Taan ! Haha!

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 09:29

x_Renee schreef:
Hahah, van brie (koffie suiker melk thee) alleemaal in gebaren taal geleerd! weet je dat niet meer? Verdrietig Tong uitsteken

Ohja Haha! ! haha nu weet ik het wel weer! Ik weet alleen nog de suiker en de melk(of was dat nou de thee Bloos ?)

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 15:13

Nou hoppa 2x eerste Cool
In m'n dromen... Vork

Met het inrijden was Bandit al druk & gespannen omdat er ook allemaal kleine kindjes steeds gingen galopperen/steeds dicht langs ons rijden. Hij sprong steeds weg en naaide onder me uit en bleef maar hinniken, ik zat natuurlijk al stijf van de zenuwen op die pony Nagelbijten / Gniffelen. Had wat aanwijzingen gekregen van m'n instructrice, maar had niet veel tijd dus kon alleen een beetje stappen met inrijden omdat ie in draf heel druk werd. En opeens was het mijn beurt, ik zag het al niet meer zitten. Clown

Ik die ring in, hebben ze van die lage witte hekjes als omheining, en voor Bandit een vreemde bodem want er lage zwarte en grijze tapijtsnippers in. Eerste proef had ik 172 punten, maar de galop ging heel slecht. Hij ging te hard en naaide op de rechterhand steeds uit de volte in de galop...
Moest bijv. op de volte in het midden aanspringen, pakte hij het bit vast en rende naar links Scheve mond kon het wel gewoon overdoen maar hij weigerde echt normaal die volte te galopperen. Had ook 'verzet' en 5'en voor de galoponderdelen in de 1e proef, maar wel een 6 voor de volte bij A in galop en 'wel goed geprobeerd' Tong uitsteken. En hij dacht dat het een springwedstrijd was want ik ben weet niet hoeveel over die witte bordjes gegaan Bloos.

Daarna mocht je ff naar de jury komen en ze zei dat het wel een nette proef was en goed voor de 1e keer enzo maar dat ik volgende keer de proef beter moest leren (had de 1e proef wel uit m'n hoofd geleerd maar door de zenuwen helemaal vergeten Tong uitsteken).

2e proef moest gelijk daarna, die ging al veel beter & ontspannender (had 194 punten).
Daar ging ie volgens mij ook een keer buiten de hekjes. Had een 8 voor middendraf & middenstap Lachen en ook 7'ens voor de overgangen stap-draf. Galop ging ook beter maar hij was moe en was niet meer zo goed voor m'n been.

Daarna weer naar stal gereden en naar de prijsuitreiking & parade geweest. Ik was 2x laatste van mijn categorie (van de 6 deelnemers) dus had een roze & paarse rozet *LOL* . Vond het zelf wel netjes gaan voor de 1e keer en heb een leuke dag gehad en weer een ervaring rijker Lachen.

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 15:15

Je moest trouwens min. 160 nogwat punten hebben voor een wp, dus dan zou ik 2 wp's hebben, vond het nog best meevallen want ik dacht dat ik zowat allemaal onvoldoendes zou hebben Bloos.

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 16:44

Nou volgens mij heeft ie hartstikke zijn best gedaan Haha! is natuurlijk niet niks he in de ZZZZ. *LOL*

Eerste keer is altijd eng Knipoog ondanks de zenuwen toch nog 2 wp gereden Pling En ook nog es 2 rozetten! Tong uitsteken (ik wilde vroeger altijd een roze rozet Vork hihi! )

Wanneer heb je trouwens je springwedstrijd? of gaat ie toch niet meer door?

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 16:52

Ja hihi iemand van stal die me voorlas, zei vanochtend van: 'welke proef was het ook alweer, ZZ-zwaar?' Haha! Clown

Ik was heel zenuwachtig ja, had ook al lang geen wedstrijd meer gereden.. maar ik mag vaker meedoen en oefening baart kunst laat ik maar zeggen *LOL* .

Ja zo'n roze rozet is wel leuk maar oranje is leuker (1e) Schijnheilig .
Springwedstrijd weten ze de datum nog niet, maar ik ga 5 juli meedoen met een oefenparcours waar ik vandaag wedstrijd had Lachen.

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 16:58

Kreeg wel te horen dat Bandit een leuke pony was en dat hij leuk kon lopen, en dat we een leuke combinatie waren. Vooral dat laatste was ik blij mee want ik dacht dat ze me te groot zouden vinden... Bloos

En een vrouw wilde Bandit kopen Clown, de staleigenares zei van: "Kan je het beste nu een bod doen, nu is hij vervelend" Tong uitsteken