Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 23:34

De kat van SL of de kat van justy Clown

Ik ben naar blokker geweest vandaag, was wel leuk, liep alleen nogal uit Clown
Daarna met mijn papa en zusje naar de pizzeria geweest. Huiswerk komt dus morgen wel meer. Heb alleen heel braaf mijn status-opdracht geschreven vandaag Ja (van een 'patient' die ik dinsdagochtend gezien heb Clown )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 01:53

De kat van Justy ja Haha!

Ik kan niet slapen door het onweer. En eigenlijk als ik een verstandig meisje was, had ik nu wel de stekkers uit de tv en pc getrokken, maar ja.. ik ben niet verstandig Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 16:09

Dag meisjes!

Tot over 2 weken! Doei!

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:46

Weeeehhhhh! Wat moet ik nou als mijn best best friend Superlenie op vakantis is? Huilen Huilen Huilen

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 09:43

Nou lekkere best friend is dat, als ze jou helemaal alleen achterlaat! Clown
Als je d'r nou veel gaat spammen, sms'en en bellen dan komt ze misschien wel heeeeeeeeel snel weer terug.
En anders hou je een korte winterslaap tot ze er weer is (lijkt mij ook wel wat, gewoon een paar weken slapen)

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 19:54

Tja, ik mocht wel mee.... Heus, echt, uiteraard! Maar ja, noblesse oblige, zullen we maar zeggen Haha!

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 21:59

Nou ik heb eindelijk ook een auto'tje gekocht een ford fiesta van 1993 oud beesje maar om in te oefenen perfect toch. Kan ik in de winter ook lekker met de auto naar de manege. Voelt toch wel goed hoor ben nu niet meer afhankelijk van andere.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 22:09

Lekker Denise! Eigen auto is echt ideaal Ja Voor je het weet kan je niet meer zonder Knipoog

Ik heb mijn rooster voor de eerste twee co-schappen binnen. Moet van 27-11 tot 11-12 voor de intro naar het St Lucas in Amsterdam en van 25-12 tot 5-3 ga ik interne doen in het MCA in Alkmaar. Ben ik echt happy mee!
Vind alleen eerste kerstdag niet zo'n handige dag om aan mijn eerste 'echte' co-schap te beginnen. Het maakt me totaal niet uit om met kerst te werken, maar dat zijn volgens mij niet echt de handigste dagen om ingewerkt te worden Clown

Ik heb superveel gedaan vandaag Ja Vanmorgen al met de eerste trein richting amsterdam gegaan(trein van half zes is echt rustig Haha! ) en was om kwart over zeven weer thuis. Heb net de stallen gedaan en een hele sloot huiswerk. Ga nu nog even bijbokken, de paarden rijden en dan maar een beetje op tijd slapen Clown Moet morgen ook weer op tijd weg(maar niet zo vroeg als vanmorgen) en anders gaat het zo opbreken na een paar van die dagen...Clown

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 12:18

Bah!! de herfst is nu toch echt begonnen

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 15:43

Ja maar Sabje, 'Almere' is toch Oudhollands voor "Immer slecht weer". Wist je toch wel? Hier in de kop is het prachtig nazomerweer!

Kom je nu weer hier wonen Clown

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 16:23

Hihihihi, dat zou op zich wel fijn zijn he schatje Tong uitsteken

Maar helaas, voorlopig heb ik het nog best naar mijn zin in het altijd gezellige maar minder vaak zonnige Almeerse Clown

Vanavond eens kijken of mijn springpaardje nog steeds een vochtbal op zijn buik heeft... ziet er eng uit, maar hij heeft er gelukkig geen last van....

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 20:46

Zo... iemand nog wat leuks te vertellen???

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 21:40

Mwah... volgens mij leeft dit topic niet meer...
Ik heb heeeeerlijk gereden vanavond, het was prachtig weer en Nik was super braaf. Mede dankzij Heleenxxx is ze weer lekker los in haar lijf! En d;r kleine onderhalsje heeft plaatsgemaakt voor een mooi gespierd nekje. Het gaat dus super en ik ben echt blij!
De mutsefluts had alleen weer eens een domme actie... met poetsen en tutten moet ze altijd wat in d'r mond hebben (zweepje, borstel, hele poetskist, maakt haar niet uit) dus ze dacht he, ik neem vandaag de ketting. Even trekken en knabbelen en dat deed dus zeer... Stond miepje flemend naar me te kijken "oh, wat ben ik zielig ik heb auw!". Ze had haar tandvlees dus bezeerd, stom beest.

Beetje stom verhaal, maar ik vertel tenminste wat Clown

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 21:45

Wat een miep zeg Tong uitsteken
WEl mooi dat het zo goed met haar gaat!

Ik ben vandaag op wedstrijd geweest, ging wel weer fijn Ja
Vorige week superfijn gereden in het M, maar in het Z afgegroet na drie hindernissen omdat hij steeds hoger ging springen en daardoor steeds onzekerder werd.
Vandaag ging het wel weer heel fijn Ja

Hoe is het debuut van Luc en Kim eigenlijk gegaan gister? Die ging naar middenmeer toch?

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 15:19

iemand misschien nog iedeetjes voor een kur op muziek ??

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 18:16

Haha wat grappig Niekie, jou zusje is de beste vriendin van mijn stiefzus geweest. Ga niet met Kayleigh om ofzo, maar toch grappig om te weten. Lachen

Je kunt heel origineel als kerstman gaan Melissa. Tong uitsteken

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 19:36

Met hoeveel zijn jullie Melis? Ik vind het altijd erg grappig om als sprookje of disney-film te gaan als je met een groep bent Ja
(en dan kom je ook altijd simpel aan de muziek en dat slaat meestal bij iedereen aan Haha! )

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 22:01

eh dat weet ik niet zeker
want niert iedereen weet oe ie wel mag
maar anders als we echt met de hele les zouden gaan dan ongeveer rond de
10 mensen ofzo?? geloof ik weet niet zeker hoor....

had al wel een iedeeen om verkleed te gaan enzo
maar das niet echt orgineel

Niekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 10:35

lol Hasten Lachen ik moet er echt aan wennen dat mijn zusje op de middelbare school nu een hoop mensen kent enzo Tong uitsteken (ze zit al in de 4e) maar het blijft een klein zusje hè Haha!

Het is zeker lastig om een origineel idee te bedenken vooral als je niet weet met hoeveel man de kür is.
Wij hebben een keer sneeuwwitje en de zeven dwergen gedaan, idd lekker makkelijk met muziek etc.
Of je doet de wolf en de zeven geitjes ofzo!

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 14:15

Haha, wilde net zeggen, ze zit er al 4 jaar. Tong uitsteken

Idd een sprookje ofzo is geloof ik bijna nooit gedaan. Of je gaat als mensen uit een film idd zoiets. Of als clowns. Clown

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 10:57

Nou het debuut van Kim en Luc ging goed hoor, ik vertel het een week later maar had het nogal druk dus. Hij weigerde steeds 1 sprong dat was wel jammer maar ook logisch want er stond een kleine tracktor achter en daar wou hij niet op af springen. Maar al met al vond ik het voor zijn eerste keer weer erg goed gaan en ik vind ze een leuk team samen Knipoog Ik heb ook foto's van melissa ervan gehad alleen weet ik niet zo goed hoe ik die erop moet zetten, ik ga het even uitzoeken.
Oja en 4everhobbes : we zouden nog steeds een bakkie doen, gaat lekker he zo hihi.
En de kat van neel/of justy is bijna niet meer alleen want als het goed is en het vliegtuig werkt een beetje mee dan landt ze vandaag weer op nederlandse bodem Knipoog En dat is wel beter want ik vind t sneu voor het beestje dat ie zo lang alleen was.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 13:14

Kanelly! Je bin ich, wer bisto? Het is zo lang geleden! Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 18:31

Tis niet zo lang geleden, maar 't lijkt een ver verleden....
Ze heette kanelly, kanelly of zoooooo
ja voor de clouseau kenners onder ons Clown

Maar ik ben er weer! 20 huwelijksaanzoeken en e-mail adressen rijker Haha! Ja ik kan volgend jaar zo weer heen en dan hoef ik alleen maar een ticket te kopen, de rest is allemaal al geregeld. Clown
Ha en ik ben poepje bruin!

Morgen ben ik weer in DH !

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 19:33

Lucky you! Clown

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 01:08

Volgens mij ging dat over Domino SL Tong uitsteken

Mooi dat Luc zo goed ging in middenmeer. Die tractor is idd leuk daar, ik reed er altijd even straks langs voor ik naar hindernis 1 rijd Knipoog Nu hoeft het niet meer, maar otje kan ook zo miepen Clown Ben vorig weekend ook even langs de levensgrote koe gereden die precies naast de dubbel stond Haha!